• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact

E-Commerce Omni-Channel

Klant

internationaal bedrijf dat producten voor een uitgebalanceerde voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten produceert

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaten
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Herbalife, een wereldwijd bekende producent van voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten, breidt samen met Filuet Group, haar logistieke partner, uit naar Oost- en West-Europa. 

Bij het betreden van de markten van GOS- en 

Baltische landen wilde de klant een nieuwe strategie voor marktuitbreiding introduceren die een intens gebruik van moderne e-Commerce-instrumenten voorstelde. Ze wilden een systeem van verkoopkanalen creëren dat een enkele webwinkel voor alle nieuwe bedrijfsregio’s, mobiele applicaties voor populaire platforms (iOS en Android) en een netwerk van geautomatiseerde zelfbedieningskiosken (touchscreen-terminals) zal omvatten. Alle oplossingscomponenten moesten één enkele gegevensbron gebruiken, evenals gecentraliseerde inhoudbeheertools en een set van configuratie-instellingen. 

De geplande online-activiteiten moesten volledig worden geïntegreerd met het bestaande offline bedrijfsproces voor verwerking en levering van bestellingen.

De Omnichannel-oplossing vereiste een combinatie van verschillende externe en interne bedrijfstools, integratie met het Herbalife ERP- systeem en logistieke applicaties van Filuet Group. 

NopCommerce, een toonaangevende op .NET-gebaseerde oplossing van Microsoft, werd gekozen als een e-commerceplatform. 

De plugin-uitbreidbare architectuur ervan die gebruik maakt van het Dependency Injection- patroon biedt vrijwel onbeperkte mogelijkheden voor systeemintegratie. 

Binnen het project werden de volgende taken uitgevoerd: 

  • Ontwerp en ontwikkeling van een online winkel 
  • Ontwerp en ontwikkeling van mobiele applicaties die volledige synchronisatie van de winkelwagen en de bestelling met de online winkel bieden 
  • Integratie van het e-commerce kanaal met de bestaande offline architectuur van orderverwerking, prijsbepaling, opvolging van magazijnvoorraad etc. 
  • Inbedding van de verzendwidget van Filuet Group 
  • Integratie met betalingssystemen, toevoeging van nieuwe betaalmethoden met behulp van online bankieren 
  • Integratie van e-Commerce met verkoopkanalen (kiosken, geautomatiseerde verkoopwinkels) 
  • Implementatie van chatbots voor goederenverkoop en klantenondersteuning 

Het systeem wordt volledig gehost op Microsoft Azure met behulp van een van de standaard cloudserviceplannen die zorgt voor een goede stressbestendigheid. Dit helpt het systeem om adequate prestaties te tonen: in piekuren kan het bezoekersaantal van de website tot enkele duizenden toenemen.

Herbalife gebruikers kregen een volledig geïntegreerde winkelomgeving. Hierdoor kon het aantal klanten en het gemiddelde bedrag van hun bestellingen aanzienlijk worden verhoogd. Klanten hebben vanaf nu toegang tot hun winkelwagens van alle toestellen, de bestelgeschiedenis is gecentraliseerd en toont alle bestellingen, inclusief offline gedane. Een bestelling kan bijvoorbeeld in de mobiele applicatie worden samengesteld, terwijl de finale afhandeling ervan later via de persoonlijke account in de webwinkel kan worden gedaan of omgekeerd. 

Het bedrijf zag een verhoogde klantloyaliteit, een hogere omzet en eindeloze mogelijkheden om marketingtechnologieën te gebruiken – retargeting, upselling, cross-selling, CRM-marketing enz.

  • multichannel ecommerce store
  • multichannel e-Commerce catalog
  • ISDK nopCommerce Herbalife case
  • multichannel-ecommerce-store
  • multichannel-ecommerce store catalog
  • isdk-ecommerce-omnichannel-kiosks
  • ecommerce mobile for IoS and Android
  • mobile-application-android-ios-product
  • telegram-chatbot for ecommerce store, product
ZIE KLANTENFEEDBACK

0
0
0
0
+
Nieuwe gebruikers elk kwartaal
0
0
0
0
0
+
Bestellingen in het eerste kwartaal
0
0
0
+
Bestellingen kunnen dagelijks worden verwerkt

Services
Integratie, Maatwerkontwikkeling, Mobiele oplossingen
Oplossingen
E-Commerce, Mobiele apps
Industrie
Directe verkoop, RetailDetailhandel
Technologieën
ASP.NET, Microsoft Azure, nopCommerce, Web Services

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15207245286

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

    RUSLAND Moskou


  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.