• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
isdk-omnichannelisdk-omnichannel

Gaan naar omnichannel: waarom en hoe

Doet u uw verkopen via verschillende kanalen die niet geïntegreerd zijn? Of verkoopt u alleen via uw webwinkel? Als u een van deze vragen met “ja” beantwoord, is het zeer waarschijnlijk dat u uw mogelijke winst misloopt. Lees verder om te vernemen waarom en hoe dit te voorkomen.

Laten we ons voorstellen dat uw klanten bij het opstarten van uw bedrijf operators belden en via hen orders plaatsten. Het bedrijf groeide en u besloot om een nieuwe optie toe te voegen, verkoopautomaten voor zelfbediening. Toen online winkelen populair werd, heeft u ook dat bestelkanaal geïntroduceerd. Deze kanalen bleken echter volledig van elkaar gescheiden te zijn. Dit was niet handig voor klanten: ze konden niet alleen het proces met behulp van verschillende kanalen niet snel starten en voltooien, maar konden ook eventuele problemen met bestellingen niet snel genoeg opsporen en oplossen, omdat het enige tijd duurde voordat de gegevens in ERP werden gekregen en voor het ondersteuningsteam beschikbaar waren. Naast duidelijk winstverlies veroorzaakt door ontevreden klanten leidt het beheer van verschillende onafhankelijke distributiekanalen tot buitensporige operationele kosten.

Wat is de oplossing? Verenigen van alle bestaande verkoopkanalen in één enkele omgeving. Nieuwe toevoegen. Integreren daarvan met uw bedrijfssystemen (ERP, WMS, CRM, etc.). Dat is wat een goed geconstrueerde omnichannel-oplossing kan. Dit is een passende complete omnichannel-oplossing die u toelaat om dit alles te doen.

Hoe zou het eruit zien? In sommige, eenvoudige gevallen kan de koper een chatbot openen en daarmee te praten om een bestelproces te starten. Dan kan hij de mobiele applicatie gebruiken om daar verder te gaan. Ten slotte zal hij zijn winkelwagen in de webwinkel openen en de aankoop voltooien. Alle wijzigingen worden onmiddellijk in alle kanalen weergegeven. Het is voor eindgebruikers erg makkelijk. Het maakt ook ondersteuning snel en effectief.

Wat betreft chatbots en mobiele applicaties. We raden u ten zeerste aan deze toe te voegen. Het groeiende belang van berichtenapplicaties is een duidelijke trend. Mensen hebben de neiging om meer tijd te besteden aan chatten in boodschappers. En wat belangrijk voor bedrijven is – mensen geven er ook de voorkeur aan het contact opnemen met bedrijven via chats en boodschappers. En wanneer ze contact opnemen met een bedrijf, verwachten ze een onmiddellijke reactie. Daarom zijn chatbots het eerste ding dat u bij omnichannel moet overwegen.

Samenvatting van voordelen van omnichannel-oplossingen. Volgens marketingstatistieken geeft 73% van de klanten de voorkeur aan verschillende winkelopties. Zulke kopers zijn loyaler, maken herhaalde aankopen en zijn bereid om het merk aan familie en vrienden aan te bevelen. Bovendien geven omnichannel-klanten 4% meer uit in fysieke winkels en 10% meer online dan klanten met één kanaal.

Uit onze ervaring kunnen we zeggen dat er naast een hogere klantloyaliteit en verkoop, verminderde operationele kosten en totale gebruikskosten nog een ander voordeel is dat op het eerste gezicht misschien minder voor de hand ligt. Het volgen van het hele traject van uw klanten help u bij het verzamelen van dergelijke gegevens als hun voorkeurskanaal, tijd van de dag waarop ze actiever zijn, voorkeurscontent, waar ze meestal beginnen te bestellen en waar ze waarschijnlijk een aankoop zullen voltooien, hoe ze meestal contact opnemen met het bedrijf, welke kanalen zijn beter voor herinneringen en retargeting. Deze informatie biedt u bijna onbeperkte mogelijkheden om uw klanten effectief tegemoet te komen en zeer nauwkeurig in hun behoeften te voorzien.

nopCommerce-extensions

Het laatste woord. Naast alle voordelen van een omnichannel-oplossing die hierboven zijn vermeld is er nog een geweldig nieuws. Het bouwen van een geavanceerd ding als een volledig geïntegreerd, onderling verbonden meerkanaals platform is niet zo moeilijk als u kiest voor een betrouwbare e-commerce provider, zoals in ons geval nopCommerce. En het is niet alleen betaalbaar voor grote bedrijven, maar ook voor middelgrote ondernemingen.

Wilt u een omnichannel-oplossing voor uw bedrijf bespreken, neem dan contact met ons op >>

chatbotsecommercenopCommerceomnichannel

Categorieën

  • Nieuws
  • Tech stories
  • eCommerce

Populaire onderwerpen

abonnementen Adjust Azure B2B België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM dataveiligheid DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events gegevensbescherming integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing Moodle MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving RPA SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
  • Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatiseringHoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    15 SEP 2021 · admin
  • Digitalisering van B2B verkoop en marketingDigitalisering van B2B verkoop en marketing
    Digitalisering van B2B verkoop en marketing
    10 AUG 2021 · admin
  • Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruikenBasis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    16 JUN 2021 · admin
  • Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgevingGegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    22 APR 2021 · admin
  • Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van HarmanLearning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    10 FEB 2021 · admin
  • Moodle: open source platform voor online lerenMoodle: open source platform voor online leren
    Moodle: open source platform voor online leren
    3 FEB 2021 · admin
  • Microsoft Power Virtual AgentsMicrosoft Power Virtual Agents
    Microsoft Power Virtual Agents
    28 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AppsMicrosoft Power Apps
    Microsoft Power Apps
    19 JAN 2021 · admin
  • RPA met Power Automate DesktopRPA met Power Automate Desktop
    RPA met Power Automate Desktop
    4 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AutomateMicrosoft Power Automate
    Microsoft Power Automate
    18 DEC 2020 · admin

Projects and solutions implemented

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15207245286

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

    RUSLAND Moskou


  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.