In eerste instantie waren we op zoek naar programma’s en systemen die het databasebeheer van tegenpartijen, het beheer van klantorders en ondersteuning van magazijnactiviteiten (levering, verzending, berekeningen van beschikbare voorraad) kunnen combineren. Voor ons was ook de integriteit en connectiviteit van de modules van het systeem van belang, zodat bijvoorbeeld rekening met de levering of de verzending van producten per individuele klant wordt gehouden.
Een optimale oplossing was voor ons uiteindelijk “CRM-Client – Handelsbedrijf“. Het systeem was aanvankelijk gericht op kleine en middelgrote handelsondernemingen, waardoor we dit snel konden implementeren en beginnen te gebruiken. Een vermeldenswaardig kenmerk van het programma is een handige en intuïtieve interface ervan. Voor ons is het ook belangrijk dat de webtoegang tot het systeem beschikbaar is, evenals de mogelijkheid om ermee te werken vanaf elke locatie waar toegang tot internet is.
We willen het ISDK-team bedanken voor de implementatie van het project. In het begin hadden we de indruk dat ze te veel aandacht besteden aan details van wat we als eindresultaat willen krijgen, terwijl we het systeem zo snel mogelijk wilden zien en gaan gebruiken. Tijdens de analyse werden inderdaad veel nuances ontdekt, waarmee we niet rekening konden houden. Als gevolg hiervan werden de meeste vereisten vanaf het begin in het programma vervuld, zoals we het wilden. Een apart deel van de specifieke vereisten werd speciaal voor ons in een aparte release gerealiseerd.
Andrey Efremov, Algemeen directeur
GLOBALFLOORS