• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
27
mei
mvc-asp-net developmentOntwikkelen en testen van een geautomatiseerd controlesysteem voor de radiofrequentieapparatuur

Ontwikkelen en testen van een geautomatiseerd controlesysteem voor de radiofrequentieapparatuur

Bedrijfsapplicaties, Maatwerkontwikkeling, Testen en KCadmin

Klant

Populaire mobiel netwerk- en telecommunicatiebedrijf

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Bij het ontwikkelen en uitbreiden van het netwerk van zijn basisstations moest de klant een oplossing vinden om het proces van invoer en controle van gegevens over de nieuwe radiofrequentieapparatuur te automatiseren. 

Het projectdoel was onder meer oplossingen vinden voor het volgende: 

  1. Opslaan van informatie over 2G, 3G, 4G, radio-relais, draadloze toegangsapparatuur in een gestructureerde digitale vorm; 
  2. Opslaan van documenten van gerechtelijke autoriteiten in een gestructureerde vorm; 
  3. Papierloze interacties tussen de klant en gerechtelijke autoriteiten voor het verkrijgen van resultaten van bevindingen en onderzoeken; 
  4. Automatisering van legitimiteitscontroles voor gebruik van radiofrequentiebronnen; 
  5. Uniforme verslaggeving; 
  6. Controle van gebruikerstoegang tot informatie. 

De hoofdaannemer van het project was een van de toonaangevende IT- systeemintegratoren in dit segment. Zijn medewerkers hebben de belangrijkste architectonische structuren van het systeem ontwikkeld, grafische lay-outs voor de gebruikersinterface ontworpen en ook het hoofdsoftware-raamwerk van het systeem geïmplementeerd. 

Verder werd de implementatie van bepaalde systeemmodules aan ISDK uitbesteed, een bewezen betrouwbare partner in eerdere gezamenlijke projecten met de systeemintegrator. Naast de ontwikkeling hebben we ook een aanzienlijk hoeveelheid werk gedaan voor het testen van het systeem in de proefdraaifase. 

Systeemtests waren verdeeld in twee grote fasen: voorbereiding en goedkeuring van testgevallen en functionele testen zelf. 

De ontwikkeling van het systeem en zijn modules duurde 6 maanden. Vervolgens werd het systeem gedurende anderhalve maand getest en werden wijzigingen aangebracht op basis van testresultaten en resultaten van acceptatie door de klant. 

Technisch zijn de systeemmodules op het .NET-platform ontwikkeld en de webgebruikersinterface is met behulp van ASP.NET MVC geïmplementeerd. 

In de kwaliteitscontrolefase werden meer dan 40 testgevallen met verschillende niveaus van details ontwikkeld en goedgekeurd. Functioneel testen gebeurde meestal in de handmatige modus, maar sommige belangrijke tests werden geautomatiseerd, waardoor tijd in de proefdraaifase kon worden bespaard. 

ISDK had 5 mensen in het projectteam: 3 ontwikkelaars en 2 analisten-testers. 

  • asp-net development
  • asp-net development
  • asp-net development

Read more

26
mei
ipad, web and mobile developmentFinanciële markt. Transactie-database en analytics. Web- en mobiele versie

Financiële markt. Transactie-database en analytics. Web- en mobiele versie

Bedrijfsapplicaties, Mobiele oplossingenadmin

Klant

Financieel en makelaarsbedrijf dat beleggings- en makelaarsdiensten op de Amerikaanse aandelenmarkt aanbiedt

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • Results

Werknemers van het bedrijf moeten toegang hebben tot actuele huidige en historische informatie over de toestand op de markten en bepaalde emittenten, de geschiedenis van uitgevoerde transacties en details over eerder genomen investeringsbeslissingen. 

Aan het begin van het project had het bedrijf geen uniforme aanpak voor het beheren van zijn eigen database van opgebouwde kennis en informatie. Gegevens werden opgeslagen als afzonderlijke bestanden, analytische overzichten, emittentprofielen en uitgevoerde transacties. De catalogus werd onregelmatig bijgewerkt, het werd niet gecontroleerd op dataduplicatie, had een aanzienlijke omvang en bleef groeien. 

In dergelijke situatie was het zoeken naar de benodigde informatie best moeilijk. Bovendien was er ook geen toegang tot informatie via mobiele toestellen en tablets, wat cruciaal is voor het nemen van tijdige beslissingen op de Amerikaanse 

Aandelenmarkt. 

De belangrijkste vereisten voor de nieuwe service waren als volgt: 

  • Registreren van de transactiegeschiedenis en alle daarmee verband houdende activiteiten of externe gebeurtenissen voor een bepaalde emittent 
  • Implementeren in de vorm van een lichtgewicht website (met minimale laadtijd) met de mogelijkheid om de database op tablets en mobiele toestellen te bekijken 
  • Snel en gebruiksvriendelijk zoeken op emittenten en gebeurtenissen 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Creëren van één opslag voor diverse informatie: 

bestanden, verslagen, notities, opmerkingen 

  • Implementeren van een zoekmachine afgestemd op specifieke kenmerken van het werk van werknemers van het bedrijf en een groot databasevolume: contextueel zoeken werd aangevuld met filters op emittenten etc. voor nauwkeurigere zoekresultaten 
  • Ontwikkelen en optimaliseren van schermvormen voor een minimaal ‘gewicht’ van de gebruikersinterface en de maximale laadsnelheid 
  • Aanpassen van de interface voor het werken met mobiele toestellen en tablets 

Het systeem is met succes geïmplementeerd en wordt actief gebruikt door medewerkers van het bedrijf. Elke dag verwerkt het systeem gemiddeld 1.000 zoekopdrachten en meer dan 3.000 gegevensupdates (bestanden, opmerkingen, notities). De gemiddelde verwerkingsduur van een opdracht is 1.000 milliseconden. 

Read more

2
mrt
buyer order creation and execution system - featuredVerwerking en uitvoering van klantorders

Verwerking en uitvoering van klantorders

Bedrijfsapplicaties, Integratie, Ondersteuningadmin

Klant

Wereldwijde detailhandelaar in wooninrichtingsproducten

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De achtergrond voor de ontwikkeling van het systeem was de introductie van een nieuw bedrijfsproces van de detailhandelaar ter ondersteuning van de verkoop van producten buiten het hoofdassortiment. 

De noodzaak om het werk van het handelshuis, het centrale magazijn, de winkels en het callcenter van het bedrijf tegelijkertijd te automatiseren was bijzonder uitdagend. 

In het kader van het project werden de volgende werken uitgevoerd: 

  • In samenwerking met de klant werden analyse en planning van het nieuwe bedrijfsproces uitgevoerd. Dit resulteerde in gedetailleerde processchema’s en statusovergangen van de klantorders tijdens verwerking. Alle analyseresultaten worden in de vorm van strikte vereisten voor verdere ontwikkeling gepresenteerd; 
  • Er zijn de systeemmodules ontwikkeld en is de noodzakelijke integratie met gerelateerde voorraadbeheer- en geldsystemen uitgevoerd; 
  • De documentatie is opgesteld en het sleutelpersoneel van de klant is getraind; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet; 
  • De volgende ondersteuning is aan de klant verleend: 
    • Bij het opstarten en het proefdraaien van het systeem 
    • Gedurende 2 jaar dat het systeem wordt gebruikt. 

De volgende functionele modules zijn ontwikkeld: 

  • Voorraad- en materiaalbeheer 
  • CRM- en orderuitvoeringssysteem: 
    • Klantendatabase 
    • Ordercreatie en-uitvoering 
    • Besturing van de orderverwerking 
    • Monitoring en controle van de orderuitvoering 
    • Melding van overtredingen van de regels/overschrijdingen van de tijdsduur bij de orderverwerking 
    • Verzending van SMS-berichten naar klanten (bestelinformatie, uitvoeringsstatus etc.) 
  • Integratie met gerelateerde bedrijfsapplicaties: 
    • Kassa 
    • Voorraadboekhouding 
  • Gegevensanalyse en verslaggeving 
    • Managementrapportages: voorraadsaldo, actieve en voltooide orders, overtreding/overschrijding van regels/tijdsduur voor orderverwerking, niet-uitgevoerde bestellingen etc. 
    • Boekhoudformulieren voor verslagen, speciaal voor Rusland 
    • Grafische weergave van Belangrijke bedrijfsindicatoren 
  • Andere interne servicemodules

Het systeem werd sinds begin 2015 in de winkels van de detailhandelaar met succes geïmplementeerd en gebruikt. Sinds de lancering van het systeem zijn er 48.000 orders gecreëerd en verwerkt; meer dan 1.000 items worden in de voorraadmodule van het programma opgeslagen en de klantendatabase van het systeem bevat ongeveer 96.000 mensen. Daarbij ondersteunt het systeem het werk van meer dan 1500 werknemers van het bedrijf in 10 regio’s van Rusland. 

  • Client order creation and execution system - orders
  • Client order creation and execution system - articles
  • Client order creation and execution system - product card
  • Client order creation and execution system - print form
  • Client order creation and execution system - reporting
  • Client order creation and execution system - BI-analytics

Read more

Categorieën

  • Nieuws
  • Tech stories
  • eCommerce

Populaire onderwerpen

abonnementen Adjust Azure B2B België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM dataveiligheid DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events gegevensbescherming integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing Moodle MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving RPA SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
  • Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatiseringHoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    15 SEP 2021 · admin
  • Digitalisering van B2B verkoop en marketingDigitalisering van B2B verkoop en marketing
    Digitalisering van B2B verkoop en marketing
    10 AUG 2021 · admin
  • Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruikenBasis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    16 JUN 2021 · admin
  • Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgevingGegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    22 APR 2021 · admin
  • Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van HarmanLearning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    10 FEB 2021 · admin
  • Moodle: open source platform voor online lerenMoodle: open source platform voor online leren
    Moodle: open source platform voor online leren
    3 FEB 2021 · admin
  • Microsoft Power Virtual AgentsMicrosoft Power Virtual Agents
    Microsoft Power Virtual Agents
    28 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AppsMicrosoft Power Apps
    Microsoft Power Apps
    19 JAN 2021 · admin
  • RPA met Power Automate DesktopRPA met Power Automate Desktop
    RPA met Power Automate Desktop
    4 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AutomateMicrosoft Power Automate
    Microsoft Power Automate
    18 DEC 2020 · admin

Projects and solutions implemented

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15207245286

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

    RUSLAND Moskou


  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.