Klant
WERELDWIJDE PRODUCENT VAN AUDIO- EN INFOTAINMENT-SYSTEMEN
Harman is een van de grootste spelers in de audio- en infotainmentsystemenindustrie. Zijn massamarkt en professionele audioapparatuur staat bekend om haar kristalhelder en realistisch geluid, dat een standaard voor de hele audio-industrie is geworden. Het bedrijf is eigenaar van verschillende merken zoals JBL, AKG, Harman Kardon en anderen.
Met het oog op het verhogen van inkomsten en klantloyaliteit besloot Harman om haar webwinkel te optimaliseren. Er waren herontwerp, implementatie van uitbreidingen en uitbreiding van internet en CRM marketingtools noodzakelijk.
Zie de website: harman.club >>
Het werk met de website bestond uit de taken op de volgende hoofdgebieden.
Invoering van nieuwe marketingtools om verkoop, conversie en algemene merktrouw van klanten te vergroten:
- Integratie van Google Tag Manager
- Introductie van Criteo retargeting-campagnes
- Integratie met een toonaangevend CPA-netwerk
- Bijhouden van interactie van bezoekers met de website en overdracht van gegevens naar het CRM–systeem
- Verbreding van de website-activiteiten en kortingacties
- Integratie met de toonaangevende Russische leveringsdienst PickPoint
SEO optimalisatie:
- UI/UX website-aanpassingen, toevoeging van tags en meta–informatie
- Optimalisatie van mobiele website versie
- Verbetering van website laadtijd (bureaublad en mobiele weergave, Google Insights)
Zie de website: harman.club >>