• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
13
apr
Herbalife-nopCommerce-caseE-Commerce Omni-Channel

E-Commerce Omni-Channel

E-Commerce, Integratie, Mobiele oplossingen, UI-designadmin

Klant

internationaal bedrijf dat producten voor een uitgebalanceerde voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten produceert

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaten
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Herbalife, een wereldwijd bekende producent van voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten, breidt samen met Filuet Group, haar logistieke partner, uit naar Oost- en West-Europa. 

Bij het betreden van de markten van GOS- en 

Baltische landen wilde de klant een nieuwe strategie voor marktuitbreiding introduceren die een intens gebruik van moderne e-Commerce-instrumenten voorstelde. Ze wilden een systeem van verkoopkanalen creëren dat een enkele webwinkel voor alle nieuwe bedrijfsregio’s, mobiele applicaties voor populaire platforms (iOS en Android) en een netwerk van geautomatiseerde zelfbedieningskiosken (touchscreen-terminals) zal omvatten. Alle oplossingscomponenten moesten één enkele gegevensbron gebruiken, evenals gecentraliseerde inhoudbeheertools en een set van configuratie-instellingen. 

De geplande online-activiteiten moesten volledig worden geïntegreerd met het bestaande offline bedrijfsproces voor verwerking en levering van bestellingen.

De Omnichannel-oplossing vereiste een combinatie van verschillende externe en interne bedrijfstools, integratie met het Herbalife ERP- systeem en logistieke applicaties van Filuet Group. 

NopCommerce, een toonaangevende op .NET-gebaseerde oplossing van Microsoft, werd gekozen als een e-commerceplatform. 

De plugin-uitbreidbare architectuur ervan die gebruik maakt van het Dependency Injection- patroon biedt vrijwel onbeperkte mogelijkheden voor systeemintegratie. 

Binnen het project werden de volgende taken uitgevoerd: 

  • Ontwerp en ontwikkeling van een online winkel 
  • Ontwerp en ontwikkeling van mobiele applicaties die volledige synchronisatie van de winkelwagen en de bestelling met de online winkel bieden 
  • Integratie van het e-commerce kanaal met de bestaande offline architectuur van orderverwerking, prijsbepaling, opvolging van magazijnvoorraad etc. 
  • Inbedding van de verzendwidget van Filuet Group 
  • Integratie met betalingssystemen, toevoeging van nieuwe betaalmethoden met behulp van online bankieren 
  • Integratie van e-Commerce met verkoopkanalen (kiosken, geautomatiseerde verkoopwinkels) 
  • Implementatie van chatbots voor goederenverkoop en klantenondersteuning 

Het systeem wordt volledig gehost op Microsoft Azure met behulp van een van de standaard cloudserviceplannen die zorgt voor een goede stressbestendigheid. Dit helpt het systeem om adequate prestaties te tonen: in piekuren kan het bezoekersaantal van de website tot enkele duizenden toenemen.

Herbalife gebruikers kregen een volledig geïntegreerde winkelomgeving. Hierdoor kon het aantal klanten en het gemiddelde bedrag van hun bestellingen aanzienlijk worden verhoogd. Klanten hebben vanaf nu toegang tot hun winkelwagens van alle toestellen, de bestelgeschiedenis is gecentraliseerd en toont alle bestellingen, inclusief offline gedane. Een bestelling kan bijvoorbeeld in de mobiele applicatie worden samengesteld, terwijl de finale afhandeling ervan later via de persoonlijke account in de webwinkel kan worden gedaan of omgekeerd. 

Het bedrijf zag een verhoogde klantloyaliteit, een hogere omzet en eindeloze mogelijkheden om marketingtechnologieën te gebruiken – retargeting, upselling, cross-selling, CRM-marketing enz.

  • multichannel ecommerce store
  • multichannel e-Commerce catalog
  • ISDK nopCommerce Herbalife case
  • multichannel-ecommerce-store
  • multichannel-ecommerce store catalog
  • isdk-ecommerce-omnichannel-kiosks
  • ecommerce mobile for IoS and Android
  • mobile-application-android-ios-product
  • telegram-chatbot for ecommerce store, product
ZIE KLANTENFEEDBACK

Read more

2
jun
Property Geo-Search DatabaseCommercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

Commercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

Maatwerkontwikkelingadmin

Klant

Commercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het bedrijf verwerkt dagelijks honderden aanvragen van zijn klanten voor het zoeken en selecteren van commercieel en residentieel onroerend goed. Om de voorbereiding van klantmaterialen – folders en brochures – te versnellen, ontstond de behoefte om het werk van medewerkers te reorganiseren en moderne IT-tools in te voeren die het mogelijk maken om veel routinematige werkzaamheden aanzienlijk te vereenvoudigen.  

Medewerkers hadden bijvoorbeeld tools nodig om snel naar onroerend goed op basis van verschillende parameters te zoeken. Analyse van de locatie van objecten op de kaart, inclusief de geo-koppeling met nabijgelegen hoofdobjecten (winkelcentra, hotels, etc.) was ook erg gewild. Het resultaat van de verwerking van een klantverzoek diende het automatisch genereren van een folder met een geselecteerd onroerend goed object te zijn. 

ISDK heeft samen met FinCode, gevestigd in de VS, een interactieve geo-informatie databank voor onroerend goed objecten ontwikkeld en bij de klant geïmplementeerd. 

Belangrijkste functies van dit systeem zijn als volgt: 

  • Opslaan van informatie over onroerend goed in de grootste Amerikaanse steden 
  • Interactief zoeken en beoordelen van objecten door Google.Maps 
  • Geïntegreerd CRM-systeem voor klanten, makelaars en vastgoedeigenaren 
  • Online genereren van profielen, verslagen en commerciële aanbiedingen voor verkoop en verhuur van onroerend goed objecten 

Het systeem is ontwikkeld als een weboplossing, sommige functies waarvan ook op de mobiele telefoon toegankelijk zijn. 

Het project resulteerde in het implementeren van het systeem in 2013 in de eerste pilotregio – in de stad New York. In het systeem zijn geregistreerd en werken meer dan 150 werknemers van het bedrijf zelf, de database bevat meer dan 5.000 klanten en contactpersonen van het het bedrijf en het belangrijkste cijfer is 30.000 – zoveel onroerend goed objecten werd geïmporteerd in de database van het systeem op het moment van de lancering ervan. 

De gemiddelde responstijd bij het zoeken naar objecten in de database of het gebruik van een Google-kaart is 1,5 seconden. De generatietijd van een volledige folder voor een bepaald object is 2,5 seconden. 

  • .net development crm and tenants database
  • .net development crm and prospects database
  • .net development devexpress reporting

Read more

26
mei
ipad, web and mobile developmentFinanciële markt. Transactie-database en analytics. Web- en mobiele versie

Financiële markt. Transactie-database en analytics. Web- en mobiele versie

Bedrijfsapplicaties, Mobiele oplossingenadmin

Klant

Financieel en makelaarsbedrijf dat beleggings- en makelaarsdiensten op de Amerikaanse aandelenmarkt aanbiedt

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • Results

Werknemers van het bedrijf moeten toegang hebben tot actuele huidige en historische informatie over de toestand op de markten en bepaalde emittenten, de geschiedenis van uitgevoerde transacties en details over eerder genomen investeringsbeslissingen. 

Aan het begin van het project had het bedrijf geen uniforme aanpak voor het beheren van zijn eigen database van opgebouwde kennis en informatie. Gegevens werden opgeslagen als afzonderlijke bestanden, analytische overzichten, emittentprofielen en uitgevoerde transacties. De catalogus werd onregelmatig bijgewerkt, het werd niet gecontroleerd op dataduplicatie, had een aanzienlijke omvang en bleef groeien. 

In dergelijke situatie was het zoeken naar de benodigde informatie best moeilijk. Bovendien was er ook geen toegang tot informatie via mobiele toestellen en tablets, wat cruciaal is voor het nemen van tijdige beslissingen op de Amerikaanse 

Aandelenmarkt. 

De belangrijkste vereisten voor de nieuwe service waren als volgt: 

  • Registreren van de transactiegeschiedenis en alle daarmee verband houdende activiteiten of externe gebeurtenissen voor een bepaalde emittent 
  • Implementeren in de vorm van een lichtgewicht website (met minimale laadtijd) met de mogelijkheid om de database op tablets en mobiele toestellen te bekijken 
  • Snel en gebruiksvriendelijk zoeken op emittenten en gebeurtenissen 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Creëren van één opslag voor diverse informatie: 

bestanden, verslagen, notities, opmerkingen 

  • Implementeren van een zoekmachine afgestemd op specifieke kenmerken van het werk van werknemers van het bedrijf en een groot databasevolume: contextueel zoeken werd aangevuld met filters op emittenten etc. voor nauwkeurigere zoekresultaten 
  • Ontwikkelen en optimaliseren van schermvormen voor een minimaal ‘gewicht’ van de gebruikersinterface en de maximale laadsnelheid 
  • Aanpassen van de interface voor het werken met mobiele toestellen en tablets 

Het systeem is met succes geïmplementeerd en wordt actief gebruikt door medewerkers van het bedrijf. Elke dag verwerkt het systeem gemiddeld 1.000 zoekopdrachten en meer dan 3.000 gegevensupdates (bestanden, opmerkingen, notities). De gemiddelde verwerkingsduur van een opdracht is 1.000 milliseconden. 

Read more

2
mrt
buyer order creation and execution system - featuredVerwerking en uitvoering van klantorders

Verwerking en uitvoering van klantorders

Bedrijfsapplicaties, Integratie, Ondersteuningadmin

Klant

Wereldwijde detailhandelaar in wooninrichtingsproducten

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De achtergrond voor de ontwikkeling van het systeem was de introductie van een nieuw bedrijfsproces van de detailhandelaar ter ondersteuning van de verkoop van producten buiten het hoofdassortiment. 

De noodzaak om het werk van het handelshuis, het centrale magazijn, de winkels en het callcenter van het bedrijf tegelijkertijd te automatiseren was bijzonder uitdagend. 

In het kader van het project werden de volgende werken uitgevoerd: 

  • In samenwerking met de klant werden analyse en planning van het nieuwe bedrijfsproces uitgevoerd. Dit resulteerde in gedetailleerde processchema’s en statusovergangen van de klantorders tijdens verwerking. Alle analyseresultaten worden in de vorm van strikte vereisten voor verdere ontwikkeling gepresenteerd; 
  • Er zijn de systeemmodules ontwikkeld en is de noodzakelijke integratie met gerelateerde voorraadbeheer- en geldsystemen uitgevoerd; 
  • De documentatie is opgesteld en het sleutelpersoneel van de klant is getraind; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet; 
  • De volgende ondersteuning is aan de klant verleend: 
    • Bij het opstarten en het proefdraaien van het systeem 
    • Gedurende 2 jaar dat het systeem wordt gebruikt. 

De volgende functionele modules zijn ontwikkeld: 

  • Voorraad- en materiaalbeheer 
  • CRM- en orderuitvoeringssysteem: 
    • Klantendatabase 
    • Ordercreatie en-uitvoering 
    • Besturing van de orderverwerking 
    • Monitoring en controle van de orderuitvoering 
    • Melding van overtredingen van de regels/overschrijdingen van de tijdsduur bij de orderverwerking 
    • Verzending van SMS-berichten naar klanten (bestelinformatie, uitvoeringsstatus etc.) 
  • Integratie met gerelateerde bedrijfsapplicaties: 
    • Kassa 
    • Voorraadboekhouding 
  • Gegevensanalyse en verslaggeving 
    • Managementrapportages: voorraadsaldo, actieve en voltooide orders, overtreding/overschrijding van regels/tijdsduur voor orderverwerking, niet-uitgevoerde bestellingen etc. 
    • Boekhoudformulieren voor verslagen, speciaal voor Rusland 
    • Grafische weergave van Belangrijke bedrijfsindicatoren 
  • Andere interne servicemodules

Het systeem werd sinds begin 2015 in de winkels van de detailhandelaar met succes geïmplementeerd en gebruikt. Sinds de lancering van het systeem zijn er 48.000 orders gecreëerd en verwerkt; meer dan 1.000 items worden in de voorraadmodule van het programma opgeslagen en de klantendatabase van het systeem bevat ongeveer 96.000 mensen. Daarbij ondersteunt het systeem het werk van meer dan 1500 werknemers van het bedrijf in 10 regio’s van Rusland. 

  • Client order creation and execution system - orders
  • Client order creation and execution system - articles
  • Client order creation and execution system - product card
  • Client order creation and execution system - print form
  • Client order creation and execution system - reporting
  • Client order creation and execution system - BI-analytics

Read more

Categorieën

  • Nieuws
  • Tech stories
  • eCommerce

Populaire onderwerpen

abonnementen Adjust Azure België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
  • Overzicht van Microsoft Office 365 appsOverzicht van Microsoft Office 365 apps
    Overzicht van Microsoft Office 365 apps
    12 NOV 2020 · admin
  • Welk platform voor mobiele app-analyses past bij u?Welk platform voor mobiele app-analyses past bij u?
    Welk platform voor mobiele app-analyses past bij u?
    5 NOV 2020 · admin
  • Minimaal levensvatbaar product om uw bedrijfsidee snel en met een klein budget te testenMinimaal levensvatbaar product om uw bedrijfsidee snel en met een klein budget te testen
    Minimaal levensvatbaar product om uw bedrijfsidee snel en met een klein budget te testen
    16 OKT 2020 · admin
  • Hoe tracking en analyse u kunnen helpen uw marketinginspanningen voor uw mobiele app te maximaliserenHoe tracking en analyse u kunnen helpen uw marketinginspanningen voor uw mobiele app te maximaliseren
    Hoe tracking en analyse u kunnen helpen uw marketinginspanningen voor uw mobiele app te maximaliseren
    30 SEP 2020 · admin
  • Gebruikersanalyse: vergelijking van Snowplow en Google Analytics 360Gebruikersanalyse: vergelijking van Snowplow en Google Analytics 360
    Gebruikersanalyse: vergelijking van Snowplow en Google Analytics 360
    16 SEP 2020 · admin
  • Maximaliseer uw marketinginspanningen met analyse van gebruikersgedrag op basis van Snowplow gegevensMaximaliseer uw marketinginspanningen met analyse van gebruikersgedrag op basis van Snowplow gegevens
    Maximaliseer uw marketinginspanningen met analyse van gebruikersgedrag op basis van Snowplow gegevens
    20 AUG 2020 · admin
  • Wettelijke EU-Voorschriften voor E-CommerceWettelijke EU-Voorschriften voor E-Commerce
    Wettelijke EU-Voorschriften voor E-Commerce
    26 JUN 2020 · admin
  • Coronavirus: bedrijfsimpact en verdere strategieCoronavirus: bedrijfsimpact en verdere strategie
    Coronavirus: bedrijfsimpact en verdere strategie
    25 MEI 2020 · admin
  • nopCommerce 4.30 – nieuwe versie is uitnopCommerce 4.30 – nieuwe versie is uit
    nopCommerce 4.30 – nieuwe versie is uit
    22 MEI 2020 · admin
  • Lanceren van Ecommerce op basis van abonnementenLanceren van Ecommerce op basis van abonnementen
    Lanceren van Ecommerce op basis van abonnementen
    18 MEI 2020 · admin

Projects and solutions implemented

https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel
https://isdk.be/wp-content/uploads/hr-sharepoint-trainings-home-400-200-150x150.pngBedrijfsportaal. HRM-trainingen
https://isdk.be/wp-content/uploads/Automobile-company-sharepoint-hr-portal-400-200-150x150.pngAutodealer.  SharePoint. HR-portaal: aanvragen en diensten

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel
https://isdk.be/wp-content/uploads/hr-sharepoint-trainings-home-400-200-150x150.pngBedrijfsportaal. HRM-trainingen
https://isdk.be/wp-content/uploads/Automobile-company-sharepoint-hr-portal-400-200-150x150.pngAutodealer.  SharePoint. HR-portaal: aanvragen en diensten

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15233977274

    RUSLAND Moskou
    +7 495 651 66 62

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.