• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact

Routine automatising met Office365 en Teams chatbot

Klant

Gezondheidsklinieken (50+ Medische centra)

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaat
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het is gebruikelijk dat een groot bedrijf veel kleine routineprocedures op verschillende gebieden van zijn dagelijks leven heeft.
Vakantieaanvragen van medewerkers, zakenreizen, kantoorbenodigdheden, gastenpassen, boeking van vergaderruimten en nog veel meer – dit zijn allemaal eenvoudige acties uit één of twee stappen die niet veel inspanning vergen, maar zeer destructief kunnen zijn en soms onaangename situaties kunnen veroorzaken zoals fouten in boekingen of klanten die op het allerlaatste moment op toegangsvergunningen wachten.

Om die routine aan te pakken besluiten veel bedrijven, ook onze klanten, om de procedures met behulp van hun eigen Office 365-bedrijfsomgeving en Teams Messenger te automatiseren. Gasttoegangsvergunningen is het eerste pilootproces dat wordt geautomatiseerd.

De automatisering gebeurde op basis van Microsoft Flow, Teams-chatbot en SharePoint Online als opslag. Eerder belde of schreef een werknemer een e-mail naar een officemanager met alle details voor de pas. Omdat er elke dag veel aanvragen waren nam het een aanzienlijk deel van de werktijd van de beheerder in beslag. Bovendien duurde het tot een hele dag voordat de werknemer het resultaat kreeg. Nu stuurt hij slechts een kort bericht met de aanvraag naar de chatbot en krijgt later een definitieve goedkeuring.

Het hele proces ziet er als volgt uit:

  1. Werknemers die een pas nodig hebben nemen contact op met de chatbot. In een snel en eenvoudig gesprek verstrekken ze alle gegevens die nodig zijn om een pas te maken.
  2. Processtap “Wachten op de goedkeuring”. Een verantwoordelijke officemanager ontvangt een melding in de bot en per e-mail. De manager kan de informatie zien en ervoor kiezen om het aanmaken van een pas goed te keuren of te weigeren.
  3. Als de manager de aanvraag goedkeurt, gaat het proces verder. De gegevens komen in een vooraf aangemaakt Word-sjabloon en worden toegevoegd aan de relevante velden. Vervolgens wordt een nieuw Word-document gemaakt en opgeslagen.
  4. Zodra het document klaar is krijgt de aanvrager een chatbericht waarin hij wordt geïnformeerd over de goedkeuring, samen met een link voor toegang tot het document.
  • Verwerking van een pasaanvraag en uitgiftetijd is verminderd van gemiddeld 4-5 uur tot 20-30 minuten
  • Een officemanager bespaart dagelijks 2-3 uur dankzij deze procesautomatisering
  • Teams chatbot
  • Teams chatbot
  • Teams chatbot
  • Teams chatbot
  • Teams chatbot
  • Teams chatbot

OFFERTE AANVRAGEN

Services
Chatbot, SharePoint
Oplossingen
SharePoint
Industrie
Gezondheidszorg
Technologieën
Microsoft Flow, SharePoint

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15207245286

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

    RUSLAND Moskou


  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.