• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
24
okt
SharePoint in a business schoolSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool

SharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool

SharePointadmin

Klant

Bedrijfsschool (van TOP 30 in de ranglijst van Financial Times)

  • UITDAGING
  • OPLOSSING
  • RESULTAAT
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Met meer dan 300 werknemers was het een uitdaging om snel de juiste persoon te vinden, erachter te komen in welke afdeling hij zit en om snel contact met hem op te nemen, omdat er geen centraal adresboek was.

Het werk aan documenten was ook niet gecentraliseerd; ze werden opgeslagen op een server en samenwerking vond plaats via e-mails, wat zeer tijdrovend en ineffectief was. Omdat processen niet werden opgezet waren sommige acties bovendien onnodig repetitief, wat betekent dat dubbel werk moest worden gedaan. Een PR-afdeling moest bijvoorbeeld soortgelijke aankondigingen op het interne portaal en de officiële openbare website publiceren, waarvoor er twee afzonderlijke processen waren en hetzelfde nieuws moest in beide processen worden goedgekeurd, wat onnodig was omdat een PR-manager in werkelijkheid slechts één keer de beslissing over de publicatie neemt.

Het werd cruciaal om een moderne, responsieve en zeer collaboratieve werkomgeving te bouwen.

Het management van de universiteit heeft besloten om SharePoint Online en Office 365 in te stellen en lokale AD met Azure-tenant te integreren. Ze besloten ook om het proces van nieuwspublicatie te stroomlijnen: synchronisatie, goedkeuring, distributie van artikelen op de officiële website en het interne bedrijfsportaal.

  • Creëren van Organisatieschema. SharePoint Online en de bestaande AD werden gesynchroniseerd
  • Er is een telefoonboek toegevoegd. Het telefoonboek ondersteunt zoeken op naam, telefoonnummer en functie
  • Opzetten van de samenwerking met nieuws en aankondigingen:
    • Nieuws- en aankondigingssecties zijn in SharePoint Online gemaakt
    • Rollen en toegang zijn ingesteld: contentmanager (maakt publicaties), PR-editor (bewerkt, keurt de publicaties goed)
    • SharePoint Teams voor samenwerking zijn opgezet om de werkstroom te ondersteunen: contentmanager maakt een bestand voor een aankondiging of een nieuws –> in dit bestand vult de werknemer de vooraf gedefinieerde verplichte velden in, zoals Naam, Over het evenement, Over de spreker, Locatie, Tijd etc. –> Zodra het bestand is voltooid klikt de manager op “Verzenden” –> Zodra het bestand is verzonden ontvangt de PR-manager een e-mail met de melding dat een nieuwe aankondiging is toegevoegd –> De PR-manager controleert de aankondiging en bewerkt deze indien nodig. PR-managers hebben ook extra velden voor SEO-promotie, zoals KEYWORDS (trefwoorden), meta DESCRIPTIONS (metabeschrijvingen), TITLE (titel), Tags die niet beschikbaar zijn voor contentmanagers –> Laatste stap – de PR-manager klikt op “Gepubliceerd”, de aankondiging wordt vervolgens gepubliceerd op de officiële universitaire webpagina, wordt weergegeven in het gedeelte ‘Evenementen deze week’ op de website en wordt opgeslagen in de beheerdersgedeelte van de website. Nadat de aankondiging is gepubliceerd, kan het bestand alleen door PR-managers worden bewerkt.
  • SharePoint Online bedrijfsportaal werd de belangrijkste inforuimte, waar alle werknemers naar een collega kunnen zoeken waarmee ze in contact willen komen, evenals naar andere organisatorische informatie
  • Tijd voor het publiceren van nieuws op de universitaire website en het interne bedrijfsportaal werd verkort van 2 dagen tot 3-4 uur
  • User profile
  • Search for people
  • Search for people
  • Team contacts
  • GSoM news page

Read more

20
jan
Harman-JBL-ecommerce-case-featuredVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE

VEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE

E-Commerce, Integratieadmin

Klant

WERELDWIJDE PRODUCENT VAN AUDIO- EN INFOTAINMENT-SYSTEMEN

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Harman is een van de grootste spelers in de audio- en infotainmentsystemenindustrie. Zijn massamarkt en professionele audioapparatuur staat bekend om haar kristalhelder en realistisch geluid, dat een standaard voor de hele audio-industrie is geworden. Het bedrijf is eigenaar van verschillende merken zoals JBL, AKG, Harman Kardon en anderen.  

Met het oog op het verhogen van inkomsten en klantloyaliteit besloot Harman om haar webwinkel te optimaliseren. Er waren herontwerp, implementatie van uitbreidingen en uitbreiding van internet en CRM marketingtools noodzakelijk. 

Zie de website: harman.club >>

Het werk met de website bestond uit de taken op de volgende hoofdgebieden. 

Invoering van nieuwe marketingtools om verkoop, conversie en algemene merktrouw van klanten te vergroten: 

  • Integratie van Google Tag Manager 
  • Introductie van Criteo retargeting-campagnes 
  • Integratie met een toonaangevend CPA-netwerk 
  • Bijhouden van interactie van bezoekers met de website en overdracht van gegevens naar het CRM–systeem 
  • Verbreding van de website-activiteiten en kortingacties 
  • Integratie met de toonaangevende Russische leveringsdienst PickPoint 

SEO optimalisatie: 

  • UI/UX website-aanpassingen, toevoeging van tags en meta–informatie 
  • Optimalisatie van mobiele website versie
  • Verbetering van website laadtijd (bureaublad en mobiele weergave, Google Insights) 

Zie de website: harman.club >>

  • Harman-JBL-full-screen-ecommerce-case
  • eCommerce hight-traffic retail
HARMAN.CLUB WEBSITE OPENEN ZIE KLANTENFEEDBACK

Read more

26
nov
hr-sharepoint-trainings-home-featuredBedrijfsportaal. HRM-trainingen

Bedrijfsportaal. HRM-trainingen

SharePoint, UI-designadmin

Klant

Een bekende telecommunicatieholding die een breed scala aan diensten aanbiedt, waaronder breedband- en mobiele internettoegang, telefonie en digitale televisie

    Empty tab. Edit page to add content here.

    Als onderdeel van het updaten van het bedrijfsintranetportaal en het overgaan naar SharePoint Server 2013 (zie het profiel Telecom.Enterprise-Portal.Services-Branding) was de klant van plan om enkele van zijn interne zakelijke services op basis van SharePoint te automatiseren. 

    Een van deze services was met name een HRM-module voor de interne opleiding van medewerkers. Deze service biedt gebruikers een reeks trainingen van interne en externe providers. Bij gebruik van deze service kan de medewerker aanmelden en een verzoek indienen voor cursussen die voor hem beschikbaar zijn, zijn eigen opleidingskalender plannen, trainingen volgen en beoordelen enz.  

    De belangrijkste functies van deze service zijn als volgt: 

    • Beheren van het opleidingscatalogus en de opleidingskalender; 
    • Aanmelden voor trainingen door medewerkers van het bedrijf, planning van een persoonlijke opleidingskalender 
    • Bedrijfscoach: training houden 
    • Medewerker: training volgen 
    • Medewerker: training beoordelen 
    • Coach: medewerker beoordelen 
    • Bekijken van de geschiedenis van trainingen en informatie over het volgen daarvan door bepaalde medewerkers 
    • Opstellen en bekijken van opleidingsrapporten  

    Een aparte taak tijdens de ontwikkeling van de service was het aanpassen van de gebruikersinterface in overeenstemming met de algemene huisstijl en het Brandbook van het bedrijf. 

    Read more

    Categorieën

    • Nieuws
    • Tech stories
    • eCommerce

    Populaire onderwerpen

    abonnementen Adjust Azure B2B België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM dataveiligheid DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events gegevensbescherming integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing Moodle MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving RPA SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
    • Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatiseringHoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
      Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
      15 SEP 2021 · admin
    • Digitalisering van B2B verkoop en marketingDigitalisering van B2B verkoop en marketing
      Digitalisering van B2B verkoop en marketing
      10 AUG 2021 · admin
    • Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruikenBasis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
      Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
      16 JUN 2021 · admin
    • Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgevingGegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
      Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
      22 APR 2021 · admin
    • Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van HarmanLearning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
      Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
      10 FEB 2021 · admin
    • Moodle: open source platform voor online lerenMoodle: open source platform voor online leren
      Moodle: open source platform voor online leren
      3 FEB 2021 · admin
    • Microsoft Power Virtual AgentsMicrosoft Power Virtual Agents
      Microsoft Power Virtual Agents
      28 JAN 2021 · admin
    • Microsoft Power AppsMicrosoft Power Apps
      Microsoft Power Apps
      19 JAN 2021 · admin
    • RPA met Power Automate DesktopRPA met Power Automate Desktop
      RPA met Power Automate Desktop
      4 JAN 2021 · admin
    • Microsoft Power AutomateMicrosoft Power Automate
      Microsoft Power Automate
      18 DEC 2020 · admin

    Projects and solutions implemented

    https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
    https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
    https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
    https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
    https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
    https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
    https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
    https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

    Neem contact met ons op

    logo

    “The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

    Zoeken op onderwerp

    .NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

    Projecten

    https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
    https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
    https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
    https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
    https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
    https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
    https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
    https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
    https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

    Contact

    • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
      +32 484 40 10 53

      VS Austin, TX
      +1 737 2413109

      DUITSLAND Berlijn
      +49 15207245286

      LETLAND Riga
      + 371-27869927

      RUSLAND Moskou


    • info@isdk.be
    • https://isdk.be
    • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
    ISDK ©2010-2020
    X
    Uw project laten schatten?
    Vraag het aan !
    Versturen

    Alle rechten voorbehouden.

    ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

    Necessary Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.