• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
13
apr
Herbalife-nopCommerce-caseE-Commerce Omni-Channel

E-Commerce Omni-Channel

E-Commerce, Integratie, Mobiele oplossingen, UI-designadmin

Klant

internationaal bedrijf dat producten voor een uitgebalanceerde voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten produceert

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaten
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Herbalife, een wereldwijd bekende producent van voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten, breidt samen met Filuet Group, haar logistieke partner, uit naar Oost- en West-Europa. 

Bij het betreden van de markten van GOS- en 

Baltische landen wilde de klant een nieuwe strategie voor marktuitbreiding introduceren die een intens gebruik van moderne e-Commerce-instrumenten voorstelde. Ze wilden een systeem van verkoopkanalen creëren dat een enkele webwinkel voor alle nieuwe bedrijfsregio’s, mobiele applicaties voor populaire platforms (iOS en Android) en een netwerk van geautomatiseerde zelfbedieningskiosken (touchscreen-terminals) zal omvatten. Alle oplossingscomponenten moesten één enkele gegevensbron gebruiken, evenals gecentraliseerde inhoudbeheertools en een set van configuratie-instellingen. 

De geplande online-activiteiten moesten volledig worden geïntegreerd met het bestaande offline bedrijfsproces voor verwerking en levering van bestellingen.

De Omnichannel-oplossing vereiste een combinatie van verschillende externe en interne bedrijfstools, integratie met het Herbalife ERP- systeem en logistieke applicaties van Filuet Group. 

NopCommerce, een toonaangevende op .NET-gebaseerde oplossing van Microsoft, werd gekozen als een e-commerceplatform. 

De plugin-uitbreidbare architectuur ervan die gebruik maakt van het Dependency Injection- patroon biedt vrijwel onbeperkte mogelijkheden voor systeemintegratie. 

Binnen het project werden de volgende taken uitgevoerd: 

  • Ontwerp en ontwikkeling van een online winkel 
  • Ontwerp en ontwikkeling van mobiele applicaties die volledige synchronisatie van de winkelwagen en de bestelling met de online winkel bieden 
  • Integratie van het e-commerce kanaal met de bestaande offline architectuur van orderverwerking, prijsbepaling, opvolging van magazijnvoorraad etc. 
  • Inbedding van de verzendwidget van Filuet Group 
  • Integratie met betalingssystemen, toevoeging van nieuwe betaalmethoden met behulp van online bankieren 
  • Integratie van e-Commerce met verkoopkanalen (kiosken, geautomatiseerde verkoopwinkels) 
  • Implementatie van chatbots voor goederenverkoop en klantenondersteuning 

Het systeem wordt volledig gehost op Microsoft Azure met behulp van een van de standaard cloudserviceplannen die zorgt voor een goede stressbestendigheid. Dit helpt het systeem om adequate prestaties te tonen: in piekuren kan het bezoekersaantal van de website tot enkele duizenden toenemen.

Herbalife gebruikers kregen een volledig geïntegreerde winkelomgeving. Hierdoor kon het aantal klanten en het gemiddelde bedrag van hun bestellingen aanzienlijk worden verhoogd. Klanten hebben vanaf nu toegang tot hun winkelwagens van alle toestellen, de bestelgeschiedenis is gecentraliseerd en toont alle bestellingen, inclusief offline gedane. Een bestelling kan bijvoorbeeld in de mobiele applicatie worden samengesteld, terwijl de finale afhandeling ervan later via de persoonlijke account in de webwinkel kan worden gedaan of omgekeerd. 

Het bedrijf zag een verhoogde klantloyaliteit, een hogere omzet en eindeloze mogelijkheden om marketingtechnologieën te gebruiken – retargeting, upselling, cross-selling, CRM-marketing enz.

  • multichannel ecommerce store
  • multichannel e-Commerce catalog
  • ISDK nopCommerce Herbalife case
  • multichannel-ecommerce-store
  • multichannel-ecommerce store catalog
  • isdk-ecommerce-omnichannel-kiosks
  • ecommerce mobile for IoS and Android
  • mobile-application-android-ios-product
  • telegram-chatbot for ecommerce store, product
ZIE KLANTENFEEDBACK

Read more

26
mei
self-service kiosks qaZelfbedieningsterminals. Testen van hardware en software

Zelfbedieningsterminals. Testen van hardware en software

Analyse en ontwerp, Maatwerkontwikkeling, Testen en KCadmin

Klant

Internationaal vrachtbedrijf met een breed scala aan logistieke diensten in meer dan 10 landen

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN

Als onderdeel van zijn logistieke activiteiten beheert de klant een netwerk van zelfbedieningsterminals in verschillende regio’s van Rusland en in sommige andere verre landen. In het kader van het programma voor marktuitbreiding werd door het bedrijf een pilot-plaatsing van nieuwe verkoopterminals in de Baltische staten gerealiseerd. 

Bij het betreden van een nieuwe markt in een ander land en met name in een andere geografische regio ontstaan er veel technische, organisatorische en wettelijke vereisten, waaraan de apparaten dienen te worden voldoen, en alle geïmplementeerde functies daarvan moeten vóór het zetten in de productiemodus grondig worden getest. 

In dit geval was het met name noodzakelijk om de naleving van de betalingsvereisten (bankbiljetten- en muntenverzamelaars, kaartlezers), belastingvereisten (printer- en chequevormen), vereisten voor beschikbare goederen enz. Te controleren. 

Het was ook nodig om gespecialiseerde software (POS-klanten) te implementeren en configureren voordat tests op terminals werden uitgevoerd. 

De laatste taak van de test- en kwaliteitscontrolefase was om de overdracht van gegevens betreffende orders en transacties naar het ERP- systeem van de klant te controleren. De integratie werd gerealiseerd door externe oproepen naar SSL-beveiligde webservices (https). 

De organisatorische complexiteit van dit project had betrekking op de noodzaak om voor interacties tussen verschillende deelnemers aan het implementatieproces te zorgen. Dit was de hoofdklant, fabrikanten van terminals en hardwareapparaten en leverancier van software gebruikt op de machines. 

Ons bedrijf trad in dit project op als een onafhankelijke externe contractant die de kwaliteitscontrole van de eindoplossing uitvoert voordat deze in productiemodus werd gezet. 

Om de projectdoelen te bereiken werd een gedetailleerd implementatie- en testplan opgesteld. Dit plan omvatte het volgende: 

  • software-update voor de aangesloten terminals in de nieuwe regio, 
  • uitgebreid testen van elk apparaat, zowel qua software als qua hardware (betalingsverwerking, bonnen afdrukken, goederenafgifte), 
  • functionele en belastingtests bij de overdracht van fiscale gegevens en transacties in ERP, 
  • voorbereiding van een pakket begeleidende documentatie (testgevallen, instructies). 

Elke projectstap omvatte werkzaamheden bestaande uit verschillende test-iteraties en verbetering van vastgestelde fouten gevolgd door een eindcontrole. Het projectresultaat bestond uit het leveren aan de klant van een pakket met begeleidende documentatie, evenals testgevallen en testprotocollen door ons team van testers en systeemanalisten. 

Het project resulteerde in 50 POS-verkoopterminals die met succes in werking op pilootschaal werden gezet. 

De klant is van plan om zijn netwerk van zelfbedieningsterminals in deze regio verder uit te breiden. 

Aan het proces van testen en kwaliteitscontrole namen deel twee testers en een systeemanalist van ISDK. 

Ze deden dit werk gedurende 1,5 maand op een fulltime basis. 

We hebben meer dan 20 gedetailleerde testgevallen met 8-10 stappen in elk van de testscenario’s ontwikkeld. 

Read more

Categorieën

  • Nieuws
  • Tech stories
  • eCommerce

Populaire onderwerpen

abonnementen Adjust Azure B2B België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM dataveiligheid DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events gegevensbescherming integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing Moodle MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving RPA SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
  • Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatiseringHoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    15 SEP 2021 · admin
  • Digitalisering van B2B verkoop en marketingDigitalisering van B2B verkoop en marketing
    Digitalisering van B2B verkoop en marketing
    10 AUG 2021 · admin
  • Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruikenBasis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    16 JUN 2021 · admin
  • Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgevingGegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    22 APR 2021 · admin
  • Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van HarmanLearning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    10 FEB 2021 · admin
  • Moodle: open source platform voor online lerenMoodle: open source platform voor online leren
    Moodle: open source platform voor online leren
    3 FEB 2021 · admin
  • Microsoft Power Virtual AgentsMicrosoft Power Virtual Agents
    Microsoft Power Virtual Agents
    28 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AppsMicrosoft Power Apps
    Microsoft Power Apps
    19 JAN 2021 · admin
  • RPA met Power Automate DesktopRPA met Power Automate Desktop
    RPA met Power Automate Desktop
    4 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AutomateMicrosoft Power Automate
    Microsoft Power Automate
    18 DEC 2020 · admin

Projects and solutions implemented

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15207245286

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

    RUSLAND Moskou


  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.