• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact

Abonnementboxen iOS app + marketingcampagnes

Klant

Een winkel die handgemaakte artisanale producten verkoopt

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaat
  • SCHERMAFBEELDINGEN

GlobeIn is een online winkel met handgemaakte artisanale producten die ook samengestelde boxen op abonnementsbasis aanbiedt.

Omdat er al een website bestond, besloot het bedrijf een iOS-app te maken om het aantal abonnees te verhogen.

De oprichters wilden checken of hun veronderstelling klopt dat de omzet in de app hoger zou zijn dan op de website. De belangrijkste taak van de app was om de gebruikers duidelijk en op een zeer aantrekkelijke manier de belangrijkste waarde van het abonnement over te brengen, zodat ze ervoor kiezen.

Het bedrijf was ook van plan om de app actief voor zijn marketingcampagnes te gebruiken. Een andere belangrijke vereiste was dus het implementeren van analytische tools om het verkeer te meten en user journeys en algehele gebruikersactiviteiten te volgen. De klant wilde deze analyses gebruiken om manieren te vinden, waarop de conversieratio’s verhoogd kunnen worden.

Om de app zijn hoofddoel te laten bereiken was het volgende gedaan:

  • Accountinterface met een zeer eenvoudige en snelle toegang tot de secties en voordelen van abonnementsupgrades
  • Diverse upselling-functies, waaronder een aantrekkelijk onboardingsproces om gebruikers te motiveren extra geld te besteden aan het upgraden van hun abonnement en/of het kopen van add-ons
  • Gebruikersfunctie om abonnementsinstellingen zoals boxthema en enkele andere te beheren (van 1 tot 10 dagen elke maand)
  • Gebruikersfunctie voor het inwisselen van een abonnement door de box in te ruilen voor tegoeden met het oog op het kopen van extra items in plaats daarvan
  • VIP-verkoop (van 12 tot 18 dagen elke maand) voor extra geld

Om app-prestaties en marketingstatistieken bij te houden zijn de volgende tools in de app opgenomen:

  • Appsee: een app-analyseplatform dat gebruikersopnamen, touch-heatmaps en uitgebreide tracking van user journeys mogelijk maakt om de redenen achter het gebruikersgedrag te begrijpen.
  • Mixpanel: een analyseplatform voor mobiel en internet dat bedrijven ondersteunt bij het bestuderen van consumentengedrag.
  • Adjust: oplossingen voor analyse, meting en fraudepreventie voor mobiele apps marketeers.
  • Snowplow: een dataleveringsplatform dat gedragsgegevens op schaal verzamelt en operationaliseert.
  • Eigen serveranalyses van de klant

Kenmerken van deze iOS mobiele applicatie:

  • Startscherm met abonnementsbeschrijving (voor nieuwe gebruikers)
  • Aankoop- en afrekenstroom voor abonnementen:
    • Betaalmethoden: creditcard, PayPal en ApplePay
    • Braintree-technologie om creditcardbetalingen te accepteren
    • Automatische adresherkenning bij het afrekenen. Deze functionaliteit zal naar schatting de conversie met 4% verhogen.
  • Welkomststroom nieuwe abonnees (5 stappen)
    • Felicitatiescherm, “Dank voor uw inschrijving”, Stap 1 … Stap 5, sluitend “Bedankt-scherm”
  • Accountfunctionaliteit ‘Mijn abonnement’
    • Boxthema kiezen
    • Maandelijkse verzending volgen
    • Naar hogere abonnementsniveaus upgraden
    • Credits verzamelen en boxen inwisselen (inruilen voor credits)
    • Binnen een bepaalde periode add-on items in de interne winkel (niet Artisan Shop) kopen:
      • Eventuele add-ons (items) uit een interne catalogus kiezen: Sieraden, Accessoires, Huis, Keuken, Schoonheid, Eten
      • Items worden samen met de reguliere box aan de maandelijkse verzending toegevoegd
    • Aan maandelijkse VIP-verkoop deelnemen
    • Opvolging van de bestelgeschiedenis bekijken
    • Instellingen en factuurgegevens bekijken/updaten
    • Abonnementstijdlijn van de huidige maand bekijken
  • Zendesk-chat geïntegreerd in de app

Andere functionaliteit of statische inhoud die in de app is opgenomen, maar geïmplementeerd met behulp van een ingebouwde webweergave of externe browserlinks:

  • Artisanale winkel en het opvolgen van de bestelgeschiedenis
  • Maven-beloningspunten
  • Aankoop- en afrekenstroom voor abonnementen
  • Help en FAQ-informatie
  • “Impact” openbare bestanden
  • Get your box
  • Choose the box
  • Choose your plan
  • Shipping details
  • Order summary
  • Add-ons
  • Box is on the way
  • Catalog
View in Apple Store

Services
Maatwerkontwikkeling, Mobiele oplossingen
Oplossingen
E-Commerce
Industrie
Huisdecoratie
Technologieën
Adjust, Snowplow

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15207245286

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

    RUSLAND Moskou


  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.