Voeg een mobiel kanaal toe aan uw e-winkel
- Handig mobiel winkelen - essentiële uitbreiding van uw online winkel
- Snelle service en ondersteuning - verhoogde Klantenloyaliteit
- Betrek uw klanten – notificatie- en conversationele marketing

Krijg een moderne applicatie die soepel met uw detailhandel is verbonden
Snelle service en bestelproces
Call-to-action gebruikersinterface
CRM-marketing: klanten opnieuw activeren en aanspreken
Klanten terughalen- niet afgeronde bestellingen en retargeting van pagina’s
Cross- en upselling mogelijkheden
Integratie van omnichannel en bedrijfssystemen (ERP/CRM)
Meerkanaalsoplossing - IoS- en Android-apps, webwinkel, chatbot, kiosken
Case 1 – MOBIELE APP voor omnichannel voor voedingsdistributie
- Surfen en producten kopen
- Nieuws en promoties
- Meldingen en herinneringen
- Integratie van online webwinkel en chatbot-account
- Oracle ERP integratie

Online winkel + mobiele app voor cross-platforms
Case 2 – MOBIELE APP VOOR EEN DETAILHANDELAAR IN LEVENSMIDDELEN
- Geactiveerde abonnementen
- Integratie van kaarten - Ophaal- en afleverpunt
- Instellingen voor levertijd en -plaats
- Leveringsroutes en toewijzing van chauffeur
- Meldingen van afleveringsstatus

Applicatie van Xamarin. Integratie van nopCommerce en Dynamics 365
Case 3 - cross-platform Omnichannel-applicatie
- Zoeken en kopen
- Snel zoeken (inclusief barcode)
- Wenslijsten
- Webwinkel en chatbot integratie
- Integratie van Dynamics 365

NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR EEN GRATIS COLSULT OF EEN DEMO