Een door ons langverwachte evenement heeft eindelijk plaatsgevonden. We zijn net terug van de glinsterende stad Las Vegas, waar de 4de jaarlijkse nopCommerce-conferentie werd gehouden.
De conferentie is een jaarlijks evenement dat ondernemers, projectmanagers en ontwikkelaars bij elkaar brengt en hen de kans biedt om te netwerken en op de hoogte te blijven van de nieuwste eCommerce- en ASP.NET-trends.
Hoewel nopCommerce Days 2018 het eerste nopCommerce-evenement voor ISDK was, namen we eraan deel als exposant en sprekers.
Dmitry Kovrizhko, onze algemeen directeur en oprichter, maakt een presentatie met als onderwerp “Geavanceerde multi-platform omnichannel-oplossing gebouwd op nopCommerce voor het stimuleren van verkoop en klantloyaliteit”, waarin hij over het succes van ons recent project voor Herbalife vertelde. We kregen veel belangstelling van de gemeenschap en waardevolle feedback. Het was ook een grote eer voor ons om op hetzelfde podium te staan met sprekers van bedrijven zoals Google, Microsoft, Hubspot, Fedex. We hebben veel geleerd uit hun gesprekken over de trends die in hun sector heersen.
Het meest gedenkwaardige was waarschijnlijk de programmarede “Media Moneyball” gehouden door het hoofd van Google Analytics, waarin hij uitlegde hoe technologie en gegevens de volgende golf in marketingmetingen en marketingactivatie mogelijk hebben gemaakt.
We hadden ook een stand in de beurslounge, een geweldige ontmoetingsplaats voor verkopers die nopCommerce gebruikten, verschillende serviceproviders en andere webontwikkelingsbedrijven.
We hadden een perfecte gelegenheid om ervaringen uit te wisselen en nieuwe verbindingen te leggen.
We kijken ernaar uit om de volgende keer elkaar te ontmoeten!