• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
26
mei
ipad, web and mobile developmentFinanciële markt. Transactie-database en analytics. Web- en mobiele versie

Financiële markt. Transactie-database en analytics. Web- en mobiele versie

Bedrijfsapplicaties, Mobiele oplossingenadmin

Klant

Financieel en makelaarsbedrijf dat beleggings- en makelaarsdiensten op de Amerikaanse aandelenmarkt aanbiedt

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • Results

Werknemers van het bedrijf moeten toegang hebben tot actuele huidige en historische informatie over de toestand op de markten en bepaalde emittenten, de geschiedenis van uitgevoerde transacties en details over eerder genomen investeringsbeslissingen. 

Aan het begin van het project had het bedrijf geen uniforme aanpak voor het beheren van zijn eigen database van opgebouwde kennis en informatie. Gegevens werden opgeslagen als afzonderlijke bestanden, analytische overzichten, emittentprofielen en uitgevoerde transacties. De catalogus werd onregelmatig bijgewerkt, het werd niet gecontroleerd op dataduplicatie, had een aanzienlijke omvang en bleef groeien. 

In dergelijke situatie was het zoeken naar de benodigde informatie best moeilijk. Bovendien was er ook geen toegang tot informatie via mobiele toestellen en tablets, wat cruciaal is voor het nemen van tijdige beslissingen op de Amerikaanse 

Aandelenmarkt. 

De belangrijkste vereisten voor de nieuwe service waren als volgt: 

  • Registreren van de transactiegeschiedenis en alle daarmee verband houdende activiteiten of externe gebeurtenissen voor een bepaalde emittent 
  • Implementeren in de vorm van een lichtgewicht website (met minimale laadtijd) met de mogelijkheid om de database op tablets en mobiele toestellen te bekijken 
  • Snel en gebruiksvriendelijk zoeken op emittenten en gebeurtenissen 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Creëren van één opslag voor diverse informatie: 

bestanden, verslagen, notities, opmerkingen 

  • Implementeren van een zoekmachine afgestemd op specifieke kenmerken van het werk van werknemers van het bedrijf en een groot databasevolume: contextueel zoeken werd aangevuld met filters op emittenten etc. voor nauwkeurigere zoekresultaten 
  • Ontwikkelen en optimaliseren van schermvormen voor een minimaal ‘gewicht’ van de gebruikersinterface en de maximale laadsnelheid 
  • Aanpassen van de interface voor het werken met mobiele toestellen en tablets 

Het systeem is met succes geïmplementeerd en wordt actief gebruikt door medewerkers van het bedrijf. Elke dag verwerkt het systeem gemiddeld 1.000 zoekopdrachten en meer dan 3.000 gegevensupdates (bestanden, opmerkingen, notities). De gemiddelde verwerkingsduur van een opdracht is 1.000 milliseconden. 

Read more

17
apr
SP PortalSharePoint bankportaal. Werknemersonderzoeken

SharePoint bankportaal. Werknemersonderzoeken

Analyse en ontwerp, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Russische bank, behorend tot de TOP 10, met een uitgebreid netwerk van vestigingen verspreid over het hele land

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De bank heeft meer dan 20 duizend werknemers. Als onderdeel van de ontwikkeling van het bedrijfsportaal was er behoefte aan een service om werknemers die dit portaal gebruiken te enquêteren. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om een flexibele en aanpasbare tool te creëren voor het maken en uitvoeren van enquêtes en vervolgens verslagen over onderzoeksresultaten op te stellen. 

De standaard functionaliteit van het SharePoint-platform was niet geschikt voor deze taak vanwege het gebrek aan benodigde instellingsmogelijkheden. 

Kenmerkend voor dit project waren de volgende vereisten: 

  • Ondersteuning van de IE8+ browser;
  • Mogelijkheid tot instelling van het uiterlijk van elke afzonderlijke enquête: pagina– en kolomsplitsing, instelling van vragenvolgorde; 
  • Mogelijkheid tot opstelling van regels voor de validatie van ingevoerde antwoorden;
  • Aanmaken van verschillende vraagtypes die in SharePoint niet bestaan;
  • Mogelijkheid tot toevoeging van afbeeldingen aan enquêtes;
  • Weergave van het voltooiingspercentage van een enquête;
  • Maken van verslagen

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. 

Resultaat: functionele UML- diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 

  • Als basisfunctionaliteit werd de standaardfunctionaliteit van SharePoint-enquêtes gekozen. 

Maar de inhoud van enquêtes is verbeterd om tijdens het laden van een enquête de gegevens over de visuele weergave van de enquête te downloaden; 

  • Standaard enquêtesjabloon wordt getransformeerd met behulp van JavaScript en webservices; 
  • Het instellen van de visuele weergave van elke enquête vindt plaats op een speciaal ontworpen administratiepagina. Vervolgens wordt de beschrijving van deze visuele weergave in een bestand opgeslagen; 
  • Daarbij is het mogelijk om de visuele weergave van elke afzonderlijke vraag aan te passen. 

Bijvoorbeeld de antwoordopties in een rij of in een kolom te plaatsen en inspringingen in te stellen; 

  • Met behulp van JavaScript worden validatieregels voor ingevoerde antwoorden toegepast; 
  • Met behulp van DevExpress zijn verslagen ontwikkeld over de resultaten van het doorlopen van enquêtes door gebruikers met de mogelijkheid om gegevens over verschillende afdelingen te bekijken. Hiervoor is integratie met een andere portaalmodule uitgevoerd die informatie over de structuur van afdelingen bevat; 
  • Ontwikkelde documentatie: gebruikers- en beheerdershandleiding;
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant;
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet. 

Het systeem werd in het najaar 2015 in het bedrijfsportaal geïmplementeerd. 

Deze ontwikkeling vormt een belangrijke aanvulling op de bestaande functionaliteit van de SharePoint enquêtering en vereenvoudigt het maken van nieuwe enquêtes en het analyseren van resultaten ervan. 

  • SharePoint Survey Module
  • SharePoint Survey Module
  • SharePoint Survey Module

Read more

12
apr
SharePoint. Bank BranchesSharePoint bankportaal. Vestigings- en geldautomaten gds en map

SharePoint bankportaal. Vestigings- en geldautomaten gds en map

SharePoint, UI-designadmin

Klant

Russische bank, behorend tot de TOP 10, met een uitgebreid netwerk van vestigingen verspreid over het hele land

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De bank heeft meer dan 1.000 vestigingen in de Russische Federatie. De vestigingen verschillen qua functies: dienstverlening aan particulieren of rechtspersonen, werken met 

Deposito’s, type geldautomaten etc. 

Een van de doelen van de SharePoint-portaalontwikkeling was om bankmedewerkers een gemakkelijke toegang tot deze informatie te geven. 

Het doel van de service is om alle informatie over het vestigingsnetwerk, zijn filialen en geldautomaten van de bank te consolideren, gebruikers gemakkelijke toegang tot deze informatie te bieden en flexibel te kunnen zoeken met de mogelijkheid om de resultaten op een kaart weer te geven, evenals rechten op informatiewijziging te beheren. 

Een onderscheidend kenmerk van het project waren de volgende vereisten: 

  • IE8 + browserondersteuning; 
  • Alle bankvestigingen zijn onderverdeeld in subtypes: servicepunt en verkooppunt; 
  • De goedkeuringsprocedure voor het wijzigen van vestigingsinformatie begint alleen als bepaalde velden worden gewijzigd; 
  • Alleen werknemers die verantwoordelijk zijn voor de regio waar de vestiging zich bevindt, kunnen wijzigingen goedkeuren; 
  • Sommige informatie over de vestigingen wordt opgeslagen in een extern systeem en voor het ophalen ervan wordt BCS gebruikt; 
  • Het systeem moet een interactieve kaart van Russische Federatie met verdeling in federale districten bevatten voor het zoeken binnen een bepaald federaal district en een bepaalde federale regio; 
  • Zoekresultaten moeten op deze interactieve kaart worden getoond; 
  • Het systeem biedt ondersteuning voor het full text-zoeken van vestigingen op regio, plaats, adres, naam en eigenschappen; 
  • Elke vestiging heeft een gegevenskaart met informatie en foto’s. 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. Resultaat: functionele UML-diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 
  • Import van vestigingsgegevens; 
  • Ontwikkeling van een interactieve kaart van de van federale districten met behulp van het svg-formaat. Bij het klikken op een federaal district wordt door het systeem de regio’s geselecteerd die bij dat district horen. Wanneer een regio wordt geselecteerd, toont het systeem een lijst met bankvestigingen. Deze oplossing is ook aangepast voor het werken in het oude IE8; 
  • Het systeem ondersteunt het zoeken in volledige tekst in alle vestigingen in de Russische Federatie met behulp van een SharePoint-zoekfunctie; 
  • Gebruikers kunnen zoekresultaten verder filteren op parameters, evenals dynamisch zoeken in tekst naar woorddelen; 
  • Zoekresultaten omvatten snelkoppelingen naar services geleverd door de bijbehorende vestiging; 
  • Zoekresultaten worden op de Yandex-kaart getoond; 
  • Bij het klikken op de vestiging opent het systeem de gegevenskaart met informatie en foto’s; 
  • Beheerders worden gekoppeld met regio’s via lijsten, daarbij worden gebruikers aan overeenkomstige SharePoint-groepen automatisch toegevoegd voor toewijzing van rechten; 
  • Het systeem heeft een volledig interactieve interface en alle gebruikersinteracties worden gedaan zonder het herladen van de pagina met behulp van de JavaScript-bibliotheken: SharePoint CSOM, jQuery, knockoutjs en webservices; 
  • Ontwikkeling van documentatie: gebruikers- en beheerdershandleiding 
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet.

Het systeem werd in het najaar 2015 in het zakelijke portaal geïmplementeerd. 

Informatie over ongeveer 1500 vestigingen en 3000 geldautomaten werd geïmporteerd. 

De responstijd van het systeem bij alle zoekmogelijkheden is minder dan 2 seconden omdat er maar heel weinig gegevens uit de gegevensbron worden opgevraagd – meestal treedt de SharePoint-index als gegevensbron op. 

Het systeem heeft een gebruiksvriendelijke interface en kan snel worden gebruikt. 

  • SharePoint. Bank Branch -Info
  • SharePoint. Bank Branch -Map
  • SharePoint. Bank Branch -Region

Read more

Categorieën

  • Nieuws
  • Tech stories
  • eCommerce

Populaire onderwerpen

abonnementen Adjust Azure België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
  • Overzicht van Microsoft Office 365 appsOverzicht van Microsoft Office 365 apps
    Overzicht van Microsoft Office 365 apps
    12 NOV 2020 · admin
  • Welk platform voor mobiele app-analyses past bij u?Welk platform voor mobiele app-analyses past bij u?
    Welk platform voor mobiele app-analyses past bij u?
    5 NOV 2020 · admin
  • Minimaal levensvatbaar product om uw bedrijfsidee snel en met een klein budget te testenMinimaal levensvatbaar product om uw bedrijfsidee snel en met een klein budget te testen
    Minimaal levensvatbaar product om uw bedrijfsidee snel en met een klein budget te testen
    16 OKT 2020 · admin
  • Hoe tracking en analyse u kunnen helpen uw marketinginspanningen voor uw mobiele app te maximaliserenHoe tracking en analyse u kunnen helpen uw marketinginspanningen voor uw mobiele app te maximaliseren
    Hoe tracking en analyse u kunnen helpen uw marketinginspanningen voor uw mobiele app te maximaliseren
    30 SEP 2020 · admin
  • Gebruikersanalyse: vergelijking van Snowplow en Google Analytics 360Gebruikersanalyse: vergelijking van Snowplow en Google Analytics 360
    Gebruikersanalyse: vergelijking van Snowplow en Google Analytics 360
    16 SEP 2020 · admin
  • Maximaliseer uw marketinginspanningen met analyse van gebruikersgedrag op basis van Snowplow gegevensMaximaliseer uw marketinginspanningen met analyse van gebruikersgedrag op basis van Snowplow gegevens
    Maximaliseer uw marketinginspanningen met analyse van gebruikersgedrag op basis van Snowplow gegevens
    20 AUG 2020 · admin
  • Wettelijke EU-Voorschriften voor E-CommerceWettelijke EU-Voorschriften voor E-Commerce
    Wettelijke EU-Voorschriften voor E-Commerce
    26 JUN 2020 · admin
  • Coronavirus: bedrijfsimpact en verdere strategieCoronavirus: bedrijfsimpact en verdere strategie
    Coronavirus: bedrijfsimpact en verdere strategie
    25 MEI 2020 · admin
  • nopCommerce 4.30 – nieuwe versie is uitnopCommerce 4.30 – nieuwe versie is uit
    nopCommerce 4.30 – nieuwe versie is uit
    22 MEI 2020 · admin
  • Lanceren van Ecommerce op basis van abonnementenLanceren van Ecommerce op basis van abonnementen
    Lanceren van Ecommerce op basis van abonnementen
    18 MEI 2020 · admin

Projects and solutions implemented

https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel
https://isdk.be/wp-content/uploads/hr-sharepoint-trainings-home-400-200-150x150.pngBedrijfsportaal. HRM-trainingen
https://isdk.be/wp-content/uploads/Automobile-company-sharepoint-hr-portal-400-200-150x150.pngAutodealer.  SharePoint. HR-portaal: aanvragen en diensten

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel
https://isdk.be/wp-content/uploads/hr-sharepoint-trainings-home-400-200-150x150.pngBedrijfsportaal. HRM-trainingen
https://isdk.be/wp-content/uploads/Automobile-company-sharepoint-hr-portal-400-200-150x150.pngAutodealer.  SharePoint. HR-portaal: aanvragen en diensten

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15233977274

    RUSLAND Moskou
    +7 495 651 66 62

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.