• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
26
mei
CargobookingSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht

SaaS-boekingsplatform voor luchtvracht

Maatwerkontwikkelingadmin

Klant

Digitaal SaaS-platform voor de luchtvrachtindustrie

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Onze aanpak
  • Schermafbeeldingen

Achtergrond en uitdagingen

Algemeen

  • Snelle digitalisering in de wereldeconomie en in het bijzonder in de vrachtvervoerindustrie
  • Vervoerders en vrachtbedrijven die nieuwe kansen en technologieën kunnen gebruiken zullen de concurrenten overtreffen.
  • Cargobooking365 is opgericht als antwoord op de huidige uitdagingen in de industrie en heeft tot doel een aandeel in een nieuwe niche van e-booking van luchtvracht te veroveren.

Uitdagingen in de luchtvrachtindustrie:

  • Het boeken van vrachtvervoer is uitgebreider dan het boeken van personenvervoer
  • De prijs hangt af van vele factoren, zoals de route, de luchthaventerminal (op beide punten), het type vracht, de transport- en opslagkenmerken ervan, de afmetingen van het vliegtuig en de compartimenten, enz.
  • Gebrek aan moderne en algemeen aanvaarde industriestandaarden met betrekking tot online processen: communicatie en gegevensuitwisseling zijn gebaseerd op de oude CargoImp-standaard, terwijl de nieuwere CargoXML nog steeds weinig wordt gebruikt
  • Daarom maken klanten en luchtvaartmaatschappijen meestal gebruik van handmatige berekeningen, wat tot aanzienlijke vertragingen en kosten leidt.

Doelen

  • Zorgen voor de leidende positie en het marktaandeel van het bedrijf in e-bookingoplossingen voor de luchtvrachtindustrie
  • Digitaliseren van interacties met bestaande klanten om boekings- en communicatieprocessen te vereenvoudigen
  • Gebruik van een open SaaS-platform om nieuwe partners aan te trekken – zowel eindgebruikers van luchtvrachtdiensten als luchtvaartmaatschappijen en hun agenten die transportdiensten leveren

Taken

  • Een platform ontwikkelen dat klanten, agenten en luchtvaartmaatschappijen samenbrengt bij het zoeken en selecteren van vluchten voor luchtvrachtvervoer
  • Ontwikkelen van een systeem voor het berekenen van de transportkosten:
    • Het algoritme moet met veel parameters rekening houden: route, type en parameters van vracht, voorwaarden voor het ontvangen en opslaan van vracht in de verzend- en ontvangstterminals, parameters en compartimenten van het vliegtuig dat de vlucht uitvoert
    • Het prijsberekeningssysteem moet worden geïmplementeerd als een afzonderlijke microservice die het berekeningsresultaat naar verschillende gebruikers van deze gegevens kan terugsturen
  • Implementeren van een module voor het opslaan en selecteren van dienstregelingen van uitgevoerde vluchten
  • Automatiseren van bedrijfsprocessen voor het selecteren en boeken van vluchten
  • Minimaliseren van telefoon- en e-mailcommunicatie tussen de partijen (klant, agent en vervoerder), waardoor het proces van het selecteren en boeken van vluchten wordt versneld
  • Implementeren van de Air Waybills-herkenningsmodule om de verwerkings- en genereringstijd van belangrijke vluchtdocumenten te verminderen
  • Integreren van het systeem met het lokale ERP-systeem (Dynamics CRM 365) om klantgegevens, zoekopdrachten en lopende boekingsaanvragen te synchroniseren

Architectuur en technologie

SaaS-platformarchitectuur
Het belangrijkste kenmerk van het systeem is dat het een SaaS-model gebruikt. Dit bepaalt de keuze van technologieën en de stack oplossing.
De architectuur is gebaseerd op platformonafhankelijke en open-source technologieën. Dit maakt het relatief eenvoudig om systemen geografisch te schalen en de prestaties te verbeteren. Het systeem kan in de meest geschikte omgeving worden gelanceerd, afhankelijk van de zakelijke doelen – of het nu cloudoplossingen van Microsoft Azure/Amazon AWS of privé- of virtuele servers zijn.
Functioneel is de oplossing in verschillende modules opgedeeld:

  • De basis van het systeem is het zoeken en berekenen van tarieven,
  • Schemamodule – vluchtschema’s laden en specifieke vluchten selecteren,
  • Integratiegateway – biedt de uitwisseling van belangrijke gegevens met systemen van derden:
    • Een ontwikkelde dienst voor herkenning van luchtvrachtbrieven,
    • Dynamics CRM 365 systeem,
    • Referentie- en informatiediensten van luchtvaartgegevens op internet.

Back-end:

De backend bestaat uit een PostgreSQL-database en een set API-services die de applicatielogica implementeren:

  • API-service voor de front-end,
  • Calculator-API-Service,
  • API-service voor OCR-herkenning van luchtvrachtbrieven.

Alle services worden gehost in de Azure-cloud als AppService. Voor de ontwikkeling is gebruik gemaakt van een modulair open source software ontwikkelplatform .Net Core. De ORM-tool is EF Core die een hoog abstractieniveau bij het werken met databases biedt.
Bij de ontwikkeling wordt het CQRS-ontwerppatroon gebruikt dat het mogelijk maakt om met categorieën zoals opdrachten en vragen te werken.
De belangrijkste bron van systeemgegevens is cloud Dynamics CRM 365, informatie waaruit volgens een schema wordt geladen en in PostgreSQL wordt opgeslagen. Evenzo wordt met behulp van externe API-oproepen aanvullende referentie- en vluchtinformatie geladen vanuit systemen van derden (IATA-codes, systeemtracking, schema’s, …).
Het systeem is ontworpen voor gebruik door meerdere klanten tegelijk dankzij de multi-tenant architectuur. Elke tenant kan zijn eigen instellingen en zijn eigen gebruikersinterface hebben.
De Calculator-API-service is niet alleen de “hersenen” voor de Cargobooking365-portal, maar ook voor de functionele modules die aan de kant van Dynamics CRM 365 zijn gelanceerd. De calculatorservice is een soort kern van de twee systemen en is verantwoordelijk voor de selectie van transportroutes op basis van de invoerverzoekparameters. De service filtert niet alleen gegevens lineair, maar voert ook complexe manipulaties uit om groepsroutes in te zetten, vrachtafmetingen op overeenstemming met de afmetingen van vliegtuigen te controleren, tarieven en luchtbelastingen te selecteren en nog veel meer.

Stack technologieën en diensten

  • .Net Core
  • EF Core
  • CQRS
  • PostgreSQL
  • Cognitieve services Microsoft Azure (herkenning van objecttekens)
  • API-services voor het SaaS-platform

Front-end:

De frontend is in het React framework met behulp van typescript geïmplementeerd. React maakt het mogelijk om ingekapselde componenten met hun eigen status te maken en deze vervolgens tot complexe gebruikersinterfaces te combineren. TypeScript is een statische typetool, waarmee de meeste fouten kunnen worden gevonden voordat de code wordt uitgevoerd.
Voor een eenvoudigere en meer begrijpelijke integratie tussen de cliënt en de server wordt de server-side type generatie gebruikt. De codegenerator kan typoscripten op basis van .net-klassen genereren.
Enkele front-end tools:

  • Redux
  • Redux Toolkit
  • Formik
  • Yup
  • Axios
  • react-i18next
  • react-bootstrap

De frontend heeft ook een module, waarmee ondersteuning voor multi-tenant kan worden geïmplementeerd. Door tijdens de montage de ID van een bepaalde tenant op te geven wordt vervolgens de klantbundels met stijlen, afbeeldingen en teksten ontvangen die alleen aan deze klant inherent zijn.
Stack technologieën en services

  • React.js
  • react-bootstrap
  • Formik
  • NGINX

Het project is in het voorjaar van 2020 gestart.

De openbare website van de dienst is https://cargobooking365.com

De eerste tenant-operator die op het SaaS-model werkt is al op het platform geregistreerd. Het is FFCargo Services dat diensten levert voor het selecteren en verrichten van luchtvrachtvervoer in Oost-Europa en het Midden-Oosten.

De platformoperator onderhandelt momenteel met enkele vrachtluchtvaartmaatschappijen over een mogelijkheid om het platform aan te sluiten en daarop te gaan werken.

  • Cargobooking
  • Cargobooking
  • Cargobooking
  • Cargobooking
  • Cargobooking
  • Cargobooking

Read more

27
jun
SharePoint Tablet-App-featuredSharePoint Tablet App

SharePoint Tablet App

Maatwerkontwikkeling, Mobiele oplossingen, SharePoint, UI-designadmin

Klant

Een bekende telecommunicatieholding die een breed scala aan diensten aanbiedt, waaronder breedband- en mobiele internettoegang, telefonie en digitale televisie

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het management van het bedrijf van de klant was al lang geïnteresseerd in de mogelijkheid om een hoog niveau centrum voor integratie van project- en procestaken te creëren. Naast de integratie zelf wilde het topmanagement tools hebben voor een eenvoudige visualisatie van geaggregeerde informatie en het snelle beheer (taaktoewijzing, commentaar, bijlagen).  

In het kader van de upgrade van de bedrijfsintranetportaal en de overgang naar SharePoint Server 2013 (zie het profiel Telecom.Enterprise-Portal.Services-Branding) was de klant van plan om sommihe van zijn interne zakelijke services te automatiseren.  

Een van deze services was met name een module voor integratie van investeringsplanning, technische projecten en facturering. De belangrijkste zakelijke gebruikers van deze service zijn topmanagers van het bedrijf. De complexiteit van de module werd bepaald door de noodzaak om in één informatieruimte gegevens uit verschillende systemen te integreren, welke technisch en logisch vanuit het oogpunt van de onderliggende bedrijfsmodellen hiervoor niet waren bedoeld.  

Naast de integratiee voorzag het project als tweede hoofddoel in de ontwikkeling van een lichte mobiele client voor het topmanagement van het bedrijf. Het idee was om alle belangrijke informatie over lopende projecten en hoog niveau taken verzamelen en aggregeren. Topmanagers wilden een analysetool krijgen die via tablets en breedformaatapparaten toegankelijk was.

Om gestelde doelen te bereiken, werden in het kader van het project de volgende taken uitgevoerd: 

  • Integratie en aggregatie van gegevens van ongelijksoortige IT-systemen 
  • Oprichting van één taakcentrum op basis van het Microsoft SharePoint bedrijfsportaal  
  • Ontwikkeling van een tool voor visualisatie en monitoring van belangrijke programma’s en projecten en KPI daarvan 
  • Ontwikkeling van een mobiele client voor tablets en breedbeeldapparaten, waarmee belangrijke aggregators en KPI’s op dashboards kunnen worden weergegeven en een snelle taaktoewijzing kan worden gemaakt 

De technische realisatie van de tabletoplossing is gedaan met behulp van het HTML5-applicaties van Devexpress Devextreme (https://js.devexpress.com/). Dit platform is in feite een grote set JS/HTML-componenten die speciaal zijn voorbereid voor het maken van interactieve en lichte webapplicaties, welke geschikt (responsief) zijn voor zowel gewone laptops als ook voor mobiele apparaten en tablets.  

We hebben de volgende componenten van deze set gebruikt: 

  • DataGrid 
  • Charting Widgets 
  • UI Widgets (basiselementen voor het bouwen van UI-interfaces)  

Gegevensuitwisseling en werklogica van HTML5-componenten is standaard – oproep (meestal asynchroon) van externe webservices gehost op de SharePoint-portaal van het bedrijf. 

De ontwikkelde oplossing maakte het mogelijk om 3 belangrijke, maar voorheen volledig afzonderlijke bedrijfs-IT-systemen te integreren. Het systeem voorzag top– en middenmanagers van één tool voor het analyseren en beheren van ontwerp- en technische taken. In total controleert het system meer dan 200 projecten en programmataken.  

De ontwikkelde mobiele client voor tablets bevat dashboards voor geaggregeerde ontwerpinformatie: doelgericht KPI’s en deadlines, actuele statussen en belangrijke problemen met de mogelijkheid om snel taken toe te wijzen. De gemiddelde responstijd van een mobiele applicatie met een stabiele internetverbinding is niet meer dan 1 seconde. 

Ongeveer 20 topmanagers en leiders van het bedrijf, inclusief zijn president, gebruiken dit systeem. 

  • SharePoint Tablet-App Tasks
  • SharePoint Tablet-App
  • SharePoint Tablet-App KPI
  • SharePoint Tablet-App Projects

Read more

2
jun
Property Geo-Search DatabaseCommercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

Commercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

Maatwerkontwikkelingadmin

Klant

Commercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het bedrijf verwerkt dagelijks honderden aanvragen van zijn klanten voor het zoeken en selecteren van commercieel en residentieel onroerend goed. Om de voorbereiding van klantmaterialen – folders en brochures – te versnellen, ontstond de behoefte om het werk van medewerkers te reorganiseren en moderne IT-tools in te voeren die het mogelijk maken om veel routinematige werkzaamheden aanzienlijk te vereenvoudigen.  

Medewerkers hadden bijvoorbeeld tools nodig om snel naar onroerend goed op basis van verschillende parameters te zoeken. Analyse van de locatie van objecten op de kaart, inclusief de geo-koppeling met nabijgelegen hoofdobjecten (winkelcentra, hotels, etc.) was ook erg gewild. Het resultaat van de verwerking van een klantverzoek diende het automatisch genereren van een folder met een geselecteerd onroerend goed object te zijn. 

ISDK heeft samen met FinCode, gevestigd in de VS, een interactieve geo-informatie databank voor onroerend goed objecten ontwikkeld en bij de klant geïmplementeerd. 

Belangrijkste functies van dit systeem zijn als volgt: 

  • Opslaan van informatie over onroerend goed in de grootste Amerikaanse steden 
  • Interactief zoeken en beoordelen van objecten door Google.Maps 
  • Geïntegreerd CRM-systeem voor klanten, makelaars en vastgoedeigenaren 
  • Online genereren van profielen, verslagen en commerciële aanbiedingen voor verkoop en verhuur van onroerend goed objecten 

Het systeem is ontwikkeld als een weboplossing, sommige functies waarvan ook op de mobiele telefoon toegankelijk zijn. 

Het project resulteerde in het implementeren van het systeem in 2013 in de eerste pilotregio – in de stad New York. In het systeem zijn geregistreerd en werken meer dan 150 werknemers van het bedrijf zelf, de database bevat meer dan 5.000 klanten en contactpersonen van het het bedrijf en het belangrijkste cijfer is 30.000 – zoveel onroerend goed objecten werd geïmporteerd in de database van het systeem op het moment van de lancering ervan. 

De gemiddelde responstijd bij het zoeken naar objecten in de database of het gebruik van een Google-kaart is 1,5 seconden. De generatietijd van een volledige folder voor een bepaald object is 2,5 seconden. 

  • .net development crm and tenants database
  • .net development crm and prospects database
  • .net development devexpress reporting

Read more

27
mei
mvc-asp-net developmentOntwikkelen en testen van een geautomatiseerd controlesysteem voor de radiofrequentieapparatuur

Ontwikkelen en testen van een geautomatiseerd controlesysteem voor de radiofrequentieapparatuur

Bedrijfsapplicaties, Maatwerkontwikkeling, Testen en KCadmin

Klant

Populaire mobiel netwerk- en telecommunicatiebedrijf

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Bij het ontwikkelen en uitbreiden van het netwerk van zijn basisstations moest de klant een oplossing vinden om het proces van invoer en controle van gegevens over de nieuwe radiofrequentieapparatuur te automatiseren. 

Het projectdoel was onder meer oplossingen vinden voor het volgende: 

  1. Opslaan van informatie over 2G, 3G, 4G, radio-relais, draadloze toegangsapparatuur in een gestructureerde digitale vorm; 
  2. Opslaan van documenten van gerechtelijke autoriteiten in een gestructureerde vorm; 
  3. Papierloze interacties tussen de klant en gerechtelijke autoriteiten voor het verkrijgen van resultaten van bevindingen en onderzoeken; 
  4. Automatisering van legitimiteitscontroles voor gebruik van radiofrequentiebronnen; 
  5. Uniforme verslaggeving; 
  6. Controle van gebruikerstoegang tot informatie. 

De hoofdaannemer van het project was een van de toonaangevende IT- systeemintegratoren in dit segment. Zijn medewerkers hebben de belangrijkste architectonische structuren van het systeem ontwikkeld, grafische lay-outs voor de gebruikersinterface ontworpen en ook het hoofdsoftware-raamwerk van het systeem geïmplementeerd. 

Verder werd de implementatie van bepaalde systeemmodules aan ISDK uitbesteed, een bewezen betrouwbare partner in eerdere gezamenlijke projecten met de systeemintegrator. Naast de ontwikkeling hebben we ook een aanzienlijk hoeveelheid werk gedaan voor het testen van het systeem in de proefdraaifase. 

Systeemtests waren verdeeld in twee grote fasen: voorbereiding en goedkeuring van testgevallen en functionele testen zelf. 

De ontwikkeling van het systeem en zijn modules duurde 6 maanden. Vervolgens werd het systeem gedurende anderhalve maand getest en werden wijzigingen aangebracht op basis van testresultaten en resultaten van acceptatie door de klant. 

Technisch zijn de systeemmodules op het .NET-platform ontwikkeld en de webgebruikersinterface is met behulp van ASP.NET MVC geïmplementeerd. 

In de kwaliteitscontrolefase werden meer dan 40 testgevallen met verschillende niveaus van details ontwikkeld en goedgekeurd. Functioneel testen gebeurde meestal in de handmatige modus, maar sommige belangrijke tests werden geautomatiseerd, waardoor tijd in de proefdraaifase kon worden bespaard. 

ISDK had 5 mensen in het projectteam: 3 ontwikkelaars en 2 analisten-testers. 

  • asp-net development
  • asp-net development
  • asp-net development

Read more

26
mei
self-service kiosks qaZelfbedieningsterminals. Testen van hardware en software

Zelfbedieningsterminals. Testen van hardware en software

Analyse en ontwerp, Maatwerkontwikkeling, Testen en KCadmin

Klant

Internationaal vrachtbedrijf met een breed scala aan logistieke diensten in meer dan 10 landen

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN

Als onderdeel van zijn logistieke activiteiten beheert de klant een netwerk van zelfbedieningsterminals in verschillende regio’s van Rusland en in sommige andere verre landen. In het kader van het programma voor marktuitbreiding werd door het bedrijf een pilot-plaatsing van nieuwe verkoopterminals in de Baltische staten gerealiseerd. 

Bij het betreden van een nieuwe markt in een ander land en met name in een andere geografische regio ontstaan er veel technische, organisatorische en wettelijke vereisten, waaraan de apparaten dienen te worden voldoen, en alle geïmplementeerde functies daarvan moeten vóór het zetten in de productiemodus grondig worden getest. 

In dit geval was het met name noodzakelijk om de naleving van de betalingsvereisten (bankbiljetten- en muntenverzamelaars, kaartlezers), belastingvereisten (printer- en chequevormen), vereisten voor beschikbare goederen enz. Te controleren. 

Het was ook nodig om gespecialiseerde software (POS-klanten) te implementeren en configureren voordat tests op terminals werden uitgevoerd. 

De laatste taak van de test- en kwaliteitscontrolefase was om de overdracht van gegevens betreffende orders en transacties naar het ERP- systeem van de klant te controleren. De integratie werd gerealiseerd door externe oproepen naar SSL-beveiligde webservices (https). 

De organisatorische complexiteit van dit project had betrekking op de noodzaak om voor interacties tussen verschillende deelnemers aan het implementatieproces te zorgen. Dit was de hoofdklant, fabrikanten van terminals en hardwareapparaten en leverancier van software gebruikt op de machines. 

Ons bedrijf trad in dit project op als een onafhankelijke externe contractant die de kwaliteitscontrole van de eindoplossing uitvoert voordat deze in productiemodus werd gezet. 

Om de projectdoelen te bereiken werd een gedetailleerd implementatie- en testplan opgesteld. Dit plan omvatte het volgende: 

  • software-update voor de aangesloten terminals in de nieuwe regio, 
  • uitgebreid testen van elk apparaat, zowel qua software als qua hardware (betalingsverwerking, bonnen afdrukken, goederenafgifte), 
  • functionele en belastingtests bij de overdracht van fiscale gegevens en transacties in ERP, 
  • voorbereiding van een pakket begeleidende documentatie (testgevallen, instructies). 

Elke projectstap omvatte werkzaamheden bestaande uit verschillende test-iteraties en verbetering van vastgestelde fouten gevolgd door een eindcontrole. Het projectresultaat bestond uit het leveren aan de klant van een pakket met begeleidende documentatie, evenals testgevallen en testprotocollen door ons team van testers en systeemanalisten. 

Het project resulteerde in 50 POS-verkoopterminals die met succes in werking op pilootschaal werden gezet. 

De klant is van plan om zijn netwerk van zelfbedieningsterminals in deze regio verder uit te breiden. 

Aan het proces van testen en kwaliteitscontrole namen deel twee testers en een systeemanalist van ISDK. 

Ze deden dit werk gedurende 1,5 maand op een fulltime basis. 

We hebben meer dan 20 gedetailleerde testgevallen met 8-10 stappen in elk van de testscenario’s ontwikkeld. 

Read more

21
apr
sharepoint-portal-flexibleZakelijk SharePoint-portaal. HR-trainingen

Zakelijk SharePoint-portaal. HR-trainingen

Integratie, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Aziatische machinebouwer

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • Screens

Als onderdeel van de ontwikkeling van het zakelijke SharePoint-portaal van het bedrijf en de implementatie van de HRM- functionaliteit werd besloten om een gespecialiseerd trainingsbeheersysteem te ontwikkelen. 

Het bedrijf organiseert regelmatig trainingen, opleidingen en opfriscursussen. 

De beslissing om het onderwijsproces op het bedrijfsportaal te beheren was een natuurlijke voortzetting van de uitbreiding van de services die het bedrijf aan zijn werknemers biedt. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om informatie over alle trainingen van het bedrijf op één plaats te verzamelen en om het proces van het volgen van cursussen door werknemers te organiseren. 

Bovendien biedt de service de mogelijkheid om een opleidingsschema bij te houden, zich voor de dichtstbijzijnde trainingsactiviteiten in te schrijven en (als een afzonderlijke rol van werknemers – coaches) om cijfers aan werknemers te geven die een bepaalde training hebben gevolgd. 

Een onderscheidend kenmerk van de service zijn de volgende vereisten: 

  • Beheer van het opleidings- en trainingsschema. 
  • Registratie voor komende opleidingen. 
  • Goedkeuring door de werknemersmanager van deelname aan trainingen. 
  • Mogelijkheid tot de beoordeling van opleidingsresultaten van medewerkers (de cijfers worden door de trainer van deze cursus gegeven). 
  • Persoonlijke trainingskaart voor werknemers met informatie over voltooide, actieve en toekomstige trainingen. 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. Resultaat: functionele UML-diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 
  • Implementatie van trainingsformulieren (InfoPath Forms); 
  • Import van de bestaande trainingscatalogus uit een afzonderlijke database; 
  • Configuratie van toegangsrechten tot de trainingscatalogus: wijzigingen kunnen alleen door beheerders en trainers worden aangebracht; 
  • Ontwikkeling van trainingsgegevenskaart van werknemers (asp.net, JavaScript en webservices). De kaart maakt volledig gebruik van ajax technologie zonder de pagina opnieuw te laden; 
  • Ontwikkeling van een trainingsschema met behulp van een standaard SharePoint-functionaliteit; 
  • Ontwikkeling van een goedkeuringsproces met gebruik van SharePoint Workflow; 
  • Ontwikkeling van de functie voor de beoordeling van trainingsresultaten, waarbij de coach cijfers aan deelnemers na voltooiing van de training geeft. Deze cijfers worden in een persoonlijke gegevenskaart van de werknemer geregistreerd; 
  • Ontwikkeling van gebruikers- en beheerdersdocumentatie; 
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet. 

Het systeem werd in het najaar 2013 in het bedrijfsportaal geïmplementeerd. Het systeem maakte het mogelijk om een systemische en regelmatige opleiding van meer dan 700 medewerkers van het bedrijf te organiseren, waardoor lijnmanagers en 

HR-specialisten een handige tool kregen voor het bewaken en beheren van het proces. Het systeem bevat nu meer dan 100 verschillende trainingscursussen op de interne werkgebieden van het bedrijf. 

Medewerkers hebben in totaal meer dan 2.500 cursussen met succes voltooid en de totale opleidingstijd bedroeg meer dan 30.000 manuren. 

  • SP-portal-course
  • SP-portal-employee-profile
  • SP-portal-trainings-catalog

Read more

21
apr
SP-portal hr-reportsZakelijk SharePoint-portaal. HR rapporten

Zakelijk SharePoint-portaal. HR rapporten

Integratie, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Aziatische machinebouwer

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Als onderdeel van de ontwikkeling van het zakelijke SharePoint-portaal van het bedrijf en de implementatie van de HRM-functionaliteit werd besloten om een rapportagesysteem te ontwikkelen met de mogelijkheid om gedetailleerde werknemersgegevens te downloaden. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om gebruikers de mogelijkheid te bieden rapporten te genereren met behulp van verschillende filters en gegevensweergaven. 

Bijzonder kernmerken van de module: 

  • Een groot aantal rapporten; 
  • Geen mogelijkheid om vereiste gegevensaggregatie te implementeren met behulp van standaard SharePoint-hulpmiddelen; 
  • Berekende velden in de rapporten afhankelijk van bepaalde regels en voorwaarden. 

In het kader van het project warden de volgende rapporten geïmplementeerd: 

  • Register van werkboekjes 
  • Werknemers met de proeftijd 
  • Ziekteverzuimen 
  • Werknemersdocumenten 
  • Salariswijzigingen 
  • Zakenreizen 
  • Ziektekostenverzekering 
  • Werklocatie 
  • Vakanties 
  • Gevolgde trainingen 
  • Arbeidsovereenkomsten 
  • Burgerlijke staat van de medewerker 
  • Algemeen maandelijks rapport 
  • Personeelslijst 
  • Berekening van overgebleven vakantiedagen 

Kenmerken van de technische implementatie: 

  • Module is gebaseerd op het SQL Server Reporting Services platform; 
  • Voor het invullen van de rapporten met gegevens is een speciale webservice ontwikkeld die naar de gevraagde informatie op de server zoekt. Bij het openen van rapporten roept het Reporting Services-platform bepaalde webservicemethoden op, waarbij de in het rapport gespecificeerde parameters worden doorgegeven. De methode verzamelt en aggregeert gegevens in de vereiste vorm en zendt de gegevens terug in xml-formaat; 
  • Het klantgedeelte van het systeem gebruikt deze gegevens om rapporten voor eindgebruikers te maken. 

De ontwikkeling en implementatie van rapportage voor de HRM-module resulteerden in meer dan 20 rapporten van verschillende complexiteit. Als onderdeel van de nieuwe module werd het mogelijk om informatie te verzamelen en rapporten te ontvangen over meer dan 700 werknemers van het bedrijf. 

  • SharePoint portal hr-reports
  • SharePoint portal hr-reports
  • SharePoint portal hr-reports

Read more

17
apr
SP PortalSharePoint bankportaal. Werknemersonderzoeken

SharePoint bankportaal. Werknemersonderzoeken

Analyse en ontwerp, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Russische bank, behorend tot de TOP 10, met een uitgebreid netwerk van vestigingen verspreid over het hele land

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De bank heeft meer dan 20 duizend werknemers. Als onderdeel van de ontwikkeling van het bedrijfsportaal was er behoefte aan een service om werknemers die dit portaal gebruiken te enquêteren. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om een flexibele en aanpasbare tool te creëren voor het maken en uitvoeren van enquêtes en vervolgens verslagen over onderzoeksresultaten op te stellen. 

De standaard functionaliteit van het SharePoint-platform was niet geschikt voor deze taak vanwege het gebrek aan benodigde instellingsmogelijkheden. 

Kenmerkend voor dit project waren de volgende vereisten: 

  • Ondersteuning van de IE8+ browser;
  • Mogelijkheid tot instelling van het uiterlijk van elke afzonderlijke enquête: pagina– en kolomsplitsing, instelling van vragenvolgorde; 
  • Mogelijkheid tot opstelling van regels voor de validatie van ingevoerde antwoorden;
  • Aanmaken van verschillende vraagtypes die in SharePoint niet bestaan;
  • Mogelijkheid tot toevoeging van afbeeldingen aan enquêtes;
  • Weergave van het voltooiingspercentage van een enquête;
  • Maken van verslagen

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. 

Resultaat: functionele UML- diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 

  • Als basisfunctionaliteit werd de standaardfunctionaliteit van SharePoint-enquêtes gekozen. 

Maar de inhoud van enquêtes is verbeterd om tijdens het laden van een enquête de gegevens over de visuele weergave van de enquête te downloaden; 

  • Standaard enquêtesjabloon wordt getransformeerd met behulp van JavaScript en webservices; 
  • Het instellen van de visuele weergave van elke enquête vindt plaats op een speciaal ontworpen administratiepagina. Vervolgens wordt de beschrijving van deze visuele weergave in een bestand opgeslagen; 
  • Daarbij is het mogelijk om de visuele weergave van elke afzonderlijke vraag aan te passen. 

Bijvoorbeeld de antwoordopties in een rij of in een kolom te plaatsen en inspringingen in te stellen; 

  • Met behulp van JavaScript worden validatieregels voor ingevoerde antwoorden toegepast; 
  • Met behulp van DevExpress zijn verslagen ontwikkeld over de resultaten van het doorlopen van enquêtes door gebruikers met de mogelijkheid om gegevens over verschillende afdelingen te bekijken. Hiervoor is integratie met een andere portaalmodule uitgevoerd die informatie over de structuur van afdelingen bevat; 
  • Ontwikkelde documentatie: gebruikers- en beheerdershandleiding;
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant;
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet. 

Het systeem werd in het najaar 2015 in het bedrijfsportaal geïmplementeerd. 

Deze ontwikkeling vormt een belangrijke aanvulling op de bestaande functionaliteit van de SharePoint enquêtering en vereenvoudigt het maken van nieuwe enquêtes en het analyseren van resultaten ervan. 

  • SharePoint Survey Module
  • SharePoint Survey Module
  • SharePoint Survey Module

Read more

12
apr
Sharepoint-portal-eRequest-Approval-Service-nintexSharePoint-protaal. Goedkeuring van elektronische aanvragen

SharePoint-protaal. Goedkeuring van elektronische aanvragen

Integratie, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Wereldwijde producent van parfums, cosmetica en lichaamsverzorgingsproducten

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Als onderdeel van de module van interne services op het SharePoint-portaal van de klant werd besloten om een module te implementeren voor elektronische goedkeuring van aanvragen voor toegang tot informatiesystemen en bedrijfsservices van het bedrijf voor nieuwe werknemers. 

Aan nieuwe of reeds bestaande werknemers kunnen de rechten op zakelijke services worden verleend of uitgebreid. Werknemers kunnen bijvoorbeeld een mobiele telefoon, een 

PC en toegang tot verschillende informatiesystemen van het bedrijf krijgen. 

Elke type aanvraag wordt door bepaalde werknemers beoordeeld: bestuurders, financiële en IT-afdelingen. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om het goedkeuringsproces van aanvragen gegroepeerd in algemene aanvragen per gebruiker te automatiseren. 

Het project werd gekenmerkt door de volgende vereisten: 

  • Groeperen van meerdere aanvragen in één enkele aanvraag ter goedkeuring. Het is mogelijk om verschillende typen aanvragen voor dezelfde werknemer in één in de relevante blokken verdeelde formulier te maken; 
  • Mogelijkheid om elk type aanvraag afzonderlijk goed te keuren; 
  • Mogelijkheid om een afzonderlijke aanvraag via een aanvraagformulier rechtstreeks goed te keuren of af te wijzen. 
  • Automatische voltooiing van de taak als de gebruiker alle blokken in de aanvraagformulier goedkeurt of afwijst. 
  • Instelling van de zichtbaarheid van blokken en/of delen ervan voor de gebruiker afhankelijk van zijn rol en de huidige goedkeuringsfase. De gebruiker die een aanvraag opent heeft alleen toegang tot een bepaalde reeks acties die met de huidige goedkeuringsfase overeenkomt. 
  • Uitbreiding van de standaard NINTEX-delegatiefunctionaliteit, waarmee bepaald kan worden of de rechten aan de huidige gebruiker gedelegeerd zijn of dat hij deze oorspronkelijk had. 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Uitwerking van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. Functionele UML-diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface als resultaat; 
  • Installatie en configuratie van het Nintex platform; 
  • Ontwikkeling van een wsp-pakket dat klaar is om te installeren en bevat lijsten, vooraf ingestelde mappen en veiligheidsgroepen. 
  • Ontwikkeling van een in blokken onderverdeelde aanvraagformulier met behulp van Nintex Forms. Elk blok heeft zijn eigen goedkeuringsstatus en knoppen voor goedkeuring/afwijzing. 
  • Ontwikkeling van weergavelogica voor blokken en besturingselementen met behulp van regels en js-scripts. 
  • Ontwikkeling van een vertakte workflow die elk blok afzonderlijk goedkeurt met behulp van Nintex Workflow. Als meerdere taken aan dezelfde gebruiker/groep moeten worden toegewezen, worden ze in één taak gecombineerd. 
  • Als onderdeel van het goedkeuringsproces zijn taakformulieren ontwikkeld voor het geval dat taken handmatig moeten worden afgesloten. Daarbij wordt bij elk taakformulier gecontroleerd of de acties met de aanvraag zijn uitgevoerd zoals gespecificeerd in de taak; 
  • Als onderdeel van het goedkeuringsproces worden sjablonen voor e-mailmeldingen geconfigureerd; 
  • Implementatie van automatische taakafsluiting bij goedkeuring/afwijzing van blokken op het aanvraagformulier. 
  • Ontwikkeling van een webservice die Nintex API gebruikt om te bepalen of taken aan de bepaalde gebruiker zijn gedelegeerd. 
  • Ontwikkeling van documentatie: gebruikers– en beheerdershandleidingen; 
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet. 

Het systeem werd in het bedrijfsportaal van de klant in het voorjaar 2016 geïmplementeerd. 

Het proces voor het maken en goedkeuren van aanvragen om apparatuur of toegang tot informatiesystemen te krijgen werd zoveel mogelijk verkort, zodat elke bij dit proces betrokken werknemer een taak met een kennisgeving tijdig ontvangt. De werknemer heeft minimale inspanningen nodig om een aanvraag goed te keuren. 

Elke gebruiker heeft vooraf gedefinieerde toegangsrechten om informatie en goedkeuringsprocedures aan te vragen afhankelijk van zijn rol in het bedrijf. 

  • Portal Staff Requests -Approval Service based on nintex workflow
  • Portal Staff Requests -Approval Service based on nintex forms
  • Portal Staff Requests -Approval Service based on nintex workflow

Read more

21
mrt
Corporate Portal - Manege Employee Work ScheduleSharePoint-portaal. Werkschema’s voor werknemers

SharePoint-portaal. Werkschema’s voor werknemers

Integratie, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Ambitieuze producent van parfums, cosmetica en lichaamsverzorgingsproducten

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De klant heeft een uitgebreid handelsnetwerk en aparte cosmetica-winkels over het hele Rusland – ongeveer 2.000 verkooppunten. Meer dan 600 verkoopadviseurs werken in deze verkooppunten gespecialiseerd in cosmetische producten van bepaalde merken. 

Voorheen maakten managers eens per maand handmatig werkschema’s voor verkoopadviseurs in Excel en verstuurden deze naar verkoopadviseurs. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om het opstellen van werkschema’s (op basis van de gegevens over de schema’s van de vorige maand) en het versturen van werkschema’s te automatiseren. 

De belangrijkste uitdagingen voor de systeemontwikkeling waren als volgt: 

  • Instellen van toegangsrechten van gebruikers tot werkschema’s afhankelijk van hun positie, afdeling, regio van Rusland kennis van de specifieke kenmerken van bepaalde productmerken. 
  • Mogelijkheid om het werkschema automatisch te maken op basis van de informatie van afgelopen maanden. Elke verkoopadviseur kan volgens een bepaald werkschema in verschillende verkooppunten werken. Hij/zij kan ziekteverlof nemen, op vakantie gaan, vrije dagen nemen en werknemers in andere winkels vervangen – al deze informatie wordt bij het opstellen van werkschema’s in aanmerking genomen. 
  • Parallel met het werkschema voor verkoopadviseurs wordt een belastingsschema voor elke verkooppunt opgesteld. Het is mogelijk om gegevens vanuit elk schema’s te beheren. 
  • Automatische gegevenscontrole in geval van wijzigingen. Bijvoorbeeld ter voorkoming van het toewijzen van een verkoopadviseur voor het werken in verschillende verkooppunten tegelijkertijd. 
  • Mogelijkheid om werkschema’s van wijzigingen voor bepaalde verkoopadviseurs te vergrendelen; 
  • Een kritieke vereiste is de systeemprestatie. 
  • Gegevens over verkoopadviseurs van verschillende afdelingen werden afzonderlijk opgeslagen zonder een uniform formaat voor gegevenspresentatie te hebben. 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. Resultaat: functionele UML-diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 
  • Import van gegevens over verkoopadviseurs uit externe systemen van verschillende afdelingen; 
  • Systeemcodering volgens functionele vereisten. Ontwikkeling van een algoritme om de informatie over het werkschema van de verkoopadviseur aan het belastingsschema van verkooppunten te koppelen. Het algoritme zorgt voor een volledige consistentie van gegevens; 
  • Ontwikkeling van een niet-standaard systeem voor het instellen van toegangsrechten volgens vereisten dat door beheerders in SharePoint-lijsten kan worden aangepast. 
  • Voor het opstellen van werkschema’s van verkoopadviseurs en de belastingsschema’s van verkooppunten werden DevExpress-besturingselementen, evenals JavaScript JQuery– en knockout.js-bibliotheken gebruikt; 
  • Alle instellingen van gebruikersrechten worden gedaan met behulp van SharePoint-groepen en -lijsten. 
  • Omdat informatie over elke verkoopadviseur voor meerdere jaren kan worden opgeslagen, moest er een opslagarchitectuur worden ontwikkeld die het aantal rijen en kolommen in de lijst reduceert om de maximale snelheid van het ophalen van gegevens uit SharePoint-lijsten te bereiken. 
  • Gedeeltelijke gegevensdownload is geïmplementeerd om het werk van tabellen grafieken op de pagina te versnellen. 
  • Gegevens over grafieken worden naar Excel gedownload; 
  • Alle bedieningselementen van gebruiker zijn volledig interactief en werken zonder herladen van de pagina. 
  • Ontwikkeling van documentatie: gebruikers- en beheerdershandleidingen; 
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet. 

Het systeem is in het voorjaar 2015 in het zakelijke SharePoint-portaal geïmplementeerd. Er werden gegevens van meer dan 600 verkoopadviseurs uit externe systemen geïmporteerd. 

Dankzij het systeem besteden managers meer dan driemaal minder tijd aan het maken en versturen van werkschema’s. De enige handmatige handelingen die nog blijven zijn het starten van het maken van Werkschema’s en het handmatig invoeren van informatie over vrije dagen, vakanties, ziekteverlof en het verplaatsen van werknemers naar andere verkooppunten. 

Samen met de klant werd een systeemontwikkelingsplan opgesteld dat het mogelijkheid biedt om de werktijd van verkoopadviseurs tot één uur van de dag te beheren, zodat verkoopadviseurs op dezelfde dag beurtelings in verschillende verkooppunten kunnen werken. Daarbij wordt ook rekening gehouden met maaltijdpauzes. 

  • Corporate Portal - Manege Employee Work Schedule
  • Corporate Portal - Manege Employee Work Schedule
  • Corporate Portal - Manege Employee Work Schedule

Read more

Categorieën

  • Nieuws
  • Tech stories
  • eCommerce

Populaire onderwerpen

abonnementen Adjust Azure B2B België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM dataveiligheid DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events gegevensbescherming integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing Moodle MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving RPA SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
  • Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatiseringHoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    15 SEP 2021 · admin
  • Digitalisering van B2B verkoop en marketingDigitalisering van B2B verkoop en marketing
    Digitalisering van B2B verkoop en marketing
    10 AUG 2021 · admin
  • Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruikenBasis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    16 JUN 2021 · admin
  • Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgevingGegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    22 APR 2021 · admin
  • Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van HarmanLearning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    10 FEB 2021 · admin
  • Moodle: open source platform voor online lerenMoodle: open source platform voor online leren
    Moodle: open source platform voor online leren
    3 FEB 2021 · admin
  • Microsoft Power Virtual AgentsMicrosoft Power Virtual Agents
    Microsoft Power Virtual Agents
    28 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AppsMicrosoft Power Apps
    Microsoft Power Apps
    19 JAN 2021 · admin
  • RPA met Power Automate DesktopRPA met Power Automate Desktop
    RPA met Power Automate Desktop
    4 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AutomateMicrosoft Power Automate
    Microsoft Power Automate
    18 DEC 2020 · admin

Projects and solutions implemented

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15207245286

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

    RUSLAND Moskou


  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.