• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
20
jan
Harman-JBL-ecommerce-case-featuredVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE

VEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE

E-Commerce, Integratieadmin

Klant

WERELDWIJDE PRODUCENT VAN AUDIO- EN INFOTAINMENT-SYSTEMEN

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Harman is een van de grootste spelers in de audio- en infotainmentsystemenindustrie. Zijn massamarkt en professionele audioapparatuur staat bekend om haar kristalhelder en realistisch geluid, dat een standaard voor de hele audio-industrie is geworden. Het bedrijf is eigenaar van verschillende merken zoals JBL, AKG, Harman Kardon en anderen.  

Met het oog op het verhogen van inkomsten en klantloyaliteit besloot Harman om haar webwinkel te optimaliseren. Er waren herontwerp, implementatie van uitbreidingen en uitbreiding van internet en CRM marketingtools noodzakelijk. 

Zie de website: harman.club >>

Het werk met de website bestond uit de taken op de volgende hoofdgebieden. 

Invoering van nieuwe marketingtools om verkoop, conversie en algemene merktrouw van klanten te vergroten: 

  • Integratie van Google Tag Manager 
  • Introductie van Criteo retargeting-campagnes 
  • Integratie met een toonaangevend CPA-netwerk 
  • Bijhouden van interactie van bezoekers met de website en overdracht van gegevens naar het CRM–systeem 
  • Verbreding van de website-activiteiten en kortingacties 
  • Integratie met de toonaangevende Russische leveringsdienst PickPoint 

SEO optimalisatie: 

  • UI/UX website-aanpassingen, toevoeging van tags en meta–informatie 
  • Optimalisatie van mobiele website versie
  • Verbetering van website laadtijd (bureaublad en mobiele weergave, Google Insights) 

Zie de website: harman.club >>

  • Harman-JBL-full-screen-ecommerce-case
  • eCommerce hight-traffic retail
HARMAN.CLUB WEBSITE OPENEN ZIE KLANTENFEEDBACK

Read more

13
apr
Herbalife-nopCommerce-caseE-Commerce Omni-Channel

E-Commerce Omni-Channel

E-Commerce, Integratie, Mobiele oplossingen, UI-designadmin

Klant

internationaal bedrijf dat producten voor een uitgebalanceerde voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten produceert

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaten
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Herbalife, een wereldwijd bekende producent van voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten, breidt samen met Filuet Group, haar logistieke partner, uit naar Oost- en West-Europa. 

Bij het betreden van de markten van GOS- en 

Baltische landen wilde de klant een nieuwe strategie voor marktuitbreiding introduceren die een intens gebruik van moderne e-Commerce-instrumenten voorstelde. Ze wilden een systeem van verkoopkanalen creëren dat een enkele webwinkel voor alle nieuwe bedrijfsregio’s, mobiele applicaties voor populaire platforms (iOS en Android) en een netwerk van geautomatiseerde zelfbedieningskiosken (touchscreen-terminals) zal omvatten. Alle oplossingscomponenten moesten één enkele gegevensbron gebruiken, evenals gecentraliseerde inhoudbeheertools en een set van configuratie-instellingen. 

De geplande online-activiteiten moesten volledig worden geïntegreerd met het bestaande offline bedrijfsproces voor verwerking en levering van bestellingen.

De Omnichannel-oplossing vereiste een combinatie van verschillende externe en interne bedrijfstools, integratie met het Herbalife ERP- systeem en logistieke applicaties van Filuet Group. 

NopCommerce, een toonaangevende op .NET-gebaseerde oplossing van Microsoft, werd gekozen als een e-commerceplatform. 

De plugin-uitbreidbare architectuur ervan die gebruik maakt van het Dependency Injection- patroon biedt vrijwel onbeperkte mogelijkheden voor systeemintegratie. 

Binnen het project werden de volgende taken uitgevoerd: 

  • Ontwerp en ontwikkeling van een online winkel 
  • Ontwerp en ontwikkeling van mobiele applicaties die volledige synchronisatie van de winkelwagen en de bestelling met de online winkel bieden 
  • Integratie van het e-commerce kanaal met de bestaande offline architectuur van orderverwerking, prijsbepaling, opvolging van magazijnvoorraad etc. 
  • Inbedding van de verzendwidget van Filuet Group 
  • Integratie met betalingssystemen, toevoeging van nieuwe betaalmethoden met behulp van online bankieren 
  • Integratie van e-Commerce met verkoopkanalen (kiosken, geautomatiseerde verkoopwinkels) 
  • Implementatie van chatbots voor goederenverkoop en klantenondersteuning 

Het systeem wordt volledig gehost op Microsoft Azure met behulp van een van de standaard cloudserviceplannen die zorgt voor een goede stressbestendigheid. Dit helpt het systeem om adequate prestaties te tonen: in piekuren kan het bezoekersaantal van de website tot enkele duizenden toenemen.

Herbalife gebruikers kregen een volledig geïntegreerde winkelomgeving. Hierdoor kon het aantal klanten en het gemiddelde bedrag van hun bestellingen aanzienlijk worden verhoogd. Klanten hebben vanaf nu toegang tot hun winkelwagens van alle toestellen, de bestelgeschiedenis is gecentraliseerd en toont alle bestellingen, inclusief offline gedane. Een bestelling kan bijvoorbeeld in de mobiele applicatie worden samengesteld, terwijl de finale afhandeling ervan later via de persoonlijke account in de webwinkel kan worden gedaan of omgekeerd. 

Het bedrijf zag een verhoogde klantloyaliteit, een hogere omzet en eindeloze mogelijkheden om marketingtechnologieën te gebruiken – retargeting, upselling, cross-selling, CRM-marketing enz.

  • multichannel ecommerce store
  • multichannel e-Commerce catalog
  • ISDK nopCommerce Herbalife case
  • multichannel-ecommerce-store
  • multichannel-ecommerce store catalog
  • isdk-ecommerce-omnichannel-kiosks
  • ecommerce mobile for IoS and Android
  • mobile-application-android-ios-product
  • telegram-chatbot for ecommerce store, product
ZIE KLANTENFEEDBACK

Read more

27
jun
Automobile-company sharepoint hr-portalAutodealer.  SharePoint. HR-portaal: aanvragen en diensten

Autodealer. SharePoint. HR-portaal: aanvragen en diensten

SharePoint, UI-designadmin

Klant

Een groep van bedrijven die 5 officiële dealers van toonaangevende automerken verenigt. Deze is gespecialiseerd in de verkoop van nieuwe en gebruikte auto's.

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Aanvankelijk was dit project erop gericht om de HR-afdeling van verschillende routinewerkzaamheden te ontlasten: het bestellen van verklaringen, het ontvangen van loonstroken, het bestellen van kantoorartikelen en visitekaartjes, aanvraagformulieren, het informeren van werknemers over wijzigingen in bedrijfsregels, materialen voor aanpassing van nieuwe werknemers en nog veel meer.  

Vóór de start van het project werd besloten medewerkers te enquêteren om erachter te komen welke bestaande problemen er zijn en wat zij van een bedrijfsportaal verwachten. We ontvingen veel feedback en het werd duidelijk dat het project dient uitgebreid te worden. Met ondersteuning van de HR-afdeling werd deze uitbreiding op het topmanagement niveau van het bedrijf goedgekeurd.  

Van onze kant hebben wij, ISDK, onze ervaring en ontwikkelde portaal-oplossingen gedeeld: welke services het meest gevraagd bij andere bedrijven zijn, welke eventuele problemen kunnen er optreden, wat dient als eerste te worden gelanceerd en welke taken kunnen worden uitgesteld. Als gevolg hiervan werd samen met het functionele team van de klant een uitgebreid oplossingsconcept gevormd en werd het project gestart.

Tijdens het pilootproject (in één afdeling van het bedrijf) werden de volgende taken uitgevoerd:  

  • Nieuwsfeed, evenementenkalender, telefoongids, verjaardagen van medewerkers 
  • Persoonlijke pagina’s van werknemers en pagina’s van afdelingen 
  • Service voor boeking van spreekkamers 
  • Services voor aanvragen (documenten, kantoor, uittreksels, verlof, verklaringen) 
  • Module voor enquêtering en stemming 
  • Platform voor bespreking van bedrijfsevenementen en thematische blogs (gezondheid, reizen, vrijwilligerswerk, zelfontwikkeling) 
  • Bedrijfskennis database (pakket voor nieuwe medewerker, voorbeelden van aanvragen, beschrijving van procedures en contacten van verantwoordelijke personen, bibliotheek met zakelijke literatuur) 
  • Ideeënuitwisseling: elke medewerker kan zijn ideeën over verbetering van het werk van het bedrijf of het bedrijfsleven delen. 

Sommige modules vereisten ontwikkeling op maat, maar de meeste delen van de functionaliteit werden gerealiseerd met behulp van de standaardfuncties van het SharePoint-portaal (gratis versie van Foundation) en modulaire blokken van ons bedrijf (oplossingen: “ISDK-portaal: SharePoint – HR-services“ en “ISDK-portaal: SharePoint – elektronische aanvragen“). Er was maximaal gebruik van standaardfunctionaliteit nodig om de implementatiekosten te optimaliseren en de termijn tot het starten van proefgebruik te verkorten.

Op basis van de resultaten van de eerste projectfase ging het portaal live voor pilootgebruik. Enkele maanden gebruik toonden voordelen, evenals gebieden voor verdere verbetering zowel vanuit technisch als vanuit zakelijk oogpunt. Met name is het aantal niet-standaard vragen aan de helpdesk en rechtstreeks aan de boekhoudafdeling van het bedrijf met betrekking tot berekening van vakantiedagen en verlening van verlof, bestelling van kantoorartikelen en goederen, visitekaartjes enzovoort aanzienlijk verminderd. Naar schatting met 25-30%.  

Een ander positief punt is de vermindering van de gemiddelde verwerkingstijd van aanvragen tot 30-60 minuten in de halfautomatische modus, terwijl het eerder tot enkele dagen kon duren. De secties, waar medewerkers vaak gevraagde informatie kunnen downloaden – van marketing en technisch materiaal tot bedrijfsbeleid en instructies – werden erg populair. Het totale aantal documenten dat in de eerste paar weken van de portal is geüpload en gedownload bedroeg meer dan 200 items, wat wijst op een grote vraag naar een dergelijke centrale bestandsopslag.  

Daarbij waren ook de bijzonderheden aangegeven die wijzen op de noodzaak voor verdere ontwikkeling van bedrijfsprocessen binnen het bedrijf en technische ondersteuning voor het realiseren ervan. Sommige bedrijfsprocessen vereisen met name een diepere integratie van afzonderlijke IT-systemen van het bedrijf. Het betreft allereerst de integratie met het boekhoudsysteem (1S), evenals met de systemen voor het bijhouden en beheren van verkoop en klanteninformatie. Dit geldt in het bijzonder voor de aggregatie van informatie voor het management van het bedrijf.

 

  • hr-portal-sharepoint
  • hr-sharepoint-portal-new-employee
  • hr-portal-sharepoint
  • hr-portal-sharepoint-application

Read more

27
jun
sharepoint-bi-reportingSharePoint Integratie, Rapportering en BI

SharePoint Integratie, Rapportering en BI

Integratie, SharePointadmin

Klant

Een groep van bedrijven die 5 officiële dealers van toonaangevende automerken verenigt

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het topmanagement van de onderneming van de klant had behoefte aan een systeem van verslaggeving en BI voor elke van zijn afdelingen (verkoop van nieuwe auto’s, gebruikte auto’s, diensten) en ook aan de mogelijkheid om de informatie per bepaalde merken (automerken) te krijgen. Het idee van het managementteam was om met behulp van een dergelijk systeem de transparantie en de kwaliteit van managementbeslissingen te verhogen.  

In de eerste fase werd besloten om een uniform datamodel te ontwikkelen en het opstellen van 7 financiële verslagen te automatiseren. Het totale volume van analytisch werk, inclusief verschillende slicings en detaillering, zal ongeveer 20 verschillende vormen omvatten. Het opstellen van verslagen vereiste ook de integratie van gegevens van interne accountantdatabases. 

 

De tweede fase voorzag in het verplaatsen van alle verslagen naar een nieuw systeem op basis van het interne SharePoint-portaal (gratis versie van Foundation), het leren van specialisten van de financiële afdeling om complexe verslagen met verschillende slicings en gegevensdiepte zelfstandig op te maken.  

In de derde fase ging het over het instellen van tools voor prognose en analyse van verkoop en geplande kosten, evenals over het bieden van de mogelijkheid om de redenen te analyseren, waarom de geplande situatie van de werkelijke situatie voor afgelopen perioden afwijkt. 

Tijdens het pilootproject werden de volgende taken uitgevoerd:  

  • Ontwikkeling van een gegevensmodel voor de volgende vakgebieden: financiën, verkoop, inclusief gegevens per afdeling en per merk, HR (loonadministratie) 
  • Aansluiting van de volgende gegevensbronnen: 1S Boekhouding, 1S Lonen en personeelsbeheer, interne verkoopdatabases voor elke merkafdeling 
  • Ontwikkeling van uniforme procedures en bedrijfsregels voor data-integratie en –aggregatie 
  • Automatisering van het opmaken van documenten – genereren van verslagen en BI volgens een schema of op aanvraag van medewerkers 
  • Implementatie van een kostenprognosemodule 

De pilootmodule – het gebruikersgedeelte daarvan – is ontwikkeld als onderdeel van het SharePoint-portaal. De technische implementatie is echter niet afhankelijk van de bijzonderheden van het platform en, indien nodig, kan de module als zelfstandige webapplicatie werken. 

De resultaten van het project zijn als volgt: 

  • 4 hoofdanalyseverslagen en 15 hulpvormen die verschillende slicing van gegevens en detaildiepte werden ontwikkeld en in pilootgebruik genomen; 
  • Eerder werden verslagen eenmaal per maand op een bepaalde datum gegenereerd. Nu heeft het management van het bedrijf een analysetool ontvangen die dagelijks voor hen beschikbaar is en het mogelijk maakt om analyses op elke datum te maken, met elke slicing en diepte van gegevens (in het kader van het gedefinieerde model) 
  • Er is een prognoseanalysetool voor de verkoop en de werkelijke kostprijs van servicewerkzaamheden ontwikkeld; 
  • Vermindering van de tijd voor voorbereiding van verslagen maakte het mogelijk om ongeveer 80 manuren per maand te besparen 
  • sharepoint-bi-reporting-dashboard
  • sharepoint-bi-reporting-diagrams
  • sharepoint-bi-reporting-trends

Read more

27
jun
SharePoint Tablet-App-featuredSharePoint Tablet App

SharePoint Tablet App

Maatwerkontwikkeling, Mobiele oplossingen, SharePoint, UI-designadmin

Klant

Een bekende telecommunicatieholding die een breed scala aan diensten aanbiedt, waaronder breedband- en mobiele internettoegang, telefonie en digitale televisie

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het management van het bedrijf van de klant was al lang geïnteresseerd in de mogelijkheid om een hoog niveau centrum voor integratie van project- en procestaken te creëren. Naast de integratie zelf wilde het topmanagement tools hebben voor een eenvoudige visualisatie van geaggregeerde informatie en het snelle beheer (taaktoewijzing, commentaar, bijlagen).  

In het kader van de upgrade van de bedrijfsintranetportaal en de overgang naar SharePoint Server 2013 (zie het profiel Telecom.Enterprise-Portal.Services-Branding) was de klant van plan om sommihe van zijn interne zakelijke services te automatiseren.  

Een van deze services was met name een module voor integratie van investeringsplanning, technische projecten en facturering. De belangrijkste zakelijke gebruikers van deze service zijn topmanagers van het bedrijf. De complexiteit van de module werd bepaald door de noodzaak om in één informatieruimte gegevens uit verschillende systemen te integreren, welke technisch en logisch vanuit het oogpunt van de onderliggende bedrijfsmodellen hiervoor niet waren bedoeld.  

Naast de integratiee voorzag het project als tweede hoofddoel in de ontwikkeling van een lichte mobiele client voor het topmanagement van het bedrijf. Het idee was om alle belangrijke informatie over lopende projecten en hoog niveau taken verzamelen en aggregeren. Topmanagers wilden een analysetool krijgen die via tablets en breedformaatapparaten toegankelijk was.

Om gestelde doelen te bereiken, werden in het kader van het project de volgende taken uitgevoerd: 

  • Integratie en aggregatie van gegevens van ongelijksoortige IT-systemen 
  • Oprichting van één taakcentrum op basis van het Microsoft SharePoint bedrijfsportaal  
  • Ontwikkeling van een tool voor visualisatie en monitoring van belangrijke programma’s en projecten en KPI daarvan 
  • Ontwikkeling van een mobiele client voor tablets en breedbeeldapparaten, waarmee belangrijke aggregators en KPI’s op dashboards kunnen worden weergegeven en een snelle taaktoewijzing kan worden gemaakt 

De technische realisatie van de tabletoplossing is gedaan met behulp van het HTML5-applicaties van Devexpress Devextreme (https://js.devexpress.com/). Dit platform is in feite een grote set JS/HTML-componenten die speciaal zijn voorbereid voor het maken van interactieve en lichte webapplicaties, welke geschikt (responsief) zijn voor zowel gewone laptops als ook voor mobiele apparaten en tablets.  

We hebben de volgende componenten van deze set gebruikt: 

  • DataGrid 
  • Charting Widgets 
  • UI Widgets (basiselementen voor het bouwen van UI-interfaces)  

Gegevensuitwisseling en werklogica van HTML5-componenten is standaard – oproep (meestal asynchroon) van externe webservices gehost op de SharePoint-portaal van het bedrijf. 

De ontwikkelde oplossing maakte het mogelijk om 3 belangrijke, maar voorheen volledig afzonderlijke bedrijfs-IT-systemen te integreren. Het systeem voorzag top– en middenmanagers van één tool voor het analyseren en beheren van ontwerp- en technische taken. In total controleert het system meer dan 200 projecten en programmataken.  

De ontwikkelde mobiele client voor tablets bevat dashboards voor geaggregeerde ontwerpinformatie: doelgericht KPI’s en deadlines, actuele statussen en belangrijke problemen met de mogelijkheid om snel taken toe te wijzen. De gemiddelde responstijd van een mobiele applicatie met een stabiele internetverbinding is niet meer dan 1 seconde. 

Ongeveer 20 topmanagers en leiders van het bedrijf, inclusief zijn president, gebruiken dit systeem. 

  • SharePoint Tablet-App Tasks
  • SharePoint Tablet-App
  • SharePoint Tablet-App KPI
  • SharePoint Tablet-App Projects

Read more

28
mei
SharePoint-BIEnergiebesparingsprogramma. Analyse, ontwerp en integratie

Energiebesparingsprogramma. Analyse, ontwerp en integratie

Analyse en ontwerp, Integratie, SharePointadmin

Klant

een Russisch verticaal geïntegreerd oliebedrijf

  • ACHTERGROND
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Bij de klant wordt vele jaren planmatig gewerkt aan een efficiënter gebruik van resources in de ondernemingen die deel van het bedrijf uitmaken. Daarvoor werd een speciaal energiebesparingsprogramma goedgekeurd en geïmplementeerd, de uitvoering waarvan bestaat uit het regelmatig monitoren en analyseren van de energiebesparende maatregelen bij de dochterondernemingen.  

Er werd een speciaal multitier IT-systeem ontwikkeld om het werk van dit programma in verschillende fasen te ondersteunen en te systematiseren.  

De complexiteit van de oplossing wordt bepaald door de noodzaak om alle programma’s voor energiebesparing en efficiencyverhoging bij elke dochteronderneming te integreren door deze te koppelen op het niveau van het hoofdonderneming van het bedrijf, waar definitieve beslissingen worden genomen over de coördinatie van bepaalde maatregelen en de status van de uitvoering daarvan wordt opgevolgd. 

Vanuit technisch oogpunt moesten de volgende zeer complexe taken worden uitgevoerd om te zorgen dat de zakelijke functies van het systeem werden uitgevoerd: 

  • Het bouwen van een algemeen databus voor bedrijfsgegevens om een gegarandeerde interactie tussen het moederbedrijf en de dochterondernemingen daarvan te waarborgen; 
  • Het implementeren van gebruikerstools voor goedkeuring van programma’s en monitoring van de realisatie ervan op het SharePoint-portaal van het bedrijf; 
  • Het creëren van visuele tools voor verslaglegging en analyse (Reporting and BI) met behulp van de gespecialiseerde tools van de marktleiders, zoals QlikView of producten met vergelijkbare mogelijkheden. 

ISDK was vanaf de tweede uitvoeringsfase als aannemer bij dit project betrokken, toen afzonderlijke onderdelen van het systeem in de dochterondernemingen werden geïmplementeerd. Maar de implementatie ervan vond afzonderlijk plaats, zonder een algemeen logisch, structureel en informatiemodel te gebruiken. De geïmplementeerde modules zorgden niet voor de uitvoering van uniforme bedrijfsfuncties in het hele bedrijf.  

Bij de realisatie van de tweede fase van het systeem – op het niveau van het hele bedrijf – kregen de volgende taken een hoge prioriteit: 

  • analyse en beschrijving van reeds bestaande processen (as-is), 
  • formulering en goedkeuring van zakelijke vereisten voor de realisatie op bedrijfsniveau (to-be), 
  • uitwerking van een logische, informatieve en structurele architectuur van de oplossing, 
  • formulering van gedetailleerde functionele en technische vereisten voor de hoofdcomponenten van het toekomstige systeem: 
    • databus 
    • SharePoint-portaal, 
    • op QlikView gebaseerde Reporting & BI tools. 

Het projectteam bestond uit 15 mensen – bedrijfs– en systeemanalisten (inclusief 3 medewerkers van ISDK), architecten van databus voor bedrijfsgegevens, workflowprocessen op basis van SharePoint (lead architect was van ISDK), ontwikkelaars en specialisten in QlikView en integratie ermee (inclusief een ontwikkelaar van ISDK). 

Op basis van de resultaten van de analyse– en het ontwerp in de tweede fase van het project hebben onze specialisten (ISDK) samen met de algemene aannemer de volgende taken uitgevoerd: 

  • Er werd een functionele en systeemanalyse uitgevoerd die resulteerde in een set documenten met de beschrijving van processen en modellen van AS-IS en TO-BE; 
  • In totaal is het systeem ontworpen voor het werk van meer dan 2.000 werknemers van het bedrijf met de functionaliteit verdeeld in verschillende toegangsniveaus; 
  • Voor de ontwikkeling van bedrijfsprocessen en de bijbehorende functionele, logische en datamodellen werd de ARIS–methodiek (Architecture of Integrated Information Systems) gebruikt; 
  • Diagrammen van AS-IS en TO-BE-modellen zijn ook gemaakt volgens de ARIS-methodiek, er zijn meer dan 150 modellen van verschillende typen ontwikkeld; 
  • Er zijn interfaces ontworpen voor gegevensuitwisseling tussen de bedrijfsdatabus en de systeemmodules die in de dochterondernemingen werden ingezet; 
  • In de pilootmodus is de module ontworpen en geïmplementeerd voor de visualiatie en het beheer van energiebesparingsprogramma’s in de hoofdonderneming op het bedrijfs SharePoint-portaal; 
  • In de pilootmodus werden ook werkzaamheden uitgevoerd voor de integratie van QlikView-analysetools en de SharePoint-gebruikersomgeving. 
  • Business-Analysis-for-SharePoint-BI-EPC
  • Business-Analysis-for-SharePoint-BI-flow
  • Business-Analysis-for-SharePoint-BI-components

Read more

2
mrt
buyer order creation and execution system - featuredVerwerking en uitvoering van klantorders

Verwerking en uitvoering van klantorders

Bedrijfsapplicaties, Integratie, Ondersteuningadmin

Klant

Wereldwijde detailhandelaar in wooninrichtingsproducten

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De achtergrond voor de ontwikkeling van het systeem was de introductie van een nieuw bedrijfsproces van de detailhandelaar ter ondersteuning van de verkoop van producten buiten het hoofdassortiment. 

De noodzaak om het werk van het handelshuis, het centrale magazijn, de winkels en het callcenter van het bedrijf tegelijkertijd te automatiseren was bijzonder uitdagend. 

In het kader van het project werden de volgende werken uitgevoerd: 

  • In samenwerking met de klant werden analyse en planning van het nieuwe bedrijfsproces uitgevoerd. Dit resulteerde in gedetailleerde processchema’s en statusovergangen van de klantorders tijdens verwerking. Alle analyseresultaten worden in de vorm van strikte vereisten voor verdere ontwikkeling gepresenteerd; 
  • Er zijn de systeemmodules ontwikkeld en is de noodzakelijke integratie met gerelateerde voorraadbeheer- en geldsystemen uitgevoerd; 
  • De documentatie is opgesteld en het sleutelpersoneel van de klant is getraind; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet; 
  • De volgende ondersteuning is aan de klant verleend: 
    • Bij het opstarten en het proefdraaien van het systeem 
    • Gedurende 2 jaar dat het systeem wordt gebruikt. 

De volgende functionele modules zijn ontwikkeld: 

  • Voorraad- en materiaalbeheer 
  • CRM- en orderuitvoeringssysteem: 
    • Klantendatabase 
    • Ordercreatie en-uitvoering 
    • Besturing van de orderverwerking 
    • Monitoring en controle van de orderuitvoering 
    • Melding van overtredingen van de regels/overschrijdingen van de tijdsduur bij de orderverwerking 
    • Verzending van SMS-berichten naar klanten (bestelinformatie, uitvoeringsstatus etc.) 
  • Integratie met gerelateerde bedrijfsapplicaties: 
    • Kassa 
    • Voorraadboekhouding 
  • Gegevensanalyse en verslaggeving 
    • Managementrapportages: voorraadsaldo, actieve en voltooide orders, overtreding/overschrijding van regels/tijdsduur voor orderverwerking, niet-uitgevoerde bestellingen etc. 
    • Boekhoudformulieren voor verslagen, speciaal voor Rusland 
    • Grafische weergave van Belangrijke bedrijfsindicatoren 
  • Andere interne servicemodules

Het systeem werd sinds begin 2015 in de winkels van de detailhandelaar met succes geïmplementeerd en gebruikt. Sinds de lancering van het systeem zijn er 48.000 orders gecreëerd en verwerkt; meer dan 1.000 items worden in de voorraadmodule van het programma opgeslagen en de klantendatabase van het systeem bevat ongeveer 96.000 mensen. Daarbij ondersteunt het systeem het werk van meer dan 1500 werknemers van het bedrijf in 10 regio’s van Rusland. 

  • Client order creation and execution system - orders
  • Client order creation and execution system - articles
  • Client order creation and execution system - product card
  • Client order creation and execution system - print form
  • Client order creation and execution system - reporting
  • Client order creation and execution system - BI-analytics

Read more

Categorieën

  • Nieuws
  • Tech stories
  • eCommerce

Populaire onderwerpen

abonnementen Adjust Azure B2B België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM dataveiligheid DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events gegevensbescherming integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing Moodle MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving RPA SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
  • Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatiseringHoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    15 SEP 2021 · admin
  • Digitalisering van B2B verkoop en marketingDigitalisering van B2B verkoop en marketing
    Digitalisering van B2B verkoop en marketing
    10 AUG 2021 · admin
  • Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruikenBasis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    16 JUN 2021 · admin
  • Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgevingGegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    22 APR 2021 · admin
  • Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van HarmanLearning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    10 FEB 2021 · admin
  • Moodle: open source platform voor online lerenMoodle: open source platform voor online leren
    Moodle: open source platform voor online leren
    3 FEB 2021 · admin
  • Microsoft Power Virtual AgentsMicrosoft Power Virtual Agents
    Microsoft Power Virtual Agents
    28 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AppsMicrosoft Power Apps
    Microsoft Power Apps
    19 JAN 2021 · admin
  • RPA met Power Automate DesktopRPA met Power Automate Desktop
    RPA met Power Automate Desktop
    4 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AutomateMicrosoft Power Automate
    Microsoft Power Automate
    18 DEC 2020 · admin

Projects and solutions implemented

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15207245286

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

    RUSLAND Moskou


  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.