PROFITEER VAN DE VOORDELEN VAN DE MICROSOFT-TECHNOLOGIE MET DYNAMICS 365 EN NOPCOMMERCE-STORE
Maakt uw bedrijf actief gebruik van de Microsoft Dynamics 365-productlijn? Als dat het geval is, kunt u het volledige potentieel ervan benutten door uw op nopCommerce gebaseerde webwinkel te combineren met de krachtige functionaliteit van Dynamics ERP en CRM. Microsoft biedt u verschillende integratie-opties met behulp van directe peer-to-peer-interactie of middleware-tools zoals Azure Queue Storage of Azure Service Bus, waardoor robuuste en betrouwbare infrastructuur mogelijk wordt
- Klantgegevens
- Productcatalogus
- Beschikbare voorraden
- Orderopvolging
- Tier pricing en specifieke prijzen
- Belastingopties

Integratiecases - Klantorders

In de meeste gevallen gaan gegevens en bedrijfsregels in één richting van een CRM/ERP naar een webwinkel (bijvoorbeeld magazijngegevens, kortingen enz.). Sommige scenario’s, zoals het aanmaken van klanten en orders en updates, kunnen echter een bidirectionele gegevensuitwisseling vereisen
TWEERICHTINGSINTEGRATIE
- Nieuwe klanten
- Updates voor bestaande profielen
- Nieuwe orders
- Order verzend- en volginformatie
- Order retournering
Daarom moeten alle mogelijke businesscases bij een integratie in aanmerking worden genomen. Klanten kunnen bijvoorbeeld een bestelling via de website of via het callcenter plaatsen. In dit geval moeten zowel online als telefonische bestellingen worden gemaakt en zichtbaar worden in beide systemen – webstore en CRM/ERP.
EENRICHTINGS: DYNAMICS365 -> NOPCOMMERCE
- Aanbiedingen voor klanten en verlanglijstjes
- Klantrollen en specifieke prijzen
- Tier pricing
- Niet-geregistreerde gastkopers
- Belastingen - EU BTW
- Amerikaanse omzetbelasting
- Australische BTW
- B2C en B2B specifieke belastingen
- Vrijgestelde producten en klanten

Integratiecases - Catalogus en inventarissen

Het weergeven van het juiste voorraadniveau ter plaatse is cruciaal voor elke webwinkel. Bedrijven met een groot aantal productcategorieën en artikelen moeten bijzondere aandacht daaraan besteden. Ook voor detailhandelaren met meerdere verkoopkanalen wordt het essentieel.
EENRICHTINGS: DYNAMICS365 -> NOPCOMMERCE
- Product items
- Niet-retourneerbare goederen
- Speciale kenmerken en voorwaarden
- Beschikbare voorraden
- Magazijn - ophalen en leveren
Bijzonderheden van nopCommerce 4.xx
Bij de integratie van nopCommerce en Dynamics 365 zijn er bepaalde bijzonderheden waarmee rekening moet worden gehouden. Met nieuwere nopCommerce-versies (4.0 en hoger) gebaseerd op .NET CORE bent u beperkt in het aantal beschikbare integratieopties. Alleen de Dynamics Web API-methode werkt voor nopCommerce .NET CORE. De volledige lijst met Dynamics365- integratiemethoden staat hieronder
- Web API (werkt voor nopCommerce 4.xx)
- Software Development Kit (SDK)
- XRM-applicatie
NEEM CONTACT NET ONS OP VOOR EEN GRATIS CONSULT OF EEN DEMO