• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
2
jun
Property Geo-Search DatabaseCommercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

Commercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

Maatwerkontwikkelingadmin

Klant

Commercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het bedrijf verwerkt dagelijks honderden aanvragen van zijn klanten voor het zoeken en selecteren van commercieel en residentieel onroerend goed. Om de voorbereiding van klantmaterialen – folders en brochures – te versnellen, ontstond de behoefte om het werk van medewerkers te reorganiseren en moderne IT-tools in te voeren die het mogelijk maken om veel routinematige werkzaamheden aanzienlijk te vereenvoudigen.  

Medewerkers hadden bijvoorbeeld tools nodig om snel naar onroerend goed op basis van verschillende parameters te zoeken. Analyse van de locatie van objecten op de kaart, inclusief de geo-koppeling met nabijgelegen hoofdobjecten (winkelcentra, hotels, etc.) was ook erg gewild. Het resultaat van de verwerking van een klantverzoek diende het automatisch genereren van een folder met een geselecteerd onroerend goed object te zijn. 

ISDK heeft samen met FinCode, gevestigd in de VS, een interactieve geo-informatie databank voor onroerend goed objecten ontwikkeld en bij de klant geïmplementeerd. 

Belangrijkste functies van dit systeem zijn als volgt: 

  • Opslaan van informatie over onroerend goed in de grootste Amerikaanse steden 
  • Interactief zoeken en beoordelen van objecten door Google.Maps 
  • Geïntegreerd CRM-systeem voor klanten, makelaars en vastgoedeigenaren 
  • Online genereren van profielen, verslagen en commerciële aanbiedingen voor verkoop en verhuur van onroerend goed objecten 

Het systeem is ontwikkeld als een weboplossing, sommige functies waarvan ook op de mobiele telefoon toegankelijk zijn. 

Het project resulteerde in het implementeren van het systeem in 2013 in de eerste pilotregio – in de stad New York. In het systeem zijn geregistreerd en werken meer dan 150 werknemers van het bedrijf zelf, de database bevat meer dan 5.000 klanten en contactpersonen van het het bedrijf en het belangrijkste cijfer is 30.000 – zoveel onroerend goed objecten werd geïmporteerd in de database van het systeem op het moment van de lancering ervan. 

De gemiddelde responstijd bij het zoeken naar objecten in de database of het gebruik van een Google-kaart is 1,5 seconden. De generatietijd van een volledige folder voor een bepaald object is 2,5 seconden. 

  • .net development crm and tenants database
  • .net development crm and prospects database
  • .net development devexpress reporting

Read more

17
apr
SP PortalSharePoint bankportaal. Werknemersonderzoeken

SharePoint bankportaal. Werknemersonderzoeken

Analyse en ontwerp, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Russische bank, behorend tot de TOP 10, met een uitgebreid netwerk van vestigingen verspreid over het hele land

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De bank heeft meer dan 20 duizend werknemers. Als onderdeel van de ontwikkeling van het bedrijfsportaal was er behoefte aan een service om werknemers die dit portaal gebruiken te enquêteren. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om een flexibele en aanpasbare tool te creëren voor het maken en uitvoeren van enquêtes en vervolgens verslagen over onderzoeksresultaten op te stellen. 

De standaard functionaliteit van het SharePoint-platform was niet geschikt voor deze taak vanwege het gebrek aan benodigde instellingsmogelijkheden. 

Kenmerkend voor dit project waren de volgende vereisten: 

  • Ondersteuning van de IE8+ browser;
  • Mogelijkheid tot instelling van het uiterlijk van elke afzonderlijke enquête: pagina– en kolomsplitsing, instelling van vragenvolgorde; 
  • Mogelijkheid tot opstelling van regels voor de validatie van ingevoerde antwoorden;
  • Aanmaken van verschillende vraagtypes die in SharePoint niet bestaan;
  • Mogelijkheid tot toevoeging van afbeeldingen aan enquêtes;
  • Weergave van het voltooiingspercentage van een enquête;
  • Maken van verslagen

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. 

Resultaat: functionele UML- diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 

  • Als basisfunctionaliteit werd de standaardfunctionaliteit van SharePoint-enquêtes gekozen. 

Maar de inhoud van enquêtes is verbeterd om tijdens het laden van een enquête de gegevens over de visuele weergave van de enquête te downloaden; 

  • Standaard enquêtesjabloon wordt getransformeerd met behulp van JavaScript en webservices; 
  • Het instellen van de visuele weergave van elke enquête vindt plaats op een speciaal ontworpen administratiepagina. Vervolgens wordt de beschrijving van deze visuele weergave in een bestand opgeslagen; 
  • Daarbij is het mogelijk om de visuele weergave van elke afzonderlijke vraag aan te passen. 

Bijvoorbeeld de antwoordopties in een rij of in een kolom te plaatsen en inspringingen in te stellen; 

  • Met behulp van JavaScript worden validatieregels voor ingevoerde antwoorden toegepast; 
  • Met behulp van DevExpress zijn verslagen ontwikkeld over de resultaten van het doorlopen van enquêtes door gebruikers met de mogelijkheid om gegevens over verschillende afdelingen te bekijken. Hiervoor is integratie met een andere portaalmodule uitgevoerd die informatie over de structuur van afdelingen bevat; 
  • Ontwikkelde documentatie: gebruikers- en beheerdershandleiding;
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant;
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet. 

Het systeem werd in het najaar 2015 in het bedrijfsportaal geïmplementeerd. 

Deze ontwikkeling vormt een belangrijke aanvulling op de bestaande functionaliteit van de SharePoint enquêtering en vereenvoudigt het maken van nieuwe enquêtes en het analyseren van resultaten ervan. 

  • SharePoint Survey Module
  • SharePoint Survey Module
  • SharePoint Survey Module

Read more

12
apr
SharePoint. Bank BranchesSharePoint bankportaal. Vestigings- en geldautomaten gds en map

SharePoint bankportaal. Vestigings- en geldautomaten gds en map

SharePoint, UI-designadmin

Klant

Russische bank, behorend tot de TOP 10, met een uitgebreid netwerk van vestigingen verspreid over het hele land

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De bank heeft meer dan 1.000 vestigingen in de Russische Federatie. De vestigingen verschillen qua functies: dienstverlening aan particulieren of rechtspersonen, werken met 

Deposito’s, type geldautomaten etc. 

Een van de doelen van de SharePoint-portaalontwikkeling was om bankmedewerkers een gemakkelijke toegang tot deze informatie te geven. 

Het doel van de service is om alle informatie over het vestigingsnetwerk, zijn filialen en geldautomaten van de bank te consolideren, gebruikers gemakkelijke toegang tot deze informatie te bieden en flexibel te kunnen zoeken met de mogelijkheid om de resultaten op een kaart weer te geven, evenals rechten op informatiewijziging te beheren. 

Een onderscheidend kenmerk van het project waren de volgende vereisten: 

  • IE8 + browserondersteuning; 
  • Alle bankvestigingen zijn onderverdeeld in subtypes: servicepunt en verkooppunt; 
  • De goedkeuringsprocedure voor het wijzigen van vestigingsinformatie begint alleen als bepaalde velden worden gewijzigd; 
  • Alleen werknemers die verantwoordelijk zijn voor de regio waar de vestiging zich bevindt, kunnen wijzigingen goedkeuren; 
  • Sommige informatie over de vestigingen wordt opgeslagen in een extern systeem en voor het ophalen ervan wordt BCS gebruikt; 
  • Het systeem moet een interactieve kaart van Russische Federatie met verdeling in federale districten bevatten voor het zoeken binnen een bepaald federaal district en een bepaalde federale regio; 
  • Zoekresultaten moeten op deze interactieve kaart worden getoond; 
  • Het systeem biedt ondersteuning voor het full text-zoeken van vestigingen op regio, plaats, adres, naam en eigenschappen; 
  • Elke vestiging heeft een gegevenskaart met informatie en foto’s. 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. Resultaat: functionele UML-diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 
  • Import van vestigingsgegevens; 
  • Ontwikkeling van een interactieve kaart van de van federale districten met behulp van het svg-formaat. Bij het klikken op een federaal district wordt door het systeem de regio’s geselecteerd die bij dat district horen. Wanneer een regio wordt geselecteerd, toont het systeem een lijst met bankvestigingen. Deze oplossing is ook aangepast voor het werken in het oude IE8; 
  • Het systeem ondersteunt het zoeken in volledige tekst in alle vestigingen in de Russische Federatie met behulp van een SharePoint-zoekfunctie; 
  • Gebruikers kunnen zoekresultaten verder filteren op parameters, evenals dynamisch zoeken in tekst naar woorddelen; 
  • Zoekresultaten omvatten snelkoppelingen naar services geleverd door de bijbehorende vestiging; 
  • Zoekresultaten worden op de Yandex-kaart getoond; 
  • Bij het klikken op de vestiging opent het systeem de gegevenskaart met informatie en foto’s; 
  • Beheerders worden gekoppeld met regio’s via lijsten, daarbij worden gebruikers aan overeenkomstige SharePoint-groepen automatisch toegevoegd voor toewijzing van rechten; 
  • Het systeem heeft een volledig interactieve interface en alle gebruikersinteracties worden gedaan zonder het herladen van de pagina met behulp van de JavaScript-bibliotheken: SharePoint CSOM, jQuery, knockoutjs en webservices; 
  • Ontwikkeling van documentatie: gebruikers- en beheerdershandleiding 
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet.

Het systeem werd in het najaar 2015 in het zakelijke portaal geïmplementeerd. 

Informatie over ongeveer 1500 vestigingen en 3000 geldautomaten werd geïmporteerd. 

De responstijd van het systeem bij alle zoekmogelijkheden is minder dan 2 seconden omdat er maar heel weinig gegevens uit de gegevensbron worden opgevraagd – meestal treedt de SharePoint-index als gegevensbron op. 

Het systeem heeft een gebruiksvriendelijke interface en kan snel worden gebruikt. 

  • SharePoint. Bank Branch -Info
  • SharePoint. Bank Branch -Map
  • SharePoint. Bank Branch -Region

Read more

12
apr
Sharepoint-portal-eRequest-Approval-Service-nintexSharePoint-protaal. Goedkeuring van elektronische aanvragen

SharePoint-protaal. Goedkeuring van elektronische aanvragen

Integratie, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Wereldwijde producent van parfums, cosmetica en lichaamsverzorgingsproducten

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Als onderdeel van de module van interne services op het SharePoint-portaal van de klant werd besloten om een module te implementeren voor elektronische goedkeuring van aanvragen voor toegang tot informatiesystemen en bedrijfsservices van het bedrijf voor nieuwe werknemers. 

Aan nieuwe of reeds bestaande werknemers kunnen de rechten op zakelijke services worden verleend of uitgebreid. Werknemers kunnen bijvoorbeeld een mobiele telefoon, een 

PC en toegang tot verschillende informatiesystemen van het bedrijf krijgen. 

Elke type aanvraag wordt door bepaalde werknemers beoordeeld: bestuurders, financiële en IT-afdelingen. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om het goedkeuringsproces van aanvragen gegroepeerd in algemene aanvragen per gebruiker te automatiseren. 

Het project werd gekenmerkt door de volgende vereisten: 

  • Groeperen van meerdere aanvragen in één enkele aanvraag ter goedkeuring. Het is mogelijk om verschillende typen aanvragen voor dezelfde werknemer in één in de relevante blokken verdeelde formulier te maken; 
  • Mogelijkheid om elk type aanvraag afzonderlijk goed te keuren; 
  • Mogelijkheid om een afzonderlijke aanvraag via een aanvraagformulier rechtstreeks goed te keuren of af te wijzen. 
  • Automatische voltooiing van de taak als de gebruiker alle blokken in de aanvraagformulier goedkeurt of afwijst. 
  • Instelling van de zichtbaarheid van blokken en/of delen ervan voor de gebruiker afhankelijk van zijn rol en de huidige goedkeuringsfase. De gebruiker die een aanvraag opent heeft alleen toegang tot een bepaalde reeks acties die met de huidige goedkeuringsfase overeenkomt. 
  • Uitbreiding van de standaard NINTEX-delegatiefunctionaliteit, waarmee bepaald kan worden of de rechten aan de huidige gebruiker gedelegeerd zijn of dat hij deze oorspronkelijk had. 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Uitwerking van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. Functionele UML-diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface als resultaat; 
  • Installatie en configuratie van het Nintex platform; 
  • Ontwikkeling van een wsp-pakket dat klaar is om te installeren en bevat lijsten, vooraf ingestelde mappen en veiligheidsgroepen. 
  • Ontwikkeling van een in blokken onderverdeelde aanvraagformulier met behulp van Nintex Forms. Elk blok heeft zijn eigen goedkeuringsstatus en knoppen voor goedkeuring/afwijzing. 
  • Ontwikkeling van weergavelogica voor blokken en besturingselementen met behulp van regels en js-scripts. 
  • Ontwikkeling van een vertakte workflow die elk blok afzonderlijk goedkeurt met behulp van Nintex Workflow. Als meerdere taken aan dezelfde gebruiker/groep moeten worden toegewezen, worden ze in één taak gecombineerd. 
  • Als onderdeel van het goedkeuringsproces zijn taakformulieren ontwikkeld voor het geval dat taken handmatig moeten worden afgesloten. Daarbij wordt bij elk taakformulier gecontroleerd of de acties met de aanvraag zijn uitgevoerd zoals gespecificeerd in de taak; 
  • Als onderdeel van het goedkeuringsproces worden sjablonen voor e-mailmeldingen geconfigureerd; 
  • Implementatie van automatische taakafsluiting bij goedkeuring/afwijzing van blokken op het aanvraagformulier. 
  • Ontwikkeling van een webservice die Nintex API gebruikt om te bepalen of taken aan de bepaalde gebruiker zijn gedelegeerd. 
  • Ontwikkeling van documentatie: gebruikers– en beheerdershandleidingen; 
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet. 

Het systeem werd in het bedrijfsportaal van de klant in het voorjaar 2016 geïmplementeerd. 

Het proces voor het maken en goedkeuren van aanvragen om apparatuur of toegang tot informatiesystemen te krijgen werd zoveel mogelijk verkort, zodat elke bij dit proces betrokken werknemer een taak met een kennisgeving tijdig ontvangt. De werknemer heeft minimale inspanningen nodig om een aanvraag goed te keuren. 

Elke gebruiker heeft vooraf gedefinieerde toegangsrechten om informatie en goedkeuringsprocedures aan te vragen afhankelijk van zijn rol in het bedrijf. 

  • Portal Staff Requests -Approval Service based on nintex workflow
  • Portal Staff Requests -Approval Service based on nintex forms
  • Portal Staff Requests -Approval Service based on nintex workflow

Read more

21
mrt
Corporate Portal - Manege Employee Work ScheduleSharePoint-portaal. Werkschema’s voor werknemers

SharePoint-portaal. Werkschema’s voor werknemers

Integratie, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Ambitieuze producent van parfums, cosmetica en lichaamsverzorgingsproducten

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De klant heeft een uitgebreid handelsnetwerk en aparte cosmetica-winkels over het hele Rusland – ongeveer 2.000 verkooppunten. Meer dan 600 verkoopadviseurs werken in deze verkooppunten gespecialiseerd in cosmetische producten van bepaalde merken. 

Voorheen maakten managers eens per maand handmatig werkschema’s voor verkoopadviseurs in Excel en verstuurden deze naar verkoopadviseurs. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om het opstellen van werkschema’s (op basis van de gegevens over de schema’s van de vorige maand) en het versturen van werkschema’s te automatiseren. 

De belangrijkste uitdagingen voor de systeemontwikkeling waren als volgt: 

  • Instellen van toegangsrechten van gebruikers tot werkschema’s afhankelijk van hun positie, afdeling, regio van Rusland kennis van de specifieke kenmerken van bepaalde productmerken. 
  • Mogelijkheid om het werkschema automatisch te maken op basis van de informatie van afgelopen maanden. Elke verkoopadviseur kan volgens een bepaald werkschema in verschillende verkooppunten werken. Hij/zij kan ziekteverlof nemen, op vakantie gaan, vrije dagen nemen en werknemers in andere winkels vervangen – al deze informatie wordt bij het opstellen van werkschema’s in aanmerking genomen. 
  • Parallel met het werkschema voor verkoopadviseurs wordt een belastingsschema voor elke verkooppunt opgesteld. Het is mogelijk om gegevens vanuit elk schema’s te beheren. 
  • Automatische gegevenscontrole in geval van wijzigingen. Bijvoorbeeld ter voorkoming van het toewijzen van een verkoopadviseur voor het werken in verschillende verkooppunten tegelijkertijd. 
  • Mogelijkheid om werkschema’s van wijzigingen voor bepaalde verkoopadviseurs te vergrendelen; 
  • Een kritieke vereiste is de systeemprestatie. 
  • Gegevens over verkoopadviseurs van verschillende afdelingen werden afzonderlijk opgeslagen zonder een uniform formaat voor gegevenspresentatie te hebben. 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. Resultaat: functionele UML-diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 
  • Import van gegevens over verkoopadviseurs uit externe systemen van verschillende afdelingen; 
  • Systeemcodering volgens functionele vereisten. Ontwikkeling van een algoritme om de informatie over het werkschema van de verkoopadviseur aan het belastingsschema van verkooppunten te koppelen. Het algoritme zorgt voor een volledige consistentie van gegevens; 
  • Ontwikkeling van een niet-standaard systeem voor het instellen van toegangsrechten volgens vereisten dat door beheerders in SharePoint-lijsten kan worden aangepast. 
  • Voor het opstellen van werkschema’s van verkoopadviseurs en de belastingsschema’s van verkooppunten werden DevExpress-besturingselementen, evenals JavaScript JQuery– en knockout.js-bibliotheken gebruikt; 
  • Alle instellingen van gebruikersrechten worden gedaan met behulp van SharePoint-groepen en -lijsten. 
  • Omdat informatie over elke verkoopadviseur voor meerdere jaren kan worden opgeslagen, moest er een opslagarchitectuur worden ontwikkeld die het aantal rijen en kolommen in de lijst reduceert om de maximale snelheid van het ophalen van gegevens uit SharePoint-lijsten te bereiken. 
  • Gedeeltelijke gegevensdownload is geïmplementeerd om het werk van tabellen grafieken op de pagina te versnellen. 
  • Gegevens over grafieken worden naar Excel gedownload; 
  • Alle bedieningselementen van gebruiker zijn volledig interactief en werken zonder herladen van de pagina. 
  • Ontwikkeling van documentatie: gebruikers- en beheerdershandleidingen; 
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet. 

Het systeem is in het voorjaar 2015 in het zakelijke SharePoint-portaal geïmplementeerd. Er werden gegevens van meer dan 600 verkoopadviseurs uit externe systemen geïmporteerd. 

Dankzij het systeem besteden managers meer dan driemaal minder tijd aan het maken en versturen van werkschema’s. De enige handmatige handelingen die nog blijven zijn het starten van het maken van Werkschema’s en het handmatig invoeren van informatie over vrije dagen, vakanties, ziekteverlof en het verplaatsen van werknemers naar andere verkooppunten. 

Samen met de klant werd een systeemontwikkelingsplan opgesteld dat het mogelijkheid biedt om de werktijd van verkoopadviseurs tot één uur van de dag te beheren, zodat verkoopadviseurs op dezelfde dag beurtelings in verschillende verkooppunten kunnen werken. Daarbij wordt ook rekening gehouden met maaltijdpauzes. 

  • Corporate Portal - Manege Employee Work Schedule
  • Corporate Portal - Manege Employee Work Schedule
  • Corporate Portal - Manege Employee Work Schedule

Read more

21
mrt
Corporate SP-Portal staff directory featuredZakelijk SharePoint-protaal. Personeelgids

Zakelijk SharePoint-protaal. Personeelgids

Analyse en ontwerp, Integratie, SharePointadmin

Klant

Olieveldservicebedrijf gespecialiseerd in complete olie- en gasinstallaties

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het doel van de service is om gebruikers van informatie te voorzien over de huidige organisatiestructuur en de functionele structuur van het bedrijf, het bestuur van de relevante organisatie-eenheden en werknemers daarvan. De service is een integraal onderdeel van het zakelijke SharePoint-portaal van het bedrijf. 

De belangrijkste uitdagingen voor de systeemontwikkeling waren onder meer de geografische spreiding van de bedrijfsonderdelen en de complexe kruisstructuur van de administratieve en functionele ondergeschiktheid van de verschillende eenheden ervan. 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Uitwerking van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. Functionele UML-diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface waren het resultaat daarvan; 
  • Ontwikkeling van de systeemcode volgens functionele vereisten; 
  • De volledige synchronisatie van SharePoint-gebruikersprofielen met het HR-systeem en het bedrijfsdomein vereiste de integratie met de volgende systemen: 
    • HR-systeem (1C-Salarissen en Human Resources Management) met behulp van het Microsoft System Center (Orchestration) en 
    • MS Active Directory; 
  • Ontwikkeling van gebruikers- en beheerdersdocumentatie; 
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant; 
  • Volledig testen, proefdraaien van het systeem en zetten ervan in de volledige productiemodus. 

De personeelsgids werd in het zakelijke SharePoint-portaal begin 2014 geïmplementeerd. De gids bevat meer dan 25.000 werknemers van het bedrijf en ongeveer 50 functionele en administratieve eenheden en bedrijfseenheden. De responstijd van het systeem bedraagt niet meer dan 2 seconden bij elk type filtering. 

Gebruikers wijzen op de snelle zoekmogelijkheden van het systeem als het belangrijkste voordeel. Men kan zoeken naar werknemers op bijna alle parameters – gedeeltelijke woordmatches, werkstatus, bedrijfseenheid enz. Gebruikers melden ook over het gemak van de grafische weergave van de organisatiestructuur van het bedrijf in de vorm van een interactieve pulldown-boom. 

  • Corporate SP-Portal staff phonebook
  • Corporate SP-Portal organization chart

Read more

Categorieën

  • Nieuws
  • Tech stories
  • eCommerce

Populaire onderwerpen

abonnementen Adjust Azure B2B België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM dataveiligheid DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events gegevensbescherming integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing Moodle MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving RPA SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
  • Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatiseringHoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    15 SEP 2021 · admin
  • Digitalisering van B2B verkoop en marketingDigitalisering van B2B verkoop en marketing
    Digitalisering van B2B verkoop en marketing
    10 AUG 2021 · admin
  • Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruikenBasis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    16 JUN 2021 · admin
  • Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgevingGegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    22 APR 2021 · admin
  • Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van HarmanLearning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    10 FEB 2021 · admin
  • Moodle: open source platform voor online lerenMoodle: open source platform voor online leren
    Moodle: open source platform voor online leren
    3 FEB 2021 · admin
  • Microsoft Power Virtual AgentsMicrosoft Power Virtual Agents
    Microsoft Power Virtual Agents
    28 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AppsMicrosoft Power Apps
    Microsoft Power Apps
    19 JAN 2021 · admin
  • RPA met Power Automate DesktopRPA met Power Automate Desktop
    RPA met Power Automate Desktop
    4 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AutomateMicrosoft Power Automate
    Microsoft Power Automate
    18 DEC 2020 · admin

Projects and solutions implemented

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15207245286

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

    RUSLAND Moskou


  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.