• Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
ISDK Benelux - Omnichannel and eCommerce retail solutions, CRM-marketing, Software development and IT-consultancy
  • NL
    • EN
    • DE
    • NL
  • Home
  • Services
    • Detailhandel en eCommerce
      • .NET eCommerce
      • Multichannel eCommerce
      • Mobiele apps voor eCommerce
      • eCommerce chatbots
      • Dynamics365 integratie
    • SharePoint-portaal
      • Documentstroom
      • Services voor goedkeuring van aanvragen
      • Personeelsmap en organogram
      • Helpdesk
      • HR-services
      • Rapportage en documentatie
  • Projecten
  • Klanten en partners
  • Blog
  • Contact
20
jan
Harman-JBL-ecommerce-case-featuredVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE

VEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE

E-Commerce, Integratieadmin

Klant

WERELDWIJDE PRODUCENT VAN AUDIO- EN INFOTAINMENT-SYSTEMEN

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Harman is een van de grootste spelers in de audio- en infotainmentsystemenindustrie. Zijn massamarkt en professionele audioapparatuur staat bekend om haar kristalhelder en realistisch geluid, dat een standaard voor de hele audio-industrie is geworden. Het bedrijf is eigenaar van verschillende merken zoals JBL, AKG, Harman Kardon en anderen.  

Met het oog op het verhogen van inkomsten en klantloyaliteit besloot Harman om haar webwinkel te optimaliseren. Er waren herontwerp, implementatie van uitbreidingen en uitbreiding van internet en CRM marketingtools noodzakelijk. 

Zie de website: harman.club >>

Het werk met de website bestond uit de taken op de volgende hoofdgebieden. 

Invoering van nieuwe marketingtools om verkoop, conversie en algemene merktrouw van klanten te vergroten: 

  • Integratie van Google Tag Manager 
  • Introductie van Criteo retargeting-campagnes 
  • Integratie met een toonaangevend CPA-netwerk 
  • Bijhouden van interactie van bezoekers met de website en overdracht van gegevens naar het CRM–systeem 
  • Verbreding van de website-activiteiten en kortingacties 
  • Integratie met de toonaangevende Russische leveringsdienst PickPoint 

SEO optimalisatie: 

  • UI/UX website-aanpassingen, toevoeging van tags en meta–informatie 
  • Optimalisatie van mobiele website versie
  • Verbetering van website laadtijd (bureaublad en mobiele weergave, Google Insights) 

Zie de website: harman.club >>

  • Harman-JBL-full-screen-ecommerce-case
  • eCommerce hight-traffic retail
HARMAN.CLUB WEBSITE OPENEN ZIE KLANTENFEEDBACK

Read more

13
apr
Herbalife-nopCommerce-caseE-Commerce Omni-Channel

E-Commerce Omni-Channel

E-Commerce, Integratie, Mobiele oplossingen, UI-designadmin

Klant

internationaal bedrijf dat producten voor een uitgebalanceerde voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten produceert

  • Uitdaging
  • Oplossing
  • Resultaten
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Herbalife, een wereldwijd bekende producent van voeding, gewichtsbeheersing en schoonheidsproducten, breidt samen met Filuet Group, haar logistieke partner, uit naar Oost- en West-Europa. 

Bij het betreden van de markten van GOS- en 

Baltische landen wilde de klant een nieuwe strategie voor marktuitbreiding introduceren die een intens gebruik van moderne e-Commerce-instrumenten voorstelde. Ze wilden een systeem van verkoopkanalen creëren dat een enkele webwinkel voor alle nieuwe bedrijfsregio’s, mobiele applicaties voor populaire platforms (iOS en Android) en een netwerk van geautomatiseerde zelfbedieningskiosken (touchscreen-terminals) zal omvatten. Alle oplossingscomponenten moesten één enkele gegevensbron gebruiken, evenals gecentraliseerde inhoudbeheertools en een set van configuratie-instellingen. 

De geplande online-activiteiten moesten volledig worden geïntegreerd met het bestaande offline bedrijfsproces voor verwerking en levering van bestellingen.

De Omnichannel-oplossing vereiste een combinatie van verschillende externe en interne bedrijfstools, integratie met het Herbalife ERP- systeem en logistieke applicaties van Filuet Group. 

NopCommerce, een toonaangevende op .NET-gebaseerde oplossing van Microsoft, werd gekozen als een e-commerceplatform. 

De plugin-uitbreidbare architectuur ervan die gebruik maakt van het Dependency Injection- patroon biedt vrijwel onbeperkte mogelijkheden voor systeemintegratie. 

Binnen het project werden de volgende taken uitgevoerd: 

  • Ontwerp en ontwikkeling van een online winkel 
  • Ontwerp en ontwikkeling van mobiele applicaties die volledige synchronisatie van de winkelwagen en de bestelling met de online winkel bieden 
  • Integratie van het e-commerce kanaal met de bestaande offline architectuur van orderverwerking, prijsbepaling, opvolging van magazijnvoorraad etc. 
  • Inbedding van de verzendwidget van Filuet Group 
  • Integratie met betalingssystemen, toevoeging van nieuwe betaalmethoden met behulp van online bankieren 
  • Integratie van e-Commerce met verkoopkanalen (kiosken, geautomatiseerde verkoopwinkels) 
  • Implementatie van chatbots voor goederenverkoop en klantenondersteuning 

Het systeem wordt volledig gehost op Microsoft Azure met behulp van een van de standaard cloudserviceplannen die zorgt voor een goede stressbestendigheid. Dit helpt het systeem om adequate prestaties te tonen: in piekuren kan het bezoekersaantal van de website tot enkele duizenden toenemen.

Herbalife gebruikers kregen een volledig geïntegreerde winkelomgeving. Hierdoor kon het aantal klanten en het gemiddelde bedrag van hun bestellingen aanzienlijk worden verhoogd. Klanten hebben vanaf nu toegang tot hun winkelwagens van alle toestellen, de bestelgeschiedenis is gecentraliseerd en toont alle bestellingen, inclusief offline gedane. Een bestelling kan bijvoorbeeld in de mobiele applicatie worden samengesteld, terwijl de finale afhandeling ervan later via de persoonlijke account in de webwinkel kan worden gedaan of omgekeerd. 

Het bedrijf zag een verhoogde klantloyaliteit, een hogere omzet en eindeloze mogelijkheden om marketingtechnologieën te gebruiken – retargeting, upselling, cross-selling, CRM-marketing enz.

  • multichannel ecommerce store
  • multichannel e-Commerce catalog
  • ISDK nopCommerce Herbalife case
  • multichannel-ecommerce-store
  • multichannel-ecommerce store catalog
  • isdk-ecommerce-omnichannel-kiosks
  • ecommerce mobile for IoS and Android
  • mobile-application-android-ios-product
  • telegram-chatbot for ecommerce store, product
ZIE KLANTENFEEDBACK

Read more

27
jun
sharepoint-bi-reportingSharePoint Integratie, Rapportering en BI

SharePoint Integratie, Rapportering en BI

Integratie, SharePointadmin

Klant

Een groep van bedrijven die 5 officiële dealers van toonaangevende automerken verenigt

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het topmanagement van de onderneming van de klant had behoefte aan een systeem van verslaggeving en BI voor elke van zijn afdelingen (verkoop van nieuwe auto’s, gebruikte auto’s, diensten) en ook aan de mogelijkheid om de informatie per bepaalde merken (automerken) te krijgen. Het idee van het managementteam was om met behulp van een dergelijk systeem de transparantie en de kwaliteit van managementbeslissingen te verhogen.  

In de eerste fase werd besloten om een uniform datamodel te ontwikkelen en het opstellen van 7 financiële verslagen te automatiseren. Het totale volume van analytisch werk, inclusief verschillende slicings en detaillering, zal ongeveer 20 verschillende vormen omvatten. Het opstellen van verslagen vereiste ook de integratie van gegevens van interne accountantdatabases. 

 

De tweede fase voorzag in het verplaatsen van alle verslagen naar een nieuw systeem op basis van het interne SharePoint-portaal (gratis versie van Foundation), het leren van specialisten van de financiële afdeling om complexe verslagen met verschillende slicings en gegevensdiepte zelfstandig op te maken.  

In de derde fase ging het over het instellen van tools voor prognose en analyse van verkoop en geplande kosten, evenals over het bieden van de mogelijkheid om de redenen te analyseren, waarom de geplande situatie van de werkelijke situatie voor afgelopen perioden afwijkt. 

Tijdens het pilootproject werden de volgende taken uitgevoerd:  

  • Ontwikkeling van een gegevensmodel voor de volgende vakgebieden: financiën, verkoop, inclusief gegevens per afdeling en per merk, HR (loonadministratie) 
  • Aansluiting van de volgende gegevensbronnen: 1S Boekhouding, 1S Lonen en personeelsbeheer, interne verkoopdatabases voor elke merkafdeling 
  • Ontwikkeling van uniforme procedures en bedrijfsregels voor data-integratie en –aggregatie 
  • Automatisering van het opmaken van documenten – genereren van verslagen en BI volgens een schema of op aanvraag van medewerkers 
  • Implementatie van een kostenprognosemodule 

De pilootmodule – het gebruikersgedeelte daarvan – is ontwikkeld als onderdeel van het SharePoint-portaal. De technische implementatie is echter niet afhankelijk van de bijzonderheden van het platform en, indien nodig, kan de module als zelfstandige webapplicatie werken. 

De resultaten van het project zijn als volgt: 

  • 4 hoofdanalyseverslagen en 15 hulpvormen die verschillende slicing van gegevens en detaildiepte werden ontwikkeld en in pilootgebruik genomen; 
  • Eerder werden verslagen eenmaal per maand op een bepaalde datum gegenereerd. Nu heeft het management van het bedrijf een analysetool ontvangen die dagelijks voor hen beschikbaar is en het mogelijk maakt om analyses op elke datum te maken, met elke slicing en diepte van gegevens (in het kader van het gedefinieerde model) 
  • Er is een prognoseanalysetool voor de verkoop en de werkelijke kostprijs van servicewerkzaamheden ontwikkeld; 
  • Vermindering van de tijd voor voorbereiding van verslagen maakte het mogelijk om ongeveer 80 manuren per maand te besparen 
  • sharepoint-bi-reporting-dashboard
  • sharepoint-bi-reporting-diagrams
  • sharepoint-bi-reporting-trends

Read more

27
jun
SharePoint Tablet-App-featuredSharePoint Tablet App

SharePoint Tablet App

Maatwerkontwikkeling, Mobiele oplossingen, SharePoint, UI-designadmin

Klant

Een bekende telecommunicatieholding die een breed scala aan diensten aanbiedt, waaronder breedband- en mobiele internettoegang, telefonie en digitale televisie

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het management van het bedrijf van de klant was al lang geïnteresseerd in de mogelijkheid om een hoog niveau centrum voor integratie van project- en procestaken te creëren. Naast de integratie zelf wilde het topmanagement tools hebben voor een eenvoudige visualisatie van geaggregeerde informatie en het snelle beheer (taaktoewijzing, commentaar, bijlagen).  

In het kader van de upgrade van de bedrijfsintranetportaal en de overgang naar SharePoint Server 2013 (zie het profiel Telecom.Enterprise-Portal.Services-Branding) was de klant van plan om sommihe van zijn interne zakelijke services te automatiseren.  

Een van deze services was met name een module voor integratie van investeringsplanning, technische projecten en facturering. De belangrijkste zakelijke gebruikers van deze service zijn topmanagers van het bedrijf. De complexiteit van de module werd bepaald door de noodzaak om in één informatieruimte gegevens uit verschillende systemen te integreren, welke technisch en logisch vanuit het oogpunt van de onderliggende bedrijfsmodellen hiervoor niet waren bedoeld.  

Naast de integratiee voorzag het project als tweede hoofddoel in de ontwikkeling van een lichte mobiele client voor het topmanagement van het bedrijf. Het idee was om alle belangrijke informatie over lopende projecten en hoog niveau taken verzamelen en aggregeren. Topmanagers wilden een analysetool krijgen die via tablets en breedformaatapparaten toegankelijk was.

Om gestelde doelen te bereiken, werden in het kader van het project de volgende taken uitgevoerd: 

  • Integratie en aggregatie van gegevens van ongelijksoortige IT-systemen 
  • Oprichting van één taakcentrum op basis van het Microsoft SharePoint bedrijfsportaal  
  • Ontwikkeling van een tool voor visualisatie en monitoring van belangrijke programma’s en projecten en KPI daarvan 
  • Ontwikkeling van een mobiele client voor tablets en breedbeeldapparaten, waarmee belangrijke aggregators en KPI’s op dashboards kunnen worden weergegeven en een snelle taaktoewijzing kan worden gemaakt 

De technische realisatie van de tabletoplossing is gedaan met behulp van het HTML5-applicaties van Devexpress Devextreme (https://js.devexpress.com/). Dit platform is in feite een grote set JS/HTML-componenten die speciaal zijn voorbereid voor het maken van interactieve en lichte webapplicaties, welke geschikt (responsief) zijn voor zowel gewone laptops als ook voor mobiele apparaten en tablets.  

We hebben de volgende componenten van deze set gebruikt: 

  • DataGrid 
  • Charting Widgets 
  • UI Widgets (basiselementen voor het bouwen van UI-interfaces)  

Gegevensuitwisseling en werklogica van HTML5-componenten is standaard – oproep (meestal asynchroon) van externe webservices gehost op de SharePoint-portaal van het bedrijf. 

De ontwikkelde oplossing maakte het mogelijk om 3 belangrijke, maar voorheen volledig afzonderlijke bedrijfs-IT-systemen te integreren. Het systeem voorzag top– en middenmanagers van één tool voor het analyseren en beheren van ontwerp- en technische taken. In total controleert het system meer dan 200 projecten en programmataken.  

De ontwikkelde mobiele client voor tablets bevat dashboards voor geaggregeerde ontwerpinformatie: doelgericht KPI’s en deadlines, actuele statussen en belangrijke problemen met de mogelijkheid om snel taken toe te wijzen. De gemiddelde responstijd van een mobiele applicatie met een stabiele internetverbinding is niet meer dan 1 seconde. 

Ongeveer 20 topmanagers en leiders van het bedrijf, inclusief zijn president, gebruiken dit systeem. 

  • SharePoint Tablet-App Tasks
  • SharePoint Tablet-App
  • SharePoint Tablet-App KPI
  • SharePoint Tablet-App Projects

Read more

2
jun
Property Geo-Search DatabaseCommercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

Commercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

Maatwerkontwikkelingadmin

Klant

Commercieel onroerend goed. Geo-informatie database van onroerend goed

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Het bedrijf verwerkt dagelijks honderden aanvragen van zijn klanten voor het zoeken en selecteren van commercieel en residentieel onroerend goed. Om de voorbereiding van klantmaterialen – folders en brochures – te versnellen, ontstond de behoefte om het werk van medewerkers te reorganiseren en moderne IT-tools in te voeren die het mogelijk maken om veel routinematige werkzaamheden aanzienlijk te vereenvoudigen.  

Medewerkers hadden bijvoorbeeld tools nodig om snel naar onroerend goed op basis van verschillende parameters te zoeken. Analyse van de locatie van objecten op de kaart, inclusief de geo-koppeling met nabijgelegen hoofdobjecten (winkelcentra, hotels, etc.) was ook erg gewild. Het resultaat van de verwerking van een klantverzoek diende het automatisch genereren van een folder met een geselecteerd onroerend goed object te zijn. 

ISDK heeft samen met FinCode, gevestigd in de VS, een interactieve geo-informatie databank voor onroerend goed objecten ontwikkeld en bij de klant geïmplementeerd. 

Belangrijkste functies van dit systeem zijn als volgt: 

  • Opslaan van informatie over onroerend goed in de grootste Amerikaanse steden 
  • Interactief zoeken en beoordelen van objecten door Google.Maps 
  • Geïntegreerd CRM-systeem voor klanten, makelaars en vastgoedeigenaren 
  • Online genereren van profielen, verslagen en commerciële aanbiedingen voor verkoop en verhuur van onroerend goed objecten 

Het systeem is ontwikkeld als een weboplossing, sommige functies waarvan ook op de mobiele telefoon toegankelijk zijn. 

Het project resulteerde in het implementeren van het systeem in 2013 in de eerste pilotregio – in de stad New York. In het systeem zijn geregistreerd en werken meer dan 150 werknemers van het bedrijf zelf, de database bevat meer dan 5.000 klanten en contactpersonen van het het bedrijf en het belangrijkste cijfer is 30.000 – zoveel onroerend goed objecten werd geïmporteerd in de database van het systeem op het moment van de lancering ervan. 

De gemiddelde responstijd bij het zoeken naar objecten in de database of het gebruik van een Google-kaart is 1,5 seconden. De generatietijd van een volledige folder voor een bepaald object is 2,5 seconden. 

  • .net development crm and tenants database
  • .net development crm and prospects database
  • .net development devexpress reporting

Read more

26
mei
ipad, web and mobile developmentFinanciële markt. Transactie-database en analytics. Web- en mobiele versie

Financiële markt. Transactie-database en analytics. Web- en mobiele versie

Bedrijfsapplicaties, Mobiele oplossingenadmin

Klant

Financieel en makelaarsbedrijf dat beleggings- en makelaarsdiensten op de Amerikaanse aandelenmarkt aanbiedt

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • Results

Werknemers van het bedrijf moeten toegang hebben tot actuele huidige en historische informatie over de toestand op de markten en bepaalde emittenten, de geschiedenis van uitgevoerde transacties en details over eerder genomen investeringsbeslissingen. 

Aan het begin van het project had het bedrijf geen uniforme aanpak voor het beheren van zijn eigen database van opgebouwde kennis en informatie. Gegevens werden opgeslagen als afzonderlijke bestanden, analytische overzichten, emittentprofielen en uitgevoerde transacties. De catalogus werd onregelmatig bijgewerkt, het werd niet gecontroleerd op dataduplicatie, had een aanzienlijke omvang en bleef groeien. 

In dergelijke situatie was het zoeken naar de benodigde informatie best moeilijk. Bovendien was er ook geen toegang tot informatie via mobiele toestellen en tablets, wat cruciaal is voor het nemen van tijdige beslissingen op de Amerikaanse 

Aandelenmarkt. 

De belangrijkste vereisten voor de nieuwe service waren als volgt: 

  • Registreren van de transactiegeschiedenis en alle daarmee verband houdende activiteiten of externe gebeurtenissen voor een bepaalde emittent 
  • Implementeren in de vorm van een lichtgewicht website (met minimale laadtijd) met de mogelijkheid om de database op tablets en mobiele toestellen te bekijken 
  • Snel en gebruiksvriendelijk zoeken op emittenten en gebeurtenissen 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Creëren van één opslag voor diverse informatie: 

bestanden, verslagen, notities, opmerkingen 

  • Implementeren van een zoekmachine afgestemd op specifieke kenmerken van het werk van werknemers van het bedrijf en een groot databasevolume: contextueel zoeken werd aangevuld met filters op emittenten etc. voor nauwkeurigere zoekresultaten 
  • Ontwikkelen en optimaliseren van schermvormen voor een minimaal ‘gewicht’ van de gebruikersinterface en de maximale laadsnelheid 
  • Aanpassen van de interface voor het werken met mobiele toestellen en tablets 

Het systeem is met succes geïmplementeerd en wordt actief gebruikt door medewerkers van het bedrijf. Elke dag verwerkt het systeem gemiddeld 1.000 zoekopdrachten en meer dan 3.000 gegevensupdates (bestanden, opmerkingen, notities). De gemiddelde verwerkingsduur van een opdracht is 1.000 milliseconden. 

Read more

21
apr
sharepoint-portal-flexibleZakelijk SharePoint-portaal. HR-trainingen

Zakelijk SharePoint-portaal. HR-trainingen

Integratie, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Aziatische machinebouwer

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • Screens

Als onderdeel van de ontwikkeling van het zakelijke SharePoint-portaal van het bedrijf en de implementatie van de HRM- functionaliteit werd besloten om een gespecialiseerd trainingsbeheersysteem te ontwikkelen. 

Het bedrijf organiseert regelmatig trainingen, opleidingen en opfriscursussen. 

De beslissing om het onderwijsproces op het bedrijfsportaal te beheren was een natuurlijke voortzetting van de uitbreiding van de services die het bedrijf aan zijn werknemers biedt. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om informatie over alle trainingen van het bedrijf op één plaats te verzamelen en om het proces van het volgen van cursussen door werknemers te organiseren. 

Bovendien biedt de service de mogelijkheid om een opleidingsschema bij te houden, zich voor de dichtstbijzijnde trainingsactiviteiten in te schrijven en (als een afzonderlijke rol van werknemers – coaches) om cijfers aan werknemers te geven die een bepaalde training hebben gevolgd. 

Een onderscheidend kenmerk van de service zijn de volgende vereisten: 

  • Beheer van het opleidings- en trainingsschema. 
  • Registratie voor komende opleidingen. 
  • Goedkeuring door de werknemersmanager van deelname aan trainingen. 
  • Mogelijkheid tot de beoordeling van opleidingsresultaten van medewerkers (de cijfers worden door de trainer van deze cursus gegeven). 
  • Persoonlijke trainingskaart voor werknemers met informatie over voltooide, actieve en toekomstige trainingen. 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. Resultaat: functionele UML-diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 
  • Implementatie van trainingsformulieren (InfoPath Forms); 
  • Import van de bestaande trainingscatalogus uit een afzonderlijke database; 
  • Configuratie van toegangsrechten tot de trainingscatalogus: wijzigingen kunnen alleen door beheerders en trainers worden aangebracht; 
  • Ontwikkeling van trainingsgegevenskaart van werknemers (asp.net, JavaScript en webservices). De kaart maakt volledig gebruik van ajax technologie zonder de pagina opnieuw te laden; 
  • Ontwikkeling van een trainingsschema met behulp van een standaard SharePoint-functionaliteit; 
  • Ontwikkeling van een goedkeuringsproces met gebruik van SharePoint Workflow; 
  • Ontwikkeling van de functie voor de beoordeling van trainingsresultaten, waarbij de coach cijfers aan deelnemers na voltooiing van de training geeft. Deze cijfers worden in een persoonlijke gegevenskaart van de werknemer geregistreerd; 
  • Ontwikkeling van gebruikers- en beheerdersdocumentatie; 
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet. 

Het systeem werd in het najaar 2013 in het bedrijfsportaal geïmplementeerd. Het systeem maakte het mogelijk om een systemische en regelmatige opleiding van meer dan 700 medewerkers van het bedrijf te organiseren, waardoor lijnmanagers en 

HR-specialisten een handige tool kregen voor het bewaken en beheren van het proces. Het systeem bevat nu meer dan 100 verschillende trainingscursussen op de interne werkgebieden van het bedrijf. 

Medewerkers hebben in totaal meer dan 2.500 cursussen met succes voltooid en de totale opleidingstijd bedroeg meer dan 30.000 manuren. 

  • SP-portal-course
  • SP-portal-employee-profile
  • SP-portal-trainings-catalog

Read more

21
apr
SP-portal hr-reportsZakelijk SharePoint-portaal. HR rapporten

Zakelijk SharePoint-portaal. HR rapporten

Integratie, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Aziatische machinebouwer

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

Als onderdeel van de ontwikkeling van het zakelijke SharePoint-portaal van het bedrijf en de implementatie van de HRM-functionaliteit werd besloten om een rapportagesysteem te ontwikkelen met de mogelijkheid om gedetailleerde werknemersgegevens te downloaden. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om gebruikers de mogelijkheid te bieden rapporten te genereren met behulp van verschillende filters en gegevensweergaven. 

Bijzonder kernmerken van de module: 

  • Een groot aantal rapporten; 
  • Geen mogelijkheid om vereiste gegevensaggregatie te implementeren met behulp van standaard SharePoint-hulpmiddelen; 
  • Berekende velden in de rapporten afhankelijk van bepaalde regels en voorwaarden. 

In het kader van het project warden de volgende rapporten geïmplementeerd: 

  • Register van werkboekjes 
  • Werknemers met de proeftijd 
  • Ziekteverzuimen 
  • Werknemersdocumenten 
  • Salariswijzigingen 
  • Zakenreizen 
  • Ziektekostenverzekering 
  • Werklocatie 
  • Vakanties 
  • Gevolgde trainingen 
  • Arbeidsovereenkomsten 
  • Burgerlijke staat van de medewerker 
  • Algemeen maandelijks rapport 
  • Personeelslijst 
  • Berekening van overgebleven vakantiedagen 

Kenmerken van de technische implementatie: 

  • Module is gebaseerd op het SQL Server Reporting Services platform; 
  • Voor het invullen van de rapporten met gegevens is een speciale webservice ontwikkeld die naar de gevraagde informatie op de server zoekt. Bij het openen van rapporten roept het Reporting Services-platform bepaalde webservicemethoden op, waarbij de in het rapport gespecificeerde parameters worden doorgegeven. De methode verzamelt en aggregeert gegevens in de vereiste vorm en zendt de gegevens terug in xml-formaat; 
  • Het klantgedeelte van het systeem gebruikt deze gegevens om rapporten voor eindgebruikers te maken. 

De ontwikkeling en implementatie van rapportage voor de HRM-module resulteerden in meer dan 20 rapporten van verschillende complexiteit. Als onderdeel van de nieuwe module werd het mogelijk om informatie te verzamelen en rapporten te ontvangen over meer dan 700 werknemers van het bedrijf. 

  • SharePoint portal hr-reports
  • SharePoint portal hr-reports
  • SharePoint portal hr-reports

Read more

17
apr
SP PortalSharePoint bankportaal. Werknemersonderzoeken

SharePoint bankportaal. Werknemersonderzoeken

Analyse en ontwerp, Maatwerkontwikkeling, SharePointadmin

Klant

Russische bank, behorend tot de TOP 10, met een uitgebreid netwerk van vestigingen verspreid over het hele land

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De bank heeft meer dan 20 duizend werknemers. Als onderdeel van de ontwikkeling van het bedrijfsportaal was er behoefte aan een service om werknemers die dit portaal gebruiken te enquêteren. 

Het doel van de serviceontwikkeling was om een flexibele en aanpasbare tool te creëren voor het maken en uitvoeren van enquêtes en vervolgens verslagen over onderzoeksresultaten op te stellen. 

De standaard functionaliteit van het SharePoint-platform was niet geschikt voor deze taak vanwege het gebrek aan benodigde instellingsmogelijkheden. 

Kenmerkend voor dit project waren de volgende vereisten: 

  • Ondersteuning van de IE8+ browser;
  • Mogelijkheid tot instelling van het uiterlijk van elke afzonderlijke enquête: pagina– en kolomsplitsing, instelling van vragenvolgorde; 
  • Mogelijkheid tot opstelling van regels voor de validatie van ingevoerde antwoorden;
  • Aanmaken van verschillende vraagtypes die in SharePoint niet bestaan;
  • Mogelijkheid tot toevoeging van afbeeldingen aan enquêtes;
  • Weergave van het voltooiingspercentage van een enquête;
  • Maken van verslagen

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. 

Resultaat: functionele UML- diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 

  • Als basisfunctionaliteit werd de standaardfunctionaliteit van SharePoint-enquêtes gekozen. 

Maar de inhoud van enquêtes is verbeterd om tijdens het laden van een enquête de gegevens over de visuele weergave van de enquête te downloaden; 

  • Standaard enquêtesjabloon wordt getransformeerd met behulp van JavaScript en webservices; 
  • Het instellen van de visuele weergave van elke enquête vindt plaats op een speciaal ontworpen administratiepagina. Vervolgens wordt de beschrijving van deze visuele weergave in een bestand opgeslagen; 
  • Daarbij is het mogelijk om de visuele weergave van elke afzonderlijke vraag aan te passen. 

Bijvoorbeeld de antwoordopties in een rij of in een kolom te plaatsen en inspringingen in te stellen; 

  • Met behulp van JavaScript worden validatieregels voor ingevoerde antwoorden toegepast; 
  • Met behulp van DevExpress zijn verslagen ontwikkeld over de resultaten van het doorlopen van enquêtes door gebruikers met de mogelijkheid om gegevens over verschillende afdelingen te bekijken. Hiervoor is integratie met een andere portaalmodule uitgevoerd die informatie over de structuur van afdelingen bevat; 
  • Ontwikkelde documentatie: gebruikers- en beheerdershandleiding;
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant;
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet. 

Het systeem werd in het najaar 2015 in het bedrijfsportaal geïmplementeerd. 

Deze ontwikkeling vormt een belangrijke aanvulling op de bestaande functionaliteit van de SharePoint enquêtering en vereenvoudigt het maken van nieuwe enquêtes en het analyseren van resultaten ervan. 

  • SharePoint Survey Module
  • SharePoint Survey Module
  • SharePoint Survey Module

Read more

12
apr
SharePoint. Bank BranchesSharePoint bankportaal. Vestigings- en geldautomaten gds en map

SharePoint bankportaal. Vestigings- en geldautomaten gds en map

SharePoint, UI-designadmin

Klant

Russische bank, behorend tot de TOP 10, met een uitgebreid netwerk van vestigingen verspreid over het hele land

  • ACHTERGROND EN DOELSTELLINGEN
  • OPLOSSING
  • RESULTATEN
  • SCHERMAFBEELDINGEN

De bank heeft meer dan 1.000 vestigingen in de Russische Federatie. De vestigingen verschillen qua functies: dienstverlening aan particulieren of rechtspersonen, werken met 

Deposito’s, type geldautomaten etc. 

Een van de doelen van de SharePoint-portaalontwikkeling was om bankmedewerkers een gemakkelijke toegang tot deze informatie te geven. 

Het doel van de service is om alle informatie over het vestigingsnetwerk, zijn filialen en geldautomaten van de bank te consolideren, gebruikers gemakkelijke toegang tot deze informatie te bieden en flexibel te kunnen zoeken met de mogelijkheid om de resultaten op een kaart weer te geven, evenals rechten op informatiewijziging te beheren. 

Een onderscheidend kenmerk van het project waren de volgende vereisten: 

  • IE8 + browserondersteuning; 
  • Alle bankvestigingen zijn onderverdeeld in subtypes: servicepunt en verkooppunt; 
  • De goedkeuringsprocedure voor het wijzigen van vestigingsinformatie begint alleen als bepaalde velden worden gewijzigd; 
  • Alleen werknemers die verantwoordelijk zijn voor de regio waar de vestiging zich bevindt, kunnen wijzigingen goedkeuren; 
  • Sommige informatie over de vestigingen wordt opgeslagen in een extern systeem en voor het ophalen ervan wordt BCS gebruikt; 
  • Het systeem moet een interactieve kaart van Russische Federatie met verdeling in federale districten bevatten voor het zoeken binnen een bepaald federaal district en een bepaalde federale regio; 
  • Zoekresultaten moeten op deze interactieve kaart worden getoond; 
  • Het systeem biedt ondersteuning voor het full text-zoeken van vestigingen op regio, plaats, adres, naam en eigenschappen; 
  • Elke vestiging heeft een gegevenskaart met informatie en foto’s. 

In het kader van het project werden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: 

  • Ontwikkeling van de architectuur, het functionele en grafische ontwerp van het systeem. Resultaat: functionele UML-diagrammen en mockups voor de gebruikersinterface; 
  • Import van vestigingsgegevens; 
  • Ontwikkeling van een interactieve kaart van de van federale districten met behulp van het svg-formaat. Bij het klikken op een federaal district wordt door het systeem de regio’s geselecteerd die bij dat district horen. Wanneer een regio wordt geselecteerd, toont het systeem een lijst met bankvestigingen. Deze oplossing is ook aangepast voor het werken in het oude IE8; 
  • Het systeem ondersteunt het zoeken in volledige tekst in alle vestigingen in de Russische Federatie met behulp van een SharePoint-zoekfunctie; 
  • Gebruikers kunnen zoekresultaten verder filteren op parameters, evenals dynamisch zoeken in tekst naar woorddelen; 
  • Zoekresultaten omvatten snelkoppelingen naar services geleverd door de bijbehorende vestiging; 
  • Zoekresultaten worden op de Yandex-kaart getoond; 
  • Bij het klikken op de vestiging opent het systeem de gegevenskaart met informatie en foto’s; 
  • Beheerders worden gekoppeld met regio’s via lijsten, daarbij worden gebruikers aan overeenkomstige SharePoint-groepen automatisch toegevoegd voor toewijzing van rechten; 
  • Het systeem heeft een volledig interactieve interface en alle gebruikersinteracties worden gedaan zonder het herladen van de pagina met behulp van de JavaScript-bibliotheken: SharePoint CSOM, jQuery, knockoutjs en webservices; 
  • Ontwikkeling van documentatie: gebruikers- en beheerdershandleiding 
  • Opleiding van het sleutelpersoneel van de klant; 
  • Het systeem werd volledig getest, proefgedraaid en in de volledige productiemodus gezet.

Het systeem werd in het najaar 2015 in het zakelijke portaal geïmplementeerd. 

Informatie over ongeveer 1500 vestigingen en 3000 geldautomaten werd geïmporteerd. 

De responstijd van het systeem bij alle zoekmogelijkheden is minder dan 2 seconden omdat er maar heel weinig gegevens uit de gegevensbron worden opgevraagd – meestal treedt de SharePoint-index als gegevensbron op. 

Het systeem heeft een gebruiksvriendelijke interface en kan snel worden gebruikt. 

  • SharePoint. Bank Branch -Info
  • SharePoint. Bank Branch -Map
  • SharePoint. Bank Branch -Region

Read more

  • 1
  • 2

Categorieën

  • Nieuws
  • Tech stories
  • eCommerce

Populaire onderwerpen

abonnementen Adjust Azure B2B België berlinexpo Business Intelligence certificaat chatbots COVID-19 CRM dataveiligheid DevExpress XAF DPD Dynamics365 ecommerce events gegevensbescherming integratie Linux marketingtools Microsoft Mobiele marketing Moodle MVP nonprofit nopCommerce nopCommerceDays omnichannel Open source plugin POS regelgeving RPA SharePoint Snowplow SQL Server Store setup veiligheid web-applications web analyses
  • Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatiseringHoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    Hoe kunt u profiteren van verkoopautomatisering
    15 SEP 2021 · admin
  • Digitalisering van B2B verkoop en marketingDigitalisering van B2B verkoop en marketing
    Digitalisering van B2B verkoop en marketing
    10 AUG 2021 · admin
  • Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruikenBasis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    Basis van RPA: wat het is en waarom het te gebruiken
    16 JUN 2021 · admin
  • Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgevingGegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    Gegevensbescherming en marketing in tijden van toenemende eisen van de regelgeving
    22 APR 2021 · admin
  • Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van HarmanLearning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    Learning Management System voor bedrijven. Voorbeeld van Harman
    10 FEB 2021 · admin
  • Moodle: open source platform voor online lerenMoodle: open source platform voor online leren
    Moodle: open source platform voor online leren
    3 FEB 2021 · admin
  • Microsoft Power Virtual AgentsMicrosoft Power Virtual Agents
    Microsoft Power Virtual Agents
    28 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AppsMicrosoft Power Apps
    Microsoft Power Apps
    19 JAN 2021 · admin
  • RPA met Power Automate DesktopRPA met Power Automate Desktop
    RPA met Power Automate Desktop
    4 JAN 2021 · admin
  • Microsoft Power AutomateMicrosoft Power Automate
    Microsoft Power Automate
    18 DEC 2020 · admin

Projects and solutions implemented

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Neem contact met ons op

logo

“The only way to do great work is to love what you do” - Steve Jobs

Zoeken op onderwerp

.NET Core .NET Framework 1С Adjust Ajax Apache JMeter ARIS ASP.NET ASP.NET MVC Bootstrap Business Connectivity Services DevExpress DevExpress XAF DevExtreme ESB Google Geoservices Google Map InfoPath Java Message Service JavaScript JQuery Knockout.js Knockoutjs Microsoft Azure Microsoft Flow MS Active Directory MS SQL MS System Center Nintex Nintex Forms Nintex Workflow nopCommerce QlikView Reporting Services SharePoint Sharepoint Search Sharepoint workflow Snowplow Telerik UML Visual Studio Web Services Xamarin

Projecten

https://isdk.be/wp-content/uploads/Cargobooking_main-small-150x150.pngSaaS-boekingsplatform voor luchtvracht
https://isdk.be/wp-content/uploads/Bearings-small-150x150.jpegSnelle klantenondersteuning met een nopCommerce winkel
https://isdk.be/wp-content/uploads/Barcode-scanning-small-150x150.jpegMVP-apps om een bedrijfsidee in 3 weken te testen
https://isdk.be/wp-content/uploads/GlobeIn-Shop-small-150x150.jpgiOS-app met Apple in-app-abonnementen en aankopen
https://isdk.be/wp-content/uploads/globein-box-small-150x150.jpgAbonnementboxen iOS app + marketingcampagnes
https://isdk.be/wp-content/uploads/book-publisher-small-150x150.jpgnopCommerce multi-store voor een boekpublisher
https://isdk.be/wp-content/uploads/clinic-small-150x150.jpgRoutine automatising met Office365 en Teams chatbot
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-in-a-business-school-150x150.jpgSharePoint Online en Office 365 in een bedrijfsschool
https://isdk.be/wp-content/uploads/SharePoint-for-a-DMS_ed-small-150x150.pngSharePoint 2019 Documentenarchief
https://isdk.be/wp-content/uploads/nopCommerce-upgrade-case-featured-400-200-150x150.pngnopCommerce Upgrade naar .NET CORE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Harman-JBL-ecommerce-case-featured-400-200-150x150.pngVEELBEZOCHTE WEBSTORE VAN HARMAN.CLUB MET HOOG CONVERSIEPERCENTAGE
https://isdk.be/wp-content/uploads/Herbalife-banner-400-200-150x150.pngE-Commerce Omni-Channel

Contact

  • BENELUX (BELGIË, Antwerpen)
    +32 484 40 10 53

    VS Austin, TX
    +1 737 2413109

    DUITSLAND Berlijn
    +49 15207245286

    LETLAND Riga
    + 371-27869927

    RUSLAND Moskou


  • info@isdk.be
  • https://isdk.be
  • https://www.linkedin.com/company/isdk-benelux
ISDK ©2010-2020
X
Uw project laten schatten?
Vraag het aan !
Versturen

Alle rechten voorbehouden.

ISDK-website maakt gebruik van cookies voor statistieken en inhoud. Meer informatie AANVAARDEN
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.