Sinds kort geleden is ons bedrijf actief bezig met de ontwikkeling van e-commerce en digitale marketing. Het werd echter al snel een van de belangrijkste aandachtsgebieden voor de ontwikkeling van Harman & JBL-merken wereldwijd en in Rusland in het bijzonder.
De officiële webwinkel van Harman.club in Rusland werd in 2016 gelanceerd. Technologisch is de winkel gebouwd op basis van het nopCommerce-platform, een populaire e-commerce tool in de Microsoft .NET stack. Nog een voordeel van de oplossing, naast een rijke out-of-the-box functionaliteit, is flexibiliteit in uitbreidingen en maatwerk, evenals de mogelijkheid tot integratie met externe bedrijfssystemen.
Sinds 2018 werden uitgebreide werkzaamheden voor modernisering, optimalisatie en verbetering van bedrijfsprocessen bij de Harman.club webwinkel gepland. Om deze taken uit te voeren, kozen we voor ISDK als aannemer, omdat dit bedrijf toen de eerste officiële partner van nopCommerce in Rusland was.
In 2018 konden we samen met ISDK een aantal voor ons belangrijke initiatieven realiseren en lanceren:
- Integratie met het CRM-systeem ‘Retail CRM’
- Verbetering van hulpmiddelen voor het motiveren en aantrekken van klanten (promoties, kortingsystemen, bonusprogramma’s enz.)
- Integratie met de PickPoint verzendservice
- Verhoging van de productiviteit en versnelling van de website als gevolg ervan
We hebben ook een breed scala aan werkzaamheden voor 2019 gepland – van het uitbreiden van digitale marketingtools tot het opnieuw ontwerpen van de website en het upgraden van de nopCommerce-platformversie. Net als vorig jaar rekenen we op hulp van onze collega’s van ISDK. Ze bewezen zich als een team van verantwoordelijke en competente professionals die snel op de taken van ons bedrijf reageren.

Boris Kulaev,
Hoofd eCommerce,
Harman RUS CIS