• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
26
mei
CargobookingSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht

SaaS-boekingsplatform voor luchtvracht

Maatwerkontwikkelingadmin

Klant

Digitaal SaaS-platform voor de luchtvrachtindustrie

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Onze aanpak
  • Schermafbeeldingen

Achtergrond en uitdagingen

Algemeen

  • Snelle digitalisering in de wereldeconomie en in het bijzonder in de vrachtvervoerindustrie
  • Vervoerders en vrachtbedrijven die nieuwe kansen en technologieën kunnen gebruiken zullen de concurrenten overtreffen.
  • Cargobooking365 is opgericht als antwoord op de huidige uitdagingen in de industrie en heeft tot doel een aandeel in een nieuwe niche van e-booking van luchtvracht te veroveren.

Uitdagingen in de luchtvrachtindustrie:

  • Het boeken van vrachtvervoer is uitgebreider dan het boeken van personenvervoer
  • De prijs hangt af van vele factoren, zoals de route, de luchthaventerminal (op beide punten), het type vracht, de transport- en opslagkenmerken ervan, de afmetingen van het vliegtuig en de compartimenten, enz.
  • Gebrek aan moderne en algemeen aanvaarde industriestandaarden met betrekking tot online processen: communicatie en gegevensuitwisseling zijn gebaseerd op de oude CargoImp-standaard, terwijl de nieuwere CargoXML nog steeds weinig wordt gebruikt
  • Daarom maken klanten en luchtvaartmaatschappijen meestal gebruik van handmatige berekeningen, wat tot aanzienlijke vertragingen en kosten leidt.

Doelen

  • Zorgen voor de leidende positie en het marktaandeel van het bedrijf in e-bookingoplossingen voor de luchtvrachtindustrie
  • Digitaliseren van interacties met bestaande klanten om boekings- en communicatieprocessen te vereenvoudigen
  • Gebruik van een open SaaS-platform om nieuwe partners aan te trekken – zowel eindgebruikers van luchtvrachtdiensten als luchtvaartmaatschappijen en hun agenten die transportdiensten leveren

Taken

  • Een platform ontwikkelen dat klanten, agenten en luchtvaartmaatschappijen samenbrengt bij het zoeken en selecteren van vluchten voor luchtvrachtvervoer
  • Ontwikkelen van een systeem voor het berekenen van de transportkosten:
    • Het algoritme moet met veel parameters rekening houden: route, type en parameters van vracht, voorwaarden voor het ontvangen en opslaan van vracht in de verzend- en ontvangstterminals, parameters en compartimenten van het vliegtuig dat de vlucht uitvoert
    • Het prijsberekeningssysteem moet worden geïmplementeerd als een afzonderlijke microservice die het berekeningsresultaat naar verschillende gebruikers van deze gegevens kan terugsturen
  • Implementeren van een module voor het opslaan en selecteren van dienstregelingen van uitgevoerde vluchten
  • Automatiseren van bedrijfsprocessen voor het selecteren en boeken van vluchten
  • Minimaliseren van telefoon- en e-mailcommunicatie tussen de partijen (klant, agent en vervoerder), waardoor het proces van het selecteren en boeken van vluchten wordt versneld
  • Implementeren van de Air Waybills-herkenningsmodule om de verwerkings- en genereringstijd van belangrijke vluchtdocumenten te verminderen
  • Integreren van het systeem met het lokale ERP-systeem (Dynamics CRM 365) om klantgegevens, zoekopdrachten en lopende boekingsaanvragen te synchroniseren

Architectuur en technologie

SaaS-platformarchitectuur
Het belangrijkste kenmerk van het systeem is dat het een SaaS-model gebruikt. Dit bepaalt de keuze van technologieën en de stack oplossing.
De architectuur is gebaseerd op platformonafhankelijke en open-source technologieën. Dit maakt het relatief eenvoudig om systemen geografisch te schalen en de prestaties te verbeteren. Het systeem kan in de meest geschikte omgeving worden gelanceerd, afhankelijk van de zakelijke doelen – of het nu cloudoplossingen van Microsoft Azure/Amazon AWS of privé- of virtuele servers zijn.
Functioneel is de oplossing in verschillende modules opgedeeld:

  • De basis van het systeem is het zoeken en berekenen van tarieven,
  • Schemamodule – vluchtschema’s laden en specifieke vluchten selecteren,
  • Integratiegateway – biedt de uitwisseling van belangrijke gegevens met systemen van derden:
    • Een ontwikkelde dienst voor herkenning van luchtvrachtbrieven,
    • Dynamics CRM 365 systeem,
    • Referentie- en informatiediensten van luchtvaartgegevens op internet.

Back-end:

De backend bestaat uit een PostgreSQL-database en een set API-services die de applicatielogica implementeren:

  • API-service voor de front-end,
  • Calculator-API-Service,
  • API-service voor OCR-herkenning van luchtvrachtbrieven.

Alle services worden gehost in de Azure-cloud als AppService. Voor de ontwikkeling is gebruik gemaakt van een modulair open source software ontwikkelplatform .Net Core. De ORM-tool is EF Core die een hoog abstractieniveau bij het werken met databases biedt.
Bij de ontwikkeling wordt het CQRS-ontwerppatroon gebruikt dat het mogelijk maakt om met categorieën zoals opdrachten en vragen te werken.
De belangrijkste bron van systeemgegevens is cloud Dynamics CRM 365, informatie waaruit volgens een schema wordt geladen en in PostgreSQL wordt opgeslagen. Evenzo wordt met behulp van externe API-oproepen aanvullende referentie- en vluchtinformatie geladen vanuit systemen van derden (IATA-codes, systeemtracking, schema’s, …).
Het systeem is ontworpen voor gebruik door meerdere klanten tegelijk dankzij de multi-tenant architectuur. Elke tenant kan zijn eigen instellingen en zijn eigen gebruikersinterface hebben.
De Calculator-API-service is niet alleen de “hersenen” voor de Cargobooking365-portal, maar ook voor de functionele modules die aan de kant van Dynamics CRM 365 zijn gelanceerd. De calculatorservice is een soort kern van de twee systemen en is verantwoordelijk voor de selectie van transportroutes op basis van de invoerverzoekparameters. De service filtert niet alleen gegevens lineair, maar voert ook complexe manipulaties uit om groepsroutes in te zetten, vrachtafmetingen op overeenstemming met de afmetingen van vliegtuigen te controleren, tarieven en luchtbelastingen te selecteren en nog veel meer.

Stack technologieën en diensten

  • .Net Core
  • EF Core
  • CQRS
  • PostgreSQL
  • Cognitieve services Microsoft Azure (herkenning van objecttekens)
  • API-services voor het SaaS-platform

Front-end:

De frontend is in het React framework met behulp van typescript geïmplementeerd. React maakt het mogelijk om ingekapselde componenten met hun eigen status te maken en deze vervolgens tot complexe gebruikersinterfaces te combineren. TypeScript is een statische typetool, waarmee de meeste fouten kunnen worden gevonden voordat de code wordt uitgevoerd.
Voor een eenvoudigere en meer begrijpelijke integratie tussen de cliënt en de server wordt de server-side type generatie gebruikt. De codegenerator kan typoscripten op basis van .net-klassen genereren.
Enkele front-end tools:

  • Redux
  • Redux Toolkit
  • Formik
  • Yup
  • Axios
  • react-i18next
  • react-bootstrap

De frontend heeft ook een module, waarmee ondersteuning voor multi-tenant kan worden geïmplementeerd. Door tijdens de montage de ID van een bepaalde tenant op te geven wordt vervolgens de klantbundels met stijlen, afbeeldingen en teksten ontvangen die alleen aan deze klant inherent zijn.
Stack technologieën en services

  • React.js
  • react-bootstrap
  • Formik
  • NGINX

Het project is in het voorjaar van 2020 gestart.

De openbare website van de dienst is https://cargobooking365.com

De eerste tenant-operator die op het SaaS-model werkt is al op het platform geregistreerd. Het is FFCargo Services dat diensten levert voor het selecteren en verrichten van luchtvrachtvervoer in Oost-Europa en het Midden-Oosten.

De platformoperator onderhandelt momenteel met enkele vrachtluchtvaartmaatschappijen over een mogelijkheid om het platform aan te sluiten en daarop te gaan werken.

  • Cargobooking
  • Cargobooking
  • Cargobooking
  • Cargobooking
  • Cargobooking
  • Cargobooking

Read more

16
mrt
LC-WälzlagerSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel

Snelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel

E-Commerceadmin

Klant

Winkel die lagers verkoopt

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Onze aanpak
  • Schermafbeeldingen

LC-Wälzlager is een Duits bedrijf gespecialiseerd in de verkoop van lagers. Het verkoopt producten van Europese fabrikanten en vervaardigt zelf ook klantspecifieke lagers. Het bedrijf biedt zijn klanten ook professionele technische ondersteuning.

LC-Wälzlager had al een online winkel op basis van nopCommerce, maar er waren enkele tekortkomingen:

  • het was niet geoptimaliseerd voor mobiele apparaten
  • het website thema was verouderd waardoor de winkel er onaantrekkelijk uitzag
  • de website miste een goede grafische inhoud: foto’s van producten, opvallende reclamebanners

Bovendien was er geen continue ondersteuning van de vorige websiteontwikkelaar.

LC-Wälzlager kwam ons profiel tegen en besloot contact met ons op te nemen. Ze vonden het leuk dat we snel op hun vragen reageerden en altijd beschikbaar waren. We hebben LC-Wälzlager geholpen een dringend probleem op hun website op te lossen, zelfs voordat het contract ondertekend was. Daarnaast hebben we flexibele ondersteuningsvoorwaarden aangeboden.

Om de taken van de klant te vervullen is het volgende gedaan:

  • Er is een volledig nieuwe website op nopCommerce geïmplementeerd
  • Er is een nieuw website thema geïnstalleerd en aangepast
  • Alle gegevens (productcatalogus en tekstgegevens) zijn van de vorige website overgebracht
  • Ook werden de eerder geïmplementeerde functionele oplossingen overgebracht en aan de nieuwe versie aangepast
  • Er is een aantal stijlvolle grafische materialen gemaakt (slider, banner)

Om de website te testen en alle oplossingen met de klant te overleggen, hebben we eerst een testwebsite (staging) gemaakt. Na alles overlegd te hebben brachten we alles naar de hoofdwebsite over en startten daar.
—
In de loop van verdere klantenondersteuning hebben we ook SSL ingesteld, een attributenzoekfunctie geïmplementeerd en wat extra functionaliteit toegevoegd.

Bij het maken van een online winkel beginnen we altijd met een testwebsite (staging), zodat klanten de mogelijkheid hebben om de functionaliteit van de winkel te controleren en te kijken of ze met alles tevreden zijn. Deze aanpak minimaliseert bugs en helpt om alle wijzigingen in een veilige testomgeving aan te brengen.

We bieden ook flexibele voorwaarden voor verdere ondersteuning van de website, op basis van onze “Team as a Service”-aanpak. We bieden klanten pakketten diensturen, waarin het werk van verschillende teamleden is opgenomen. We maken ook een inschatting van wat er binnen dit pakket kan worden gedaan.

Tijdens het project informeren we de klant regelmatig over de voortgang van het werk en het aantal bestede uren. Dit helpt bedrijven om hun ontwikkelingsbudgetten gemakkelijk in de gaten te houden.

  • LC-Wälzlager
  • LC-Wälzlager
  • LC-Wälzlager
  • LC-Wälzlager

Read more

27
aug
MVP-APPMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen

MVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen

E-Commerce, Mobiele oplossingenadmin

Klant

MRO onderdelen aanbieder

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaat
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De klant was op zoek naar manieren om het winkelen makkelijker te maken en daarmee de conversie te verhogen. Een van de ideeën voor het bereiken van dit doel was dat het toevoegen van items uit een gedrukte catalogus door simpelweg een streepjescode te scannen de barrière van cross-platform winkelen zal wegnemen en tot meer verkoop zal leiden.

Om dit idee te testen, wilde het bedrijf een MVP van een mobiele app maken, waarmee de producten worden gescand en aan een winkelwagen worden toegevoegd.

Het was voor de klant vooral belangrijk om deze MVP zo snel mogelijk te krijgen, de eerste resultaten te kunnen zien en op basis van deze resultaten de functionaliteit van de mobiele winkel verder uit te breiden.

Voor het testen van dit bedrijfsidee werden iOS- en Android-apps gemaakt. De apps hebben een inlogscherm, drie onboarding-schermen en het hoofdscherm. Op het hoofdscherm kan de gebruiker ervoor kiezen om de barcode te scannen of naar de winkelwagen op de website door te gaan. Wanneer de barcode is gescand, wordt deze automatisch aan de winkelwagen toegevoegd.

De apps waren verbonden met de bestaande e-store van de klant gebouwd op het nopCommerce-platform.

Voor de cross-platform ontwikkeling hebben we de Xamarin technologie gebruikt.

iOS- en Android-apps in het MVP-formaat werden in minder dan 3 weken ontwikkeld om het bedrijfsidee te testen.

  • Login screen
  • Main screen
  • Step 1
  • Step 2

Read more

4
aug
GlobeIn ShopiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen

iOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen

E-Commerceadmin

Klant

Een winkel die handgemaakte artisanale producten verkoopt

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaat
  • SCHERMAFBEELDINGEN

GlobeIn, een online winkel met handgemaakte artisanale producten, gebruikt 2 businessmodellen:

  • een op lidmaatschap gebaseerde winkel met maandelijkse in-app-abonnementen waarmee gebruikers toegang hebben tot de unieke verkopen, en
  • abonnementboxen met een apart betalingsmodel op basis van de set goederen die maandelijks aan de klant wordt geleverd.

Er was al een app voor abonnementboxen gemaakt, daarna besloot het bedrijf om ook een versie van de app voor de winkel te maken.

Het idee was om gebruikers met Facebook-advertenties aan te trekken en ze naar de juiste versie van de app te laten gaan – voor abonnementboxen of de winkel, afhankelijk van welke advertentie het was.

Om toegang tot de winkel te krijgen, moet men lid worden. Gebruikers moeten ook lid kunnen worden en de winkel kunnen gebruiken zonder zich te registreren.

Om een idee te krijgen hoe de winkel eruitziet, moet de gebruiker, voordat hij de contributie betaalt, een demoversie van de winkel kunnen proberen.

Het lidmaatschap en de aankopen binnen de app moeten worden betaald met behulp van het StoreKit-framework voor iOS In-App-aankopen. Facebook advertenties en AdWords verkeer moeten worden afgehandeld door middel van de Adjust vingerafdruktechnologie.

Om aan de wensen van de klant te voldoen is het volgende gedaan:

  • Doorsturen van een Facebook advertentie naar de iOS winkel
    • Adjust wordt gebruikt om gebruikers van Facebook advertenties naar een overeenkomstige versie van de app door te sturen
    • De vingerafdruk van het apparaat wordt opgeslagen op de Adjust server en wordt gebruikt om het paar “gebruikers-app” te onthouden en de volgende keer dezelfde versie van de app te openen
  • Preview van de winkel
    • Een demo-winkel die naar de registratiepagina voor lidmaatschap doorstuurt zodra de gebruiker op “afrekenen” klikt
  • Lidmaatschapsregistratie
    • Om hun lidmaatschap te registreren en de app te downloaden, moeten gebruikers hun Apple ID invoeren
    • Om de contributie te betalen wordt de Apple wallet gebruikt. Voor aankopen in de winkel wordt het officiële Apple StoreKit-framework toegepast
    • Als de gebruiker zich niet wil registreren om de winkel te gebruiken, kan hij/zij op de knop “Nu niet” op de aanmeldingspagina klikken (de contributie moet toch worden betaald). Er wordt een “spook”-account gemaakt dat aan het abonnement van de gebruiker is gekoppeld. Wanneer deze gebruiker besluit zich te registreren, wordt het lidmaatschapsabonnement opnieuw aan de huidige e-mail gekoppeld.
  • Een winkel-app met de functies van een webwinkel

iOS applicatie die de websitefuncties repliceert:

  • Aankoop- en afrekenstroom:
    • Betaalmethoden: creditcard, PayPal en ApplePay
    • Braintree-technologie om creditcardbetalingen te accepteren
    • Automatische adresherkenning bij het afrekenen
  • Accountfunctionaliteit
    • Artikelen in de winkel kopen
    • Verzending volgen
    • Bestelgeschiedenis weergeven
    • Instellingen en factuurgegevens bekijken/updaten
    • Aankopen herstellen
    • Accountgegevens wijzigen: gebruikersnaam, wachtwoord, verzendadres

Om app-prestaties en marketingstatistieken bij te houden zijn de volgende tools in de app opgenomen:

  • Appsee: een app-analyseplatform dat gebruikersopnamen, touch-heatmaps en uitgebreide tracking van user journeys mogelijk maakt om de redenen achter het gebruikersgedrag te begrijpen.
  • Mixpanel: een analyseplatform voor mobiel en internet dat bedrijven ondersteunt bij het bestuderen van consumentengedrag.
  • Adjust: oplossingen voor analyse, meting en fraudepreventie voor mobiele apps marketeers.
  • Snowplow: een dataleveringsplatform dat gedragsgegevens op schaal verzamelt en operationaliseert.
  • Eigen serveranalyses van de klant
  • GlobeIn check-out
  • GlobeIn Account
  • Categories
  • Catalog
  • Product page
  • Order summary
View in Apple Store

Read more

2
jul
globein-boxAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes

Abonnementboxen iOS app + marketingcampagnes

E-Commerceadmin

Klant

Een winkel die handgemaakte artisanale producten verkoopt

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaat
  • SCHERMAFBEELDINGEN

GlobeIn is een online winkel met handgemaakte artisanale producten die ook samengestelde boxen op abonnementsbasis aanbiedt.

Omdat er al een website bestond, besloot het bedrijf een iOS-app te maken om het aantal abonnees te verhogen.

De oprichters wilden checken of hun veronderstelling klopt dat de omzet in de app hoger zou zijn dan op de website. De belangrijkste taak van de app was om de gebruikers duidelijk en op een zeer aantrekkelijke manier de belangrijkste waarde van het abonnement over te brengen, zodat ze ervoor kiezen.

Het bedrijf was ook van plan om de app actief voor zijn marketingcampagnes te gebruiken. Een andere belangrijke vereiste was dus het implementeren van analytische tools om het verkeer te meten en user journeys en algehele gebruikersactiviteiten te volgen. De klant wilde deze analyses gebruiken om manieren te vinden, waarop de conversieratio’s verhoogd kunnen worden.

Om de app zijn hoofddoel te laten bereiken was het volgende gedaan:

  • Accountinterface met een zeer eenvoudige en snelle toegang tot de secties en voordelen van abonnementsupgrades
  • Diverse upselling-functies, waaronder een aantrekkelijk onboardingsproces om gebruikers te motiveren extra geld te besteden aan het upgraden van hun abonnement en/of het kopen van add-ons
  • Gebruikersfunctie om abonnementsinstellingen zoals boxthema en enkele andere te beheren (van 1 tot 10 dagen elke maand)
  • Gebruikersfunctie voor het inwisselen van een abonnement door de box in te ruilen voor tegoeden met het oog op het kopen van extra items in plaats daarvan
  • VIP-verkoop (van 12 tot 18 dagen elke maand) voor extra geld

Om app-prestaties en marketingstatistieken bij te houden zijn de volgende tools in de app opgenomen:

  • Appsee: een app-analyseplatform dat gebruikersopnamen, touch-heatmaps en uitgebreide tracking van user journeys mogelijk maakt om de redenen achter het gebruikersgedrag te begrijpen.
  • Mixpanel: een analyseplatform voor mobiel en internet dat bedrijven ondersteunt bij het bestuderen van consumentengedrag.
  • Adjust: oplossingen voor analyse, meting en fraudepreventie voor mobiele apps marketeers.
  • Snowplow: een dataleveringsplatform dat gedragsgegevens op schaal verzamelt en operationaliseert.
  • Eigen serveranalyses van de klant

Kenmerken van deze iOS mobiele applicatie:

  • Startscherm met abonnementsbeschrijving (voor nieuwe gebruikers)
  • Aankoop- en afrekenstroom voor abonnementen:
    • Betaalmethoden: creditcard, PayPal en ApplePay
    • Braintree-technologie om creditcardbetalingen te accepteren
    • Automatische adresherkenning bij het afrekenen. Deze functionaliteit zal naar schatting de conversie met 4% verhogen.
  • Welkomststroom nieuwe abonnees (5 stappen)
    • Felicitatiescherm, “Dank voor uw inschrijving”, Stap 1 … Stap 5, sluitend “Bedankt-scherm”
  • Accountfunctionaliteit ‘Mijn abonnement’
    • Boxthema kiezen
    • Maandelijkse verzending volgen
    • Naar hogere abonnementsniveaus upgraden
    • Credits verzamelen en boxen inwisselen (inruilen voor credits)
    • Binnen een bepaalde periode add-on items in de interne winkel (niet Artisan Shop) kopen:
      • Eventuele add-ons (items) uit een interne catalogus kiezen: Sieraden, Accessoires, Huis, Keuken, Schoonheid, Eten
      • Items worden samen met de reguliere box aan de maandelijkse verzending toegevoegd
    • Aan maandelijkse VIP-verkoop deelnemen
    • Opvolging van de bestelgeschiedenis bekijken
    • Instellingen en factuurgegevens bekijken/updaten
    • Abonnementstijdlijn van de huidige maand bekijken
  • Zendesk-chat geïntegreerd in de app

Andere functionaliteit of statische inhoud die in de app is opgenomen, maar geïmplementeerd met behulp van een ingebouwde webweergave of externe browserlinks:

  • Artisanale winkel en het opvolgen van de bestelgeschiedenis
  • Maven-beloningspunten
  • Aankoop- en afrekenstroom voor abonnementen
  • Help en FAQ-informatie
  • “Impact” openbare bestanden
  • Get your box
  • Choose the box
  • Choose your plan
  • Shipping details
  • Order summary
  • Add-ons
  • Box is on the way
  • Catalog
View in Apple Store

Read more

12
mrt
book publishernopCommerce multi-store voor een boekpublisher

nopCommerce multi-store voor een boekpublisher

E-Commerceadmin

Klant

Een van de grootste Russische uitgevers gespecialiseerd in literatuur voor schoolonderwijs

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaat
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het bedrijf had al een online winkel voor particulieren, die was geïntegreerd met bedrijfssystemen: Boekhoudsysteem en Microsoft Dynamics ERP.

Nieuwe bedrijfsontwikkelingsplannen vereisten het creëren van een online winkel voor zakelijke klanten en openbare onderwijsinstellingen. Het productassortiment en de prijzen in deze winkel zouden anders zijn dan die op de hoofdsite, maar ook de functionaliteit van de prijsstelling bij grote aankopen moest worden geïmplementeerd. Een andere vereiste was dat gebruikers van deze site – verschillende bedrijven en organisaties – een ander type autorisatie nodig hadden.

Naast de hoofdtaak moesten ook enkele problemen met de bestaande repository worden opgelost: codebranches moesten nauwkeurig gemerged worden omdat de juiste procedure voor het deployen ervan in de test- en productieomgevingen is geschonden.

Allereerst werd het probleem met de repository aangepakt door elk van de codebranched te analyseren en te vergelijken met statische en dynamische (dll) inhoud van gedeployde oplossingen op test- en productiesites.

Ten tweede, om de hoofdtaak te voltooien, heeft ISDK de functionaliteit ‘multi-store’ van nopCommerce aangepast. Dit is een ingebouwde functie van alle op nopCommerce gebaseerde winkels, die het mogelijk maakt om meer dan één frontend-winkel op verschillende domeinen te hosten, maar ze allemaal te beheren vanuit één administratiepaneel en één database.

Er werden ook bulkprijzen ingesteld. Bulkprijzen maken het mogelijk om lagere prijzen te hanteren wanneer klanten grotere hoeveelheden van een product kopen. In nopCommerce is het mogelijk om bulkprijzen in te stellen voor verschillende winkels en verschillende klantrollen.

  • Er werd een aparte virtuele winkel voor organisaties opgezet
  • Er zijn verschillende prijslijsten gemaakt. De lijsten bevatten verschillende prijzen, afhankelijk van het type en de rol van de klant
  • Boekhoudsysteem en Microsoft Dynamics-integraties werden dienovereenkomstig bijgewerkt
  • Sign up form
  • Sign in form
  • Shopping cart
  • Items in multiple stores

Read more

17
feb
nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200nopCommerce Upgrade naar .NET CORE

nopCommerce Upgrade naar .NET CORE

E-Commerceadmin

Klant

Leverancier van theater- en podiumapparatuur

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaat
  • SCHERMAFBEELDINGEN

STEFCO is een van de leiders op de Russische markt van theater- en podiumapparatuur, apparatuur voor de entertainmentindustrie en sportevenementen. Hij werkt samen met de beste fabrikanten, zoals Harlequin, Tuchler, Gerriets, Milos, ShowLED, Chain Master en anderen. Het bedrijf levert faciliteiten en uitvoert de installatie. 

Stefco was op zoek naar manieren om zijn winst te vergroten en de verkoop uit te breiden. Als onderdeel van dit plan was de beslissing om de webwinkel van het bedrijf te upgraden naar de nieuwste versie 4.10 nopCommerce ter ondersteuning van .NET Core met de bedoeling dat de winkel in de toekomst naar Linux-hosting verhuist. 

STEFCO stelde een paar eisen aan de nieuwe website: 

  • Verbetering van het admingebied (gebruikersvriendelijker met beter responsive design) 
  • Mogelijkheid om in de toekomst naar Linux hosting te verhuizen 
  • Betere ondersteuning voor “afhalen in winkel” (in-store pickup) 
  • Prestatieoptimalisatie 

Bij het plannen van de upgrade werden twee belangrijke uitdagingen geïdentificeerd: 

  • nopCommerce broncode en database van de bestaande website (op nopCommerce 3.70 versie) werden aanzienlijk gewijzigd, waardoor het onmogelijk was om te upgraden door middel van het normale proces 
  • Maatwerkplugins vereisten aanvullende aanpassingen om verenigbaar te zijn met de nieuwe versie van nopCommerce 

Het ISDK team heeft de eerder gebruikte winkelversie geanalyseerd om de wijzigingen in de broncode van nopCommerce te achterhalen. Plug-ins van derden zijn ook gecontroleerd. De gebieden waarvoor een actie moest worden ondernomen werden geïdentificeerd, de volgende activiteiten moesten worden uitgevoerd: 

  • Implementeren van maatwerk SQL-scripts om een kopie van de database te maken zonder maatwerkaanpassingen 
  • Verplaatsen van alle aanpassingen van de nopCommerce broncode naar maatwerk plug-ins 
  • Evalueren en updaten van bestaande maatwerk plug-ins om de nieuwe versie van nopCommerce te ondersteunen 
  • Uitvoeren van een regelmatig upgradeproces van geüpdatete 3.70 setup naar 4.10 met behulp van upgrade scripts 
  • Wijzigen van het aangepaste thema en de configuratie-instellingen voor plug-ins na de upgrade om rekening te houden met wijzigingen in het nopCommerce platform en om nieuwe functies te gebruiken die beschikbaar zijn in de nieuwe versies van het thema en plug-ins 

De uitdagingen die aanvankelijk werden geïdentificeerd werden met succes opgelost en de overgang van 3.70 naar 4.10 verliep zeer vlot. 

Tijdens het uitvoeren van de upgrade bleven alle gegevens en instellingen bestaan en het verkeerverlies was minimaal. Aan de door STEFCO gestelde eisen was voldaan, de winkel is nu ook klaar voor toekomstige verhuizing naar de Linux hosting. 

Dit geval weerspiegelt bekende problemen met betrekking tot de nopCommerce broncode en de aanpassing van de database die problemen met een regelmatig upgradeproces veroorzaken en extra activiteiten vereisen voordat een upgrade wordt gestart. Tegelijkertijd laat het zien hoe het gebruik van het ingebouwde nopCommerce plug-ins systeem met succes voor dergelijke aanpassingen kan worden gebruikt. 

  • nopCommerce upgrade home
  • nopCommerce .net core upgrade catalog

Read more

13
apr
Herbalife-nopCommerce-caseE-Commerce Omni-Channel

E-Commerce Omni-Channel

E-Commerce, Integratie, Mobiele oplossingen, UI-designadmin

Klant

internationaal bedrijf dat producten voor een uitgebalanceerde voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten produceert

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaten
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Herbalife, een wereldwijd bekende producent van voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten, breidt samen met Filuet Group, haar logistieke partner, uit naar Oost- en West-Europa. 

Bij het betreden van de markten van GOS- en 

Baltische landen wilde de klant een nieuwe strategie voor marktuitbreiding introduceren die een intens gebruik van moderne e-Commerce-instrumenten voorstelde. Ze wilden een systeem van verkoopkanalen creëren dat een enkele webwinkel voor alle nieuwe bedrijfsregio’s, mobiele applicaties voor populaire platforms (iOS en Android) en een netwerk van geautomatiseerde zelfbedieningskiosken (touchscreen-terminals) zal omvatten. Alle oplossingscomponenten moesten één enkele gegevensbron gebruiken, evenals gecentraliseerde inhoudbeheertools en een set van configuratie-instellingen. 

De geplande online-activiteiten moesten volledig worden geïntegreerd met het bestaande offline bedrijfsproces voor verwerking en levering van bestellingen.

De Omnichannel-oplossing vereiste een combinatie van verschillende externe en interne bedrijfstools, integratie met het Herbalife ERP- systeem en logistieke applicaties van Filuet Group. 

NopCommerce, een toonaangevende op .NET-gebaseerde oplossing van Microsoft, werd gekozen als een e-commerceplatform. 

De plugin-uitbreidbare architectuur ervan die gebruik maakt van het Dependency Injection- patroon biedt vrijwel onbeperkte mogelijkheden voor systeemintegratie. 

Binnen het project werden de volgende taken uitgevoerd: 

  • Ontwerp en ontwikkeling van een online winkel 
  • Ontwerp en ontwikkeling van mobiele applicaties die volledige synchronisatie van de winkelwagen en de bestelling met de online winkel bieden 
  • Integratie van het e-commerce kanaal met de bestaande offline architectuur van orderverwerking, prijsbepaling, opvolging van magazijnvoorraad etc. 
  • Inbedding van de verzendwidget van Filuet Group 
  • Integratie met betalingssystemen, toevoeging van nieuwe betaalmethoden met behulp van online bankieren 
  • Integratie van e-Commerce met verkoopkanalen (kiosken, geautomatiseerde verkoopwinkels) 
  • Implementatie van chatbots voor goederenverkoop en klantenondersteuning 

Het systeem wordt volledig gehost op Microsoft Azure met behulp van een van de standaard cloudserviceplannen die zorgt voor een goede stressbestendigheid. Dit helpt het systeem om adequate prestaties te tonen: in piekuren kan het bezoekersaantal van de website tot enkele duizenden toenemen.

Herbalife gebruikers kregen een volledig geïntegreerde winkelomgeving. Hierdoor kon het aantal klanten en het gemiddelde bedrag van hun bestellingen aanzienlijk worden verhoogd. Klanten hebben vanaf nu toegang tot hun winkelwagens van alle toestellen, de bestelgeschiedenis is gecentraliseerd en toont alle bestellingen, inclusief offline gedane. Een bestelling kan bijvoorbeeld in de mobiele applicatie worden samengesteld, terwijl de finale afhandeling ervan later via de persoonlijke account in de webwinkel kan worden gedaan of omgekeerd. 

Het bedrijf zag een verhoogde klantloyaliteit, een hogere omzet en eindeloze mogelijkheden om marketingtechnologieën te gebruiken – retargeting, upselling, cross-selling, CRM-marketing enz.

  • multichannel ecommerce store
  • multichannel e-Commerce catalog
  • ISDK nopCommerce Herbalife case
  • multichannel-ecommerce-store
  • multichannel-ecommerce store catalog
  • isdk-ecommerce-omnichannel-kiosks
  • ecommerce mobile for IoS and Android
  • mobile-application-android-ios-product
  • telegram-chatbot for ecommerce store, product
ZIE KLANTENFEEDBACK

Read more

27
jun
SharePoint Tablet-App-featuredSharePoint Tablet App

SharePoint Tablet App

Maatwerkontwikkeling, Mobiele oplossingen, SharePoint, UI-designadmin

Klant

Een bekende telecommunicatieholding die een breed scala aan diensten aanbiedt, waaronder breedband- en mobiele internettoegang, telefonie en digitale televisie

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het management van het bedrijf van de klant was al lang geïnteresseerd in de mogelijkheid om een hoog niveau centrum voor integratie van project- en procestaken te creëren. Naast de integratie zelf wilde het topmanagement tools hebben voor een eenvoudige visualisatie van geaggregeerde informatie en het snelle beheer (taaktoewijzing, commentaar, bijlagen).  

In het kader van de upgrade van de bedrijfsintranetportaal en de overgang naar SharePoint Server 2013 (zie het profiel Telecom.Enterprise-Portal.Services-Branding) was de klant van plan om sommihe van zijn interne zakelijke services te automatiseren.  

Een van deze services was met name een module voor integratie van investeringsplanning, technische projecten en facturering. De belangrijkste zakelijke gebruikers van deze service zijn topmanagers van het bedrijf. De complexiteit van de module werd bepaald door de noodzaak om in één informatieruimte gegevens uit verschillende systemen te integreren, welke technisch en logisch vanuit het oogpunt van de onderliggende bedrijfsmodellen hiervoor niet waren bedoeld.  

Naast de integratiee voorzag het project als tweede hoofddoel in de ontwikkeling van een lichte mobiele client voor het topmanagement van het bedrijf. Het idee was om alle belangrijke informatie over lopende projecten en hoog niveau taken verzamelen en aggregeren. Topmanagers wilden een analysetool krijgen die via tablets en breedformaatapparaten toegankelijk was.

Om gestelde doelen te bereiken, werden in het kader van het project de volgende taken uitgevoerd: 

  • Integratie en aggregatie van gegevens van ongelijksoortige IT-systemen 
  • Oprichting van één taakcentrum op basis van het Microsoft SharePoint bedrijfsportaal  
  • Ontwikkeling van een tool voor visualisatie en monitoring van belangrijke programma’s en projecten en KPI daarvan 
  • Ontwikkeling van een mobiele client voor tablets en breedbeeldapparaten, waarmee belangrijke aggregators en KPI’s op dashboards kunnen worden weergegeven en een snelle taaktoewijzing kan worden gemaakt 

De technische realisatie van de tabletoplossing is gedaan met behulp van het HTML5-applicaties van Devexpress Devextreme (https://js.devexpress.com/). Dit platform is in feite een grote set JS/HTML-componenten die speciaal zijn voorbereid voor het maken van interactieve en lichte webapplicaties, welke geschikt (responsief) zijn voor zowel gewone laptops als ook voor mobiele apparaten en tablets.  

We hebben de volgende componenten van deze set gebruikt: 

  • DataGrid 
  • Charting Widgets 
  • UI Widgets (basiselementen voor het bouwen van UI-interfaces)  

Gegevensuitwisseling en werklogica van HTML5-componenten is standaard – oproep (meestal asynchroon) van externe webservices gehost op de SharePoint-portaal van het bedrijf. 

De ontwikkelde oplossing maakte het mogelijk om 3 belangrijke, maar voorheen volledig afzonderlijke bedrijfs-IT-systemen te integreren. Het systeem voorzag top– en middenmanagers van één tool voor het analyseren en beheren van ontwerp- en technische taken. In total controleert het system meer dan 200 projecten en programmataken.  

De ontwikkelde mobiele client voor tablets bevat dashboards voor geaggregeerde ontwerpinformatie: doelgericht KPI’s en deadlines, actuele statussen en belangrijke problemen met de mogelijkheid om snel taken toe te wijzen. De gemiddelde responstijd van een mobiele applicatie met een stabiele internetverbinding is niet meer dan 1 seconde. 

Ongeveer 20 topmanagers en leiders van het bedrijf, inclusief zijn president, gebruiken dit systeem. 

  • SharePoint Tablet-App Tasks
  • SharePoint Tablet-App
  • SharePoint Tablet-App KPI
  • SharePoint Tablet-App Projects

Read more

27
mei
mvc-asp-net developmentOntwikkelen en testen van een geautomatiseerd controlesysteem voor de radiofrequentieapparatuur

Ontwikkelen en testen van een geautomatiseerd controlesysteem voor de radiofrequentieapparatuur

Bedrijfsapplicaties, Maatwerkontwikkeling, Testen en KCadmin

Klant

Populaire mobiel netwerk- en telecommunicatiebedrijf

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Bij het ontwikkelen en uitbreiden van het netwerk van zijn basisstations moest de klant een oplossing vinden om het proces van invoer en controle van gegevens over de nieuwe radiofrequentieapparatuur te automatiseren. 

Het projectdoel was onder meer oplossingen vinden voor het volgende: 

  1. Opslaan van informatie over 2G, 3G, 4G, radio-relais, draadloze toegangsapparatuur in een gestructureerde digitale vorm; 
  2. Opslaan van documenten van gerechtelijke autoriteiten in een gestructureerde vorm; 
  3. Papierloze interacties tussen de klant en gerechtelijke autoriteiten voor het verkrijgen van resultaten van bevindingen en onderzoeken; 
  4. Automatisering van legitimiteitscontroles voor gebruik van radiofrequentiebronnen; 
  5. Uniforme verslaggeving; 
  6. Controle van gebruikerstoegang tot informatie. 

De hoofdaannemer van het project was een van de toonaangevende IT- systeemintegratoren in dit segment. Zijn medewerkers hebben de belangrijkste architectonische structuren van het systeem ontwikkeld, grafische lay-outs voor de gebruikersinterface ontworpen en ook het hoofdsoftware-raamwerk van het systeem geïmplementeerd. 

Verder werd de implementatie van bepaalde systeemmodules aan ISDK uitbesteed, een bewezen betrouwbare partner in eerdere gezamenlijke projecten met de systeemintegrator. Naast de ontwikkeling hebben we ook een aanzienlijk hoeveelheid werk gedaan voor het testen van het systeem in de proefdraaifase. 

Systeemtests waren verdeeld in twee grote fasen: voorbereiding en goedkeuring van testgevallen en functionele testen zelf. 

De ontwikkeling van het systeem en zijn modules duurde 6 maanden. Vervolgens werd het systeem gedurende anderhalve maand getest en werden wijzigingen aangebracht op basis van testresultaten en resultaten van acceptatie door de klant. 

Technisch zijn de systeemmodules op het .NET-platform ontwikkeld en de webgebruikersinterface is met behulp van ASP.NET MVC geïmplementeerd. 

In de kwaliteitscontrolefase werden meer dan 40 testgevallen met verschillende niveaus van details ontwikkeld en goedgekeurd. Functioneel testen gebeurde meestal in de handmatige modus, maar sommige belangrijke tests werden geautomatiseerd, waardoor tijd in de proefdraaifase kon worden bespaard. 

ISDK had 5 mensen in het projectteam: 3 ontwikkelaars en 2 analisten-testers. 

  • asp-net development
  • asp-net development
  • asp-net development

Read more

  • 1
  • 2

Categorieën

  • Nieuws
  • Tech stories
  • eCommerce

Populaire onderwerpen

abonnementen Adjust Azure B2B België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM dataveiligheid DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events gegevensbescherming integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing Moodle MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving RPA SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
  • Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatiseringHoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    15 SEP 2021 · admin
  • Digitalisering van B2B verkoop en marketingDigitalisering van B2B verkoop en marketing
    Digitalisering van B2B verkoop en marketing
    10 AUG 2021 · admin
  • Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruikenBasis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    16 JUN 2021 · admin
  • Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgevingGegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    22 APR 2021 · admin
  • Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van HarmanLearning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    10 FEB 2021 · admin
  • Moodle: open source platform voor online lerenMoodle: open source platform voor online leren
    Moodle: open source platform voor online leren
    3 FEB 2021 · admin
  • Microsoft Power Virtual AgentsMicrosoft Power Virtual Agents
    Microsoft Power Virtual Agents
    28 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AppsMicrosoft Power Apps
    Microsoft Power Apps
    19 JAN 2021 · admin
  • RPA met Power Automate DesktopRPA met Power Automate Desktop
    RPA met Power Automate Desktop
    4 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AutomateMicrosoft Power Automate
    Microsoft Power Automate
    18 DEC 2020 · admin

Projects and solutions implemented

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15207245286

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

    RUSLAND Moskou


  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.