• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
13
apr
Herbalife-nopCommerce-caseE-Commerce Omni-Channel

E-Commerce Omni-Channel

E-Commerce, Integratie, Mobiele oplossingen, UI-designadmin

Klant

internationaal bedrijf dat producten voor een uitgebalanceerde voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten produceert

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaten
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Herbalife, een wereldwijd bekende producent van voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten, breidt samen met Filuet Group, haar logistieke partner, uit naar Oost- en West-Europa. 

Bij het betreden van de markten van GOS- en 

Baltische landen wilde de klant een nieuwe strategie voor marktuitbreiding introduceren die een intens gebruik van moderne e-Commerce-instrumenten voorstelde. Ze wilden een systeem van verkoopkanalen creëren dat een enkele webwinkel voor alle nieuwe bedrijfsregio’s, mobiele applicaties voor populaire platforms (iOS en Android) en een netwerk van geautomatiseerde zelfbedieningskiosken (touchscreen-terminals) zal omvatten. Alle oplossingscomponenten moesten één enkele gegevensbron gebruiken, evenals gecentraliseerde inhoudbeheertools en een set van configuratie-instellingen. 

De geplande online-activiteiten moesten volledig worden geïntegreerd met het bestaande offline bedrijfsproces voor verwerking en levering van bestellingen.

De Omnichannel-oplossing vereiste een combinatie van verschillende externe en interne bedrijfstools, integratie met het Herbalife ERP- systeem en logistieke applicaties van Filuet Group. 

NopCommerce, een toonaangevende op .NET-gebaseerde oplossing van Microsoft, werd gekozen als een e-commerceplatform. 

De plugin-uitbreidbare architectuur ervan die gebruik maakt van het Dependency Injection- patroon biedt vrijwel onbeperkte mogelijkheden voor systeemintegratie. 

Binnen het project werden de volgende taken uitgevoerd: 

  • Ontwerp en ontwikkeling van een online winkel 
  • Ontwerp en ontwikkeling van mobiele applicaties die volledige synchronisatie van de winkelwagen en de bestelling met de online winkel bieden 
  • Integratie van het e-commerce kanaal met de bestaande offline architectuur van orderverwerking, prijsbepaling, opvolging van magazijnvoorraad etc. 
  • Inbedding van de verzendwidget van Filuet Group 
  • Integratie met betalingssystemen, toevoeging van nieuwe betaalmethoden met behulp van online bankieren 
  • Integratie van e-Commerce met verkoopkanalen (kiosken, geautomatiseerde verkoopwinkels) 
  • Implementatie van chatbots voor goederenverkoop en klantenondersteuning 

Het systeem wordt volledig gehost op Microsoft Azure met behulp van een van de standaard cloudserviceplannen die zorgt voor een goede stressbestendigheid. Dit helpt het systeem om adequate prestaties te tonen: in piekuren kan het bezoekersaantal van de website tot enkele duizenden toenemen.

Herbalife gebruikers kregen een volledig geïntegreerde winkelomgeving. Hierdoor kon het aantal klanten en het gemiddelde bedrag van hun bestellingen aanzienlijk worden verhoogd. Klanten hebben vanaf nu toegang tot hun winkelwagens van alle toestellen, de bestelgeschiedenis is gecentraliseerd en toont alle bestellingen, inclusief offline gedane. Een bestelling kan bijvoorbeeld in de mobiele applicatie worden samengesteld, terwijl de finale afhandeling ervan later via de persoonlijke account in de webwinkel kan worden gedaan of omgekeerd. 

Het bedrijf zag een verhoogde klantloyaliteit, een hogere omzet en eindeloze mogelijkheden om marketingtechnologieën te gebruiken – retargeting, upselling, cross-selling, CRM-marketing enz.

  • multichannel ecommerce store
  • multichannel e-Commerce catalog
  • ISDK nopCommerce Herbalife case
  • multichannel-ecommerce-store
  • multichannel-ecommerce store catalog
  • isdk-ecommerce-omnichannel-kiosks
  • ecommerce mobile for IoS and Android
  • mobile-application-android-ios-product
  • telegram-chatbot for ecommerce store, product
ZIE KLANTENFEEDBACK

Read more

26
nov
hr-sharepoint-trainings-home-featuredBedrijfsportaal. HRM-trainingen

Bedrijfsportaal. HRM-trainingen

SharePoint, UI-designadmin

Klant

Een bekende telecommunicatieholding die een breed scala aan diensten aanbiedt, waaronder breedband- en mobiele internettoegang, telefonie en digitale televisie

    Empty tab. Edit page to add content here.

    Als onderdeel van het updaten van het bedrijfsintranetportaal en het overgaan naar SharePoint Server 2013 (zie het profiel Telecom.Enterprise-Portal.Services-Branding) was de klant van plan om enkele van zijn interne zakelijke services op basis van SharePoint te automatiseren. 

    Een van deze services was met name een HRM-module voor de interne opleiding van medewerkers. Deze service biedt gebruikers een reeks trainingen van interne en externe providers. Bij gebruik van deze service kan de medewerker aanmelden en een verzoek indienen voor cursussen die voor hem beschikbaar zijn, zijn eigen opleidingskalender plannen, trainingen volgen en beoordelen enz.  

    De belangrijkste functies van deze service zijn als volgt: 

    • Beheren van het opleidingscatalogus en de opleidingskalender; 
    • Aanmelden voor trainingen door medewerkers van het bedrijf, planning van een persoonlijke opleidingskalender 
    • Bedrijfscoach: training houden 
    • Medewerker: training volgen 
    • Medewerker: training beoordelen 
    • Coach: medewerker beoordelen 
    • Bekijken van de geschiedenis van trainingen en informatie over het volgen daarvan door bepaalde medewerkers 
    • Opstellen en bekijken van opleidingsrapporten  

    Een aparte taak tijdens de ontwikkeling van de service was het aanpassen van de gebruikersinterface in overeenstemming met de algemene huisstijl en het Brandbook van het bedrijf. 

    Read more

    27
    jun
    Automobile-company sharepoint hr-portalAutodealer.  SharePoint. HR-portaal: aanvragen en diensten

    Autodealer. SharePoint. HR-portaal: aanvragen en diensten

    SharePoint, UI-designadmin

    Klant

    Een groep van bedrijven die 5 officiële dealers van toonaangevende automerken verenigt. Deze is gespecialiseerd in de verkoop van nieuwe en gebruikte auto's.

    • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
    • OPLOSSING
    • RESULTATEN
    • SCHERMAFBEELDINGEN

    Aanvankelijk was dit project erop gericht om de HR-afdeling van verschillende routinewerkzaamheden te ontlasten: het bestellen van verklaringen, het ontvangen van loonstroken, het bestellen van kantoorartikelen en visitekaartjes, aanvraagformulieren, het informeren van werknemers over wijzigingen in bedrijfsregels, materialen voor aanpassing van nieuwe werknemers en nog veel meer.  

    Vóór de start van het project werd besloten medewerkers te enquêteren om erachter te komen welke bestaande problemen er zijn en wat zij van een bedrijfsportaal verwachten. We ontvingen veel feedback en het werd duidelijk dat het project dient uitgebreid te worden. Met ondersteuning van de HR-afdeling werd deze uitbreiding op het topmanagement niveau van het bedrijf goedgekeurd.  

    Van onze kant hebben wij, ISDK, onze ervaring en ontwikkelde portaal-oplossingen gedeeld: welke services het meest gevraagd bij andere bedrijven zijn, welke eventuele problemen kunnen er optreden, wat dient als eerste te worden gelanceerd en welke taken kunnen worden uitgesteld. Als gevolg hiervan werd samen met het functionele team van de klant een uitgebreid oplossingsconcept gevormd en werd het project gestart.

    Tijdens het pilootproject (in één afdeling van het bedrijf) werden de volgende taken uitgevoerd:  

    • Nieuwsfeed, evenementenkalender, telefoongids, verjaardagen van medewerkers 
    • Persoonlijke pagina’s van werknemers en pagina’s van afdelingen 
    • Service voor boeking van spreekkamers 
    • Services voor aanvragen (documenten, kantoor, uittreksels, verlof, verklaringen) 
    • Module voor enquêtering en stemming 
    • Platform voor bespreking van bedrijfsevenementen en thematische blogs (gezondheid, reizen, vrijwilligerswerk, zelfontwikkeling) 
    • Bedrijfskennis database (pakket voor nieuwe medewerker, voorbeelden van aanvragen, beschrijving van procedures en contacten van verantwoordelijke personen, bibliotheek met zakelijke literatuur) 
    • Ideeënuitwisseling: elke medewerker kan zijn ideeën over verbetering van het werk van het bedrijf of het bedrijfsleven delen. 

    Sommige modules vereisten ontwikkeling op maat, maar de meeste delen van de functionaliteit werden gerealiseerd met behulp van de standaardfuncties van het SharePoint-portaal (gratis versie van Foundation) en modulaire blokken van ons bedrijf (oplossingen: “ISDK-portaal: SharePoint – HR-services“ en “ISDK-portaal: SharePoint – elektronische aanvragen“). Er was maximaal gebruik van standaardfunctionaliteit nodig om de implementatiekosten te optimaliseren en de termijn tot het starten van proefgebruik te verkorten.

    Op basis van de resultaten van de eerste projectfase ging het portaal live voor pilootgebruik. Enkele maanden gebruik toonden voordelen, evenals gebieden voor verdere verbetering zowel vanuit technisch als vanuit zakelijk oogpunt. Met name is het aantal niet-standaard vragen aan de helpdesk en rechtstreeks aan de boekhoudafdeling van het bedrijf met betrekking tot berekening van vakantiedagen en verlening van verlof, bestelling van kantoorartikelen en goederen, visitekaartjes enzovoort aanzienlijk verminderd. Naar schatting met 25-30%.  

    Een ander positief punt is de vermindering van de gemiddelde verwerkingstijd van aanvragen tot 30-60 minuten in de halfautomatische modus, terwijl het eerder tot enkele dagen kon duren. De secties, waar medewerkers vaak gevraagde informatie kunnen downloaden – van marketing en technisch materiaal tot bedrijfsbeleid en instructies – werden erg populair. Het totale aantal documenten dat in de eerste paar weken van de portal is geüpload en gedownload bedroeg meer dan 200 items, wat wijst op een grote vraag naar een dergelijke centrale bestandsopslag.  

    Daarbij waren ook de bijzonderheden aangegeven die wijzen op de noodzaak voor verdere ontwikkeling van bedrijfsprocessen binnen het bedrijf en technische ondersteuning voor het realiseren ervan. Sommige bedrijfsprocessen vereisen met name een diepere integratie van afzonderlijke IT-systemen van het bedrijf. Het betreft allereerst de integratie met het boekhoudsysteem (1S), evenals met de systemen voor het bijhouden en beheren van verkoop en klanteninformatie. Dit geldt in het bijzonder voor de aggregatie van informatie voor het management van het bedrijf.

     

    • hr-portal-sharepoint
    • hr-sharepoint-portal-new-employee
    • hr-portal-sharepoint
    • hr-portal-sharepoint-application

    Read more

    27
    jun
    SharePoint Tablet-App-featuredSharePoint Tablet App

    SharePoint Tablet App

    Maatwerkontwikkeling, Mobiele oplossingen, SharePoint, UI-designadmin

    Klant

    Een bekende telecommunicatieholding die een breed scala aan diensten aanbiedt, waaronder breedband- en mobiele internettoegang, telefonie en digitale televisie

    • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
    • OPLOSSING
    • RESULTATEN
    • SCHERMAFBEELDINGEN

    Het management van het bedrijf van de klant was al lang geïnteresseerd in de mogelijkheid om een hoog niveau centrum voor integratie van project- en procestaken te creëren. Naast de integratie zelf wilde het topmanagement tools hebben voor een eenvoudige visualisatie van geaggregeerde informatie en het snelle beheer (taaktoewijzing, commentaar, bijlagen).  

    In het kader van de upgrade van de bedrijfsintranetportaal en de overgang naar SharePoint Server 2013 (zie het profiel Telecom.Enterprise-Portal.Services-Branding) was de klant van plan om sommihe van zijn interne zakelijke services te automatiseren.  

    Een van deze services was met name een module voor integratie van investeringsplanning, technische projecten en facturering. De belangrijkste zakelijke gebruikers van deze service zijn topmanagers van het bedrijf. De complexiteit van de module werd bepaald door de noodzaak om in één informatieruimte gegevens uit verschillende systemen te integreren, welke technisch en logisch vanuit het oogpunt van de onderliggende bedrijfsmodellen hiervoor niet waren bedoeld.  

    Naast de integratiee voorzag het project als tweede hoofddoel in de ontwikkeling van een lichte mobiele client voor het topmanagement van het bedrijf. Het idee was om alle belangrijke informatie over lopende projecten en hoog niveau taken verzamelen en aggregeren. Topmanagers wilden een analysetool krijgen die via tablets en breedformaatapparaten toegankelijk was.

    Om gestelde doelen te bereiken, werden in het kader van het project de volgende taken uitgevoerd: 

    • Integratie en aggregatie van gegevens van ongelijksoortige IT-systemen 
    • Oprichting van één taakcentrum op basis van het Microsoft SharePoint bedrijfsportaal  
    • Ontwikkeling van een tool voor visualisatie en monitoring van belangrijke programma’s en projecten en KPI daarvan 
    • Ontwikkeling van een mobiele client voor tablets en breedbeeldapparaten, waarmee belangrijke aggregators en KPI’s op dashboards kunnen worden weergegeven en een snelle taaktoewijzing kan worden gemaakt 

    De technische realisatie van de tabletoplossing is gedaan met behulp van het HTML5-applicaties van Devexpress Devextreme (https://js.devexpress.com/). Dit platform is in feite een grote set JS/HTML-componenten die speciaal zijn voorbereid voor het maken van interactieve en lichte webapplicaties, welke geschikt (responsief) zijn voor zowel gewone laptops als ook voor mobiele apparaten en tablets.  

    We hebben de volgende componenten van deze set gebruikt: 

    • DataGrid 
    • Charting Widgets 
    • UI Widgets (basiselementen voor het bouwen van UI-interfaces)  

    Gegevensuitwisseling en werklogica van HTML5-componenten is standaard – oproep (meestal asynchroon) van externe webservices gehost op de SharePoint-portaal van het bedrijf. 

    De ontwikkelde oplossing maakte het mogelijk om 3 belangrijke, maar voorheen volledig afzonderlijke bedrijfs-IT-systemen te integreren. Het systeem voorzag top– en middenmanagers van één tool voor het analyseren en beheren van ontwerp- en technische taken. In total controleert het system meer dan 200 projecten en programmataken.  

    De ontwikkelde mobiele client voor tablets bevat dashboards voor geaggregeerde ontwerpinformatie: doelgericht KPI’s en deadlines, actuele statussen en belangrijke problemen met de mogelijkheid om snel taken toe te wijzen. De gemiddelde responstijd van een mobiele applicatie met een stabiele internetverbinding is niet meer dan 1 seconde. 

    Ongeveer 20 topmanagers en leiders van het bedrijf, inclusief zijn president, gebruiken dit systeem. 

    • SharePoint Tablet-App Tasks
    • SharePoint Tablet-App
    • SharePoint Tablet-App KPI
    • SharePoint Tablet-App Projects

    Read more

    12
    apr
    SharePoint. Bank BranchesSharePoint bankportaal. Vestigings- en geldautomaten gds en map

    SharePoint bankportaal. Vestigings- en geldautomaten gds en map

    SharePoint, UI-designadmin

    Klant

    Russische bank, behorend tot de TOP 10, met een uitgebreid netwerk van vestigingen verspreid over het hele land

    • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
    • OPLOSSING
    • RESULTATEN
    • SCHERMAFBEELDINGEN

    De bank heeft meer dan 1.000 vestigingen in de Russische Federatie. De vestigingen verschillen qua functies: dienstverlening aan particulieren of rechtspersonen, werken met 

    Deposito’s, type geldautomaten etc. 

    Een van de doelen van de SharePoint-portaalontwikkeling was om bankmedewerkers een gemakkelijke toegang tot deze informatie te geven. 

    Het doel van de service is om alle informatie over het vestigingsnetwerk, zijn filialen en geldautomaten van de bank te consolideren, gebruikers gemakkelijke toegang tot deze informatie te bieden en flexibel te kunnen zoeken met de mogelijkheid om de resultaten op een kaart weer te geven, evenals rechten op informatiewijziging te beheren. 

    Een onderscheidend kenmerk van het project waren de volgende vereisten: 

    • IE8 + browserondersteuning; 
    • Alle bankvestigingen zijn onderverdeeld in subtypes: servicepunt en verkooppunt; 
    • De goedkeuringsprocedure voor het wijzigen van vestigingsinformatie begint alleen als bepaalde velden worden gewijzigd; 
    • Alleen werknemers die verantwoordelijk zijn voor de regio waar de vestiging zich bevindt, kunnen wijzigingen goedkeuren; 
    • Sommige informatie over de vestigingen wordt opgeslagen in een extern systeem en voor het ophalen ervan wordt BCS gebruikt; 
    • Het systeem moet een interactieve kaart van Russische Federatie met verdeling in federale districten bevatten voor het zoeken binnen een bepaald federaal district en een bepaalde federale regio; 
    • Zoekresultaten moeten op deze interactieve kaart worden getoond; 
    • Het systeem biedt ondersteuning voor het full text-zoeken van vestigingen op regio, plaats, adres, naam en eigenschappen; 
    • Elke vestiging heeft een gegevenskaart met informatie en foto’s. 

    In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

    • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. Resultaat: functionele UML-diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 
    • Import van vestigingsgegevens; 
    • Ontwikkeling van een interactieve kaart van de van federale districten met behulp van het svg-formaat. Bij het klikken op een federaal district wordt door het systeem de regio’s geselecteerd die bij dat district horen. Wanneer een regio wordt geselecteerd, toont het systeem een lijst met bankvestigingen. Deze oplossing is ook aangepast voor het werken in het oude IE8; 
    • Het systeem ondersteunt het zoeken in volledige tekst in alle vestigingen in de Russische Federatie met behulp van een SharePoint-zoekfunctie; 
    • Gebruikers kunnen zoekresultaten verder filteren op parameters, evenals dynamisch zoeken in tekst naar woorddelen; 
    • Zoekresultaten omvatten snelkoppelingen naar services geleverd door de bijbehorende vestiging; 
    • Zoekresultaten worden op de Yandex-kaart getoond; 
    • Bij het klikken op de vestiging opent het systeem de gegevenskaart met informatie en foto’s; 
    • Beheerders worden gekoppeld met regio’s via lijsten, daarbij worden gebruikers aan overeenkomstige SharePoint-groepen automatisch toegevoegd voor toewijzing van rechten; 
    • Het systeem heeft een volledig interactieve interface en alle gebruikersinteracties worden gedaan zonder het herladen van de pagina met behulp van de JavaScript-bibliotheken: SharePoint CSOM, jQuery, knockoutjs en webservices; 
    • Ontwikkeling van documentatie: gebruikers- en beheerdershandleiding 
    • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant; 
    • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet.

    Het systeem werd in het najaar 2015 in het zakelijke portaal geïmplementeerd. 

    Informatie over ongeveer 1500 vestigingen en 3000 geldautomaten werd geïmporteerd. 

    De responstijd van het systeem bij alle zoekmogelijkheden is minder dan 2 seconden omdat er maar heel weinig gegevens uit de gegevensbron worden opgevraagd – meestal treedt de SharePoint-index als gegevensbron op. 

    Het systeem heeft een gebruiksvriendelijke interface en kan snel worden gebruikt. 

    • SharePoint. Bank Branch -Info
    • SharePoint. Bank Branch -Map
    • SharePoint. Bank Branch -Region

    Read more

    Categorieën

    • Nieuws
    • Tech stories
    • eCommerce

    Populaire onderwerpen

    abonnementen Adjust Azure B2B België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM dataveiligheid DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events gegevensbescherming integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing Moodle MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving RPA SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
    • Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatiseringHoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
      Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
      15 SEP 2021 · admin
    • Digitalisering van B2B verkoop en marketingDigitalisering van B2B verkoop en marketing
      Digitalisering van B2B verkoop en marketing
      10 AUG 2021 · admin
    • Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruikenBasis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
      Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
      16 JUN 2021 · admin
    • Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgevingGegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
      Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
      22 APR 2021 · admin
    • Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van HarmanLearning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
      Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
      10 FEB 2021 · admin
    • Moodle: open source platform voor online lerenMoodle: open source platform voor online leren
      Moodle: open source platform voor online leren
      3 FEB 2021 · admin
    • Microsoft Power Virtual AgentsMicrosoft Power Virtual Agents
      Microsoft Power Virtual Agents
      28 JAN 2021 · admin
    • Microsoft Power AppsMicrosoft Power Apps
      Microsoft Power Apps
      19 JAN 2021 · admin
    • RPA met Power Automate DesktopRPA met Power Automate Desktop
      RPA met Power Automate Desktop
      4 JAN 2021 · admin
    • Microsoft Power AutomateMicrosoft Power Automate
      Microsoft Power Automate
      18 DEC 2020 · admin

    Projects and solutions implemented

    https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
    https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
    https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
    https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
    https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
    https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
    https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
    https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

    Neem contact met ons op

    logo

    “The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

    Zoeken op onderwerp

    .NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

    Projecten

    https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
    https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
    https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
    https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
    https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
    https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
    https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
    https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

    Contact

    • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
      +32 484 40 10 53

      VS Austin, TX
      +1 737 2413109

      DUITSLAND Berlijn
      +49 15207245286

      LETLAND Riga
      + 371-27869927

      RUSLAND Moskou


    • info@isdk.be
    • https://isdk.be
    • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
    ISDK ©2010-2020
    X
    Uw project laten schatten?
    Vraag het aan !
    Versturen

    Alle rechten voorbehouden.

    ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

    Necessary Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.