VAN KLANTEN NEMEN BIJ VOORKEUR CONTACT OP MET EEN BEDRIJF VIA MESSAGING APPS
Een belangrijke trend in e-commerce tegenwoordig is dat mensen er de voorkeur aan geven om contact met bedrijven via chats en messengers op te nemen. Dit maakt een snelle communicatie mogelijk, zonder te hoeven wachten op een operator.
DIEPE KLANTENBETROKKENHEID LEIDT TOT AANZIENLIJKE STIJGING IN CONVERSIERATIO

Mobiele apps en chatbots bieden uw klanten een rijke winkelervaring en service. Dit verhoogt de loyaliteit aan uw merk
WIJ ONTWIKKELEN SLIMME CHATBOTS INGEBED IN UW E-COMMERCE OMGEVING
Slimme chatbots en Natural Language Processing (NLP) bieden uw klanten een bijna onbeperkte variëteit aan functies. Ze kunnen alle gebruikersaanvragen onmiddellijk opzoeken, vergelijken en verwerken. En wat enorm waardevol is – zonder vertragingen die inherent zijn aan menselijke reacties
- Onmiddellijke informatie en service
- Zoeken naar producten
- Mensachtige gesprekken
- Gesproken zoekopdrachten
- Chatmeldingen en herinneringen

Subtitle: multi-channel oplossing - whatsapp-bot geïntegreerd met een centraal CRM-systeem
CASE 1 - WHATSAPP CHATBOT ZORGT VOOR EEN NIEUW GEBRUIKSREGISTRATIEPROCES
- Chat-achtig stap-voor-stap proces
- Invoeren van gevraagde gegevens
- Uploaden en downloaden van bestanden
- Verzenden van het formulier
telegram chatbot + online-winkel + cross-platform mobiele applicatie
CASE 2 - TELEGRAM NLP-CHATBOT VOOR ONLINE BESTELLEN
- Snelzoeken
- Mensachtige vragen
- Online bestellen
- Gebruikersaccountgegevens
- Bestellingsgeschiedenis
- Klantenondersteuning


ONZE TECHNOLOGIEËN
- Microsoft Bot Framework
- Azure Cognitive Services
- Stanford.NLP.NET
- NLP frameworks
NEEM CONTACT NET ONS OP VOOR EEN GRATIS CONSULT OF EEN DEMO